Anu Saukko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Johtaja Virran Dream Team
Ennen sitä menetti kiekon sinisellä, josta Lukolle 2 vs. 1. Paskalle pelaajalle pomppii joskus.Entäs Tiivolan tasoitusta?
Ennen sitä menetti kiekon sinisellä, josta Lukolle 2 vs. 1. Paskalle pelaajalle pomppii joskus.Entäs Tiivolan tasoitusta?
Entäs Tiivolan tasoitusta?
Tahnat pöksyyn tietysti, oli se niin kaunis ja huikea yksilösuoritus porilaiselta taparunkkarilta. Olisi voinut antaa kaksia maalia siitä, niin nätti se oli.Entäs Tiivolan tasoitusta?
Noinko paljon vituttaa kun oma koira puree?Ennen sitä menetti kiekon sinisellä, josta Lukolle 2 vs. 1. Paskalle pelaajalle pomppii joskus.
Onhan se hyvä, että Peetteri onnistuu Lukkoa vastaan edes. Pitää jonkinlaisessa leivänsyrjässä kiinni.Entäs Tiivolan tasoitusta?
En mä tiedä, mutta kyllä mä kaipaan sitä luottavaista oloa, jonka oikeasti kunnon veskari tuottaa. Zapolski, Vehanen, Roloson jne. Tärkein yksittäinen paikka. Enkä puhu nyt tästä tai eilisestä pelistä vaan koko kaudesta. Tänäänkin kaverin kassari (+tehottomuus) pitäneet numerot tasaisena.
Noinko paljon vituttaa kun oma koira puree?
No, kattellaan pelin jälkeen ;)Tuletko mehustelemaan myös sitten, kun ollaan voitettu tää peli 6-2?
Noinko paljon vituttaa kun oma koira puree?
Ei. Minua vituttaa pelaaja, joka pelaa epäurheilijamaisesti, filmaa ja tuulettelee vastustajajoukkeen kannattajajoukon edessä. Sellainen pelaaja on teidän on Petteri.Noinko paljon vituttaa kun oma koira puree?
Hyvä että täällä palstallakin on derbytunnelmaa, mutta ei noin vakavasti tarvi ottaaMenkää nyt vittuun täältä ihan oikeesti. Heti nousee muna pystyyn ja ruvetaan keulimaan kun päästään tasoihin? Noh, taattua porilaista.
Niin se on. Aina joku osa-alue on heikompi muita.En mä tiedä, mutta kyllä mä kaipaan sitä luottavaista oloa, jonka oikeasti kunnon veskari tuottaa. Zapolski, Vehanen, Roloson jne. Tärkein yksittäinen paikka. Enkä puhu nyt tästä tai eilisestä pelistä vaan koko kaudesta. Tänäänkin kaverin kassari (+tehottomuus) pitäneet numerot tasaisena.
Omasta koirasta ei voi mielestäni puhua. Vaikka Raumalla on pelannutkin. Hyvä, että on löytänyt kodin itselleen ja paikan jossa loistaa.Noinko paljon vituttaa kun oma koira puree?
Omasta koirasta ei voi mielestäni puhua. Vaikka Raumalla on pelannutkin. Hyvä, että on löytänyt kodin itselleen ja paikan jossa loistaa.
Vastahan se lämpeneeSetämies perkele, pari lahjoitettua maalia riittää sitten tähän peliin.
Ei. Minua vituttaa pelaaja, joka pelaa epäurheilijamaisesti, filmaa ja tuulettelee vastustajajoukkeen kannattajajoukon edessä. Sellainen pelaaja on teidän on Petteri.
Vastahan se lämpenee
Emme myöskään kaipaa tähän ketjuun pään aukomista toisten joukkueiden kannattajilta. L
Koira muttei oma. Joku kulkukoira mun mielestäni tolla historialla. Siellä kulkee missä luita jätteistä heitetään.Noinko paljon vituttaa kun oma koira puree?
Vaikka kuinka on Derby, voisit kyllä lähteä pois lämmittämästä tätä keskustelua.Vastahan se lämpenee