Otteluseuranta (Lukko)

  • 552 366
  • 7 789
Tila
Viestiketju on suljettu.

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
En mä tiedä, mutta kyllä mä kaipaan sitä luottavaista oloa, jonka oikeasti kunnon veskari tuottaa. Zapolski, Vehanen, Roloson jne. Tärkein yksittäinen paikka. Enkä puhu nyt tästä tai eilisestä pelistä vaan koko kaudesta. Tänäänkin kaverin kassari (+tehottomuus) pitäneet numerot tasaisena.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Entäs Tiivolan tasoitusta?
Onhan se hyvä, että Peetteri onnistuu Lukkoa vastaan edes. Pitää jonkinlaisessa leivänsyrjässä kiinni.

Nämä ovat mielenkiintoisia pelejä. Ässät on Lukkoa vastaan joko hyvä tai onnekas. Muualla Suomessa kulkiessa ovat koivet levällään ottamassa kalikkaa, mutta Lukkoa vastaan kulkee.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En mä tiedä, mutta kyllä mä kaipaan sitä luottavaista oloa, jonka oikeasti kunnon veskari tuottaa. Zapolski, Vehanen, Roloson jne. Tärkein yksittäinen paikka. Enkä puhu nyt tästä tai eilisestä pelistä vaan koko kaudesta. Tänäänkin kaverin kassari (+tehottomuus) pitäneet numerot tasaisena.

Puolet pelaajabudjetista veskariin. Tuo kuuluisa lause kuvatkin sitä, miten rakentaisin joukkueen.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
En mä tiedä, mutta kyllä mä kaipaan sitä luottavaista oloa, jonka oikeasti kunnon veskari tuottaa. Zapolski, Vehanen, Roloson jne. Tärkein yksittäinen paikka. Enkä puhu nyt tästä tai eilisestä pelistä vaan koko kaudesta. Tänäänkin kaverin kassari (+tehottomuus) pitäneet numerot tasaisena.
Niin se on. Aina joku osa-alue on heikompi muita.

Edit. Lainausvirhe
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Setämies perkele, pari lahjoitettua maalia riittää sitten tähän peliin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Ei. Minua vituttaa pelaaja, joka pelaa epäurheilijamaisesti, filmaa ja tuulettelee vastustajajoukkeen kannattajajoukon edessä. Sellainen pelaaja on teidän on Petteri.

Ja Riston mukaan huuteli maalinsa jälkeen jotain Lukon vaihtoaitioon. Nolo tyyppi, oikein nolo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös