Otteluseuranta (Lukko)

  • 555 032
  • 7 789
Tila
Viestiketju on suljettu.

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Itse olen tyytyväinen että Tammela-Liedes-M. Petman jatkaa. Oli todella hyvä sähisijäketju.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mun mielestä tuo Tammela, Liedes, M.Petman kolmikko on toiminut aina hyvin, kun on yhteen laitettu. Perinteistä sentteriä siinä ei kyllä ole, mutta vauhtia löytyy. Hyvin pelaavat yhteen, kun kiekon saavat alueelle. Puolustuspään aloituksiin ei kyllä kannata laittaa.

Ville Petmankin kannattaisi kyllä laittaa sentterin tontille, mutta Koivistoisen tilalle.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kysympähän vaan Pekka, miksi Kukkonen>Sevänen? Itse en keksi ainuttakaan syytä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pakkiparit näyttää ihan tasapainoisilta. Sevänen lienee kipeä, mutta mikäköhän Elolle nyt taas tuli. Toivottavasti Sopaselle saataisiin mäkilähtö aikaiseksi tuossa ykkösen laidalla.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon pakkiparitkin ihan ok. Oho.

Näyttäisi siltä, että Virta haluaa peluuttaa neljää ketjua. Toivottavasti sitä pystytään toteuttamaan koko ottelu.
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Kysympähän vaan Pekka, miksi Kukkonen>Sevänen? Itse en keksi ainuttakaan syytä.

Kukkonen hankittu muualta ja omaa nuorempana enemmän potentiaalia vrt. omaa junioripolkua tullut Sevänen. Ei kai tuossa oikein muukaan voi olla?
Roni olisi kyllä alkukauden otteilla ansainnut parempaa kuin Pekan koirankopin.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Lukon pakkiparitkin ihan ok. Oho.

Näyttäisi siltä, että Virta haluaa peluuttaa neljää ketjua. Toivottavasti sitä pystytään toteuttamaan koko ottelu.
Hieman lainaten, toivottavasti voitetaan neljällä ketjulla peluuttamalla. Tarvittaessa pitää tietty reagoida...
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kukkonen hankittu muualta ja omaa nuorempana enemmän potentiaalia vrt. omaa junioripolkua tullut Sevänen. Ei kai tuossa oikein muukaan voi olla?
Roni olisi kyllä alkukauden otteilla ansainnut parempaa kuin Pekan koirankopin.

Ainut oikea päätös olisi lähettää myös Kukkonen saamaan isoa vastuuta Mestikseen. Ei ole mielestäni oikein roikottaa mukana, koska ”hankittu muualta ja omaa potentiaalia”. Sevänen pelannut tuhat kertaa paremmin mitä Kukkonen. Itse en näe Kukkosessa mitään muuta potentiaalia, kuin nousta hyväksi oman pään luudaksi liigatasolla. Kiekolliset kyvyt heikommat kuin esimerkiksi Vili Laitisella. Itse näen hänessä paljon isomman potentiaalin kiekolliseen rooliin. Olen ehkä eri mieltä, mitä suurin osa muista kirjoittajista täällä Kukkosesta, mutta tämä on oma näkemykseni. Omassa päässä hän on vahva ja hyvä kamppailemaan, mutta jos kiekon saa lapaansa voi seuraavaksi sattua ihan mitä vaan.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kukkonen hankittu muualta ja omaa nuorempana enemmän potentiaalia vrt. omaa junioripolkua tullut Sevänen. Ei kai tuossa oikein muukaan voi olla?
Vai koittaisiko peluuttaa hieman vastustajan mukaan? Isoa pahaa Hifkiä vastaan hieman enemmän fyysisyyttä kentälle, sitten Kärppiä vastaan Sevänen kokoonpanoon? Toki omasta mielestäni Seväsen pitäisi syrjäyttää pelaavasta kuusikostakin Klok ja Nemecek. Ainakin kun peliesityksiin peilaa.

Näyttäisi siltä, että Virta haluaa peluuttaa neljää ketjua. Toivottavasti sitä pystytään toteuttamaan koko ottelu.
Nyt on sentään koitettu saada ketjuja toimimaan, eikä vain hakattu päätä seinään. Vaikka nuo Sopanen ja Elo olisivat tosi arvokkaita nelosketjussa, niin kumpikin menee siinä roolissa täysin hukkaan. Sopanen voisi toimia Liedes-Laakso kaksikon kanssa, kunhan saisivat sitten vain tasakentällisin peliaikaa. Kun sitä ei ole järkevissä määrin tulossa, on tuo ykköskentän paikka kyllä hyvä katsoa läpi. Eloa kun vielä koitettaisiin joko tuossa tai kaksosten kanssa, niin alkaa pelaajat olemaan sellaisilla paikoilla (ja toivottavasti minuuteilla) että tulostakin pitäisi tulla.

Koivistoinen on kyllä parantuneiden otteidenkin jälkeen ongelmallinen. Viereen on vaikea laittaa Sopasta tai Eloa, kun menevät siinä täysin hukkaan. Pospisilin kanssa samat heikkoudet. Ehkä mahdollisuus voisi olla vielä koittaa Tammelan ja Koiviston kanssa, jolloin Pet/Ny-man pelaisi Laakson ja Liedeksen kanssa. Kun kaikki olisivat terveitä. Ellei nyt sitten satu niin että Koivistoinen ja Koivisto löytävät yhteisen sävelen.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sevänen on kipeä, turha sovitella foliohattuja päähän.
 
Kertooko joku vielä, miksi Seväsen paikan pitäisi olla jotenkin automaattisesti valettu Lukon kuusikossa (tai seitsikossa)? Olen katsonut lähes kaikki ottelut tällä kaudella ja toki siellä on paljon hyvää, mutta niin on muillakin. Miksi Sevänen olisi selvä valinta?
Heinola, Press, Heikkinen, Reunanen, Klok, Kukkonen, Nemecek, Sevänen. Siinä on kahdeksan puolustajaa. En tiedä, miten ja millä mittarilla Seväsen pelipaikka olisi tässä ryhmässä automaatio.
Enkä todellakaan ole sitä mieltä, että Roni olisi pelannut huonosti tai alle odotusarvon. Kilpailua on ja se on mahtavaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miksi @Parry Sound tässä ketjussa, kun kirjoitit tuon lähes saman viestin jo Seväsen omaan ketjuun ja siellä asiasta keskustellaankin?
 
Miksi @Parry Sound tässä ketjussa, kun kirjoitit tuon lähes saman viestin jo Seväsen omaan ketjuun ja siellä asiasta keskustellaankin?
Fox oli aloittanut asiasta myös tässä ketjussa. Ei ollut provokaatio vaan asiallinen kysymys/kommentti Foxin/edellisen kirjoittajan viestiin. Kiitos kun huolehdit.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
.....Olen ehkä eri mieltä, mitä suurin osa muista kirjoittajista täällä Kukkosesta, mutta tämä on oma näkemykseni. Omassa päässä hän on vahva ja hyvä kamppailemaan, mutta jos kiekon saa lapaansa voi seuraavaksi sattua ihan mitä vaan.
Samaa mieltä. Kukkosen virhealttius on niin paljon suurempi, että fyysisyys ei sitä kompensoi.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siellä on taas Jatkoajan ennakon kirjoittajat ajantasalla. Otsikkona lukee ”HIFK LIEKEHTII, LUKKO MENETTI NHL-VAHVISTUKSENSA SAIRASTUVAN PUOLELLE.” Voi hyvää päivää...
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siellä on taas Jatkoajan ennakon kirjoittajat ajantasalla. Otsikkona lukee ”HIFK LIEKEHTII, LUKKO MENETTI NHL-VAHVISTUKSENSA SAIRASTUVAN PUOLELLE.” Voi hyvää päivää...

Taas saa hävetä. Ei olla edes viitsitty kokoonpanoja katsoa.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kertooko joku vielä, miksi Seväsen paikan pitäisi olla jotenkin automaattisesti valettu Lukon kuusikossa (tai seitsikossa)? Olen katsonut lähes kaikki ottelut tällä kaudella ja toki siellä on paljon hyvää, mutta niin on muillakin. Miksi Sevänen olisi selvä valinta?
Peliesitysten perusteella.

Sevänen on ollut Lukon puolustavista puolustajista (Nemecek, Klok, Kukkonen) paras muodostaen ennen kaikkea loistavan parin ja kemian Pressin kanssa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvä tuo Pospisilin reaktio, kun tajuaa että kiekko on hänen varusteissaan. Sit ei muutan kuin tekemään maali!
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onneksi tuota ei voi videolta katsoa, tuomarien olisi peli tietenkin pitänyt viheltää poikki. Pospisil pelasi tilanteen loppuun, kuten pitää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös