Missä vaiheessa Heinola laitettu vilttiin? Ei ole pelannut pitkään aikaan.
Eipä ole edukseen esiintynyt.
Ei ole pelannut koko 3. erässäMissä vaiheessa Heinola laitettu vilttiin? Ei ole pelannut pitkään aikaan.
Mukavaa risteilyä!Entäs Tiivolan tasoitusta?
No, kattellaan pelin jälkeen ;)
Parempi voitti.
Aika mautonta kyllä. Totaalirepeäminen sille, että Ässien pelaaja loukkaantuu.Totaalirepeäminen kuja-Tiivolalle!
Eilen nostatti seuraavan kauden hintaa kun oli ruotsalainen scoutti paikalla. Tästähän jo huudeltiin huudeilla,JD on ollut tänään vaisu, hieman vaikuttaa väsyneeltä. Eilen painoi kuitenkin kuin pieni eläin. En tiedä vaikuttaako se ”polvitaklaus” kuinka tuntemuksiin eilisen jälkeen.
No ei mulla tee tiukkaa myöntää, että Lukko voitti ansaitusti ja että peliin päästiin mukaan puoli-ilmaiseksi. Näin tällä kertaa. Mut Lukko-fanina olisin kuitenkin huolissani, miten pitkälle Virran eväät kantaa.
No ei mulla tee tiukkaa myöntää, että Lukko voitti ansaitusti ja että peliin päästiin mukaan puoli-ilmaiseksi. Näin tällä kertaa. Mut Lukko-fanina olisin kuitenkin huolissani, miten pitkälle Virran eväät kantaa.
Teilläkö menään Selinillä kannuun asti, taas? Suippofanina olisin enemmän huolissani siitä, että pelataanko teillä ensi kaudellakin liigaa,No ei mulla tee tiukkaa myöntää, että Lukko voitti ansaitusti ja että peliin päästiin mukaan puoli-ilmaiseksi. Näin tällä kertaa. Mut Lukko-fanina olisin kuitenkin huolissani, miten pitkälle Virran eväät kantaa.
Se on jotenkin suloista, että tänne isoveljen osioon eksytte sympatiseeraamaan. Kannattaisi varmaan enemmän surkutella tuon teidän paskajengin edesottamuksista. Teillä ei ollut tänään oikeasti mitään palaa.No ei mulla tee tiukkaa myöntää, että Lukko voitti ansaitusti ja että peliin päästiin mukaan puoli-ilmaiseksi. Näin tällä kertaa. Mut Lukko-fanina olisin kuitenkin huolissani, miten pitkälle Virran eväät kantaa.