Otteluseuranta (Lukko)

  • 554 197
  • 7 789
Tila
Viestiketju on suljettu.

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Totaalirepeäminen kuja-Tiivolalle!
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Peter taklannut jotain katsojaa kyynärpäällä? Tai sitten erätauolla esitellyt Marttiselle kuinka osaa puraista kyynärpäähän ja feikkasi senkin?
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Vamooos , hitsareille paskaa laivareissua. Hyvä Lukko!

Antakaa sille Peterille sitten jätskiä, se katsoi niin haikeana kentälle, kovin saaneen näkösenä!
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Hienoa. Tiivolasta oli sen verran apua, että tuloksella 3-2 ja Tiivolan osumalla pelikassa karttui n. 300 eurolla.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
JD on ollut tänään vaisu, hieman vaikuttaa väsyneeltä. Eilen painoi kuitenkin kuin pieni eläin. En tiedä vaikuttaako se ”polvitaklaus” kuinka tuntemuksiin eilisen jälkeen.
Eilen nostatti seuraavan kauden hintaa kun oli ruotsalainen scoutti paikalla. Tästähän jo huudeltiin huudeilla,
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No ei mulla tee tiukkaa myöntää, että Lukko voitti ansaitusti ja että peliin päästiin mukaan puoli-ilmaiseksi. Näin tällä kertaa. Mut Lukko-fanina olisin kuitenkin huolissani, miten pitkälle Virran eväät kantaa.

Sitähän me tässä ollaan oltukin suurin osa.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No ei mulla tee tiukkaa myöntää, että Lukko voitti ansaitusti ja että peliin päästiin mukaan puoli-ilmaiseksi. Näin tällä kertaa. Mut Lukko-fanina olisin kuitenkin huolissani, miten pitkälle Virran eväät kantaa.
Teilläkö menään Selinillä kannuun asti, taas? Suippofanina olisin enemmän huolissani siitä, että pelataanko teillä ensi kaudellakin liigaa,
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
No ei mulla tee tiukkaa myöntää, että Lukko voitti ansaitusti ja että peliin päästiin mukaan puoli-ilmaiseksi. Näin tällä kertaa. Mut Lukko-fanina olisin kuitenkin huolissani, miten pitkälle Virran eväät kantaa.
Se on jotenkin suloista, että tänne isoveljen osioon eksytte sympatiseeraamaan. Kannattaisi varmaan enemmän surkutella tuon teidän paskajengin edesottamuksista. Teillä ei ollut tänään oikeasti mitään palaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös