Otteluseuranta (Lukko)

  • 564 711
  • 7 789
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Heinola lentää kuin lapanen hyökkäyspään kulmassa. Vastaisku omiin, Danforth unohtaa paikata pakkia ja 3 vs 1 tilanne omissa. Siitä maali omiin.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt kun ottelusta on tehty itselle vaikea niin on jo pakko alkaa hyökkäämäänkin enemmän. Jos vaikka sitä kautta saataisiin ylivoima tai maali jopa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joko muuten Pospisil otti kolmannen kymppinsä ja sitä myöten pelikiellon?
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jumalauta oli maalintekijän maali Pattulta! Tosta olis 80% Lukon pelaajista vetänyt päin vielä.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Joko muuten Pospisil otti kolmannen kymppinsä ja sitä myöten pelikiellon?

Ei ottanut, annettiin. No joo.

Aika hemppoinen 2+10, kun Heinolan kolaamisesta ei tullut mitään. Eri ottelu toki...
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Maalin jälkeinen vaihto jossa ei läpiajosta saada edes ratkaisua ja omissa otetaan 15 sekunnin päästä jäähy. Tää on mun Lukko.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Mä alan epäilemään salaliittoteoriaa Lukko vastaan. Eihän nuo nyt mitään sikaa pelaa tai roiku sen enempää kuin vastustajakaan?
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mä alan epäilemään salaliittoteoriaa Lukko vastaan. Eihän nuo nyt mitään sikaa pelaa tai roiku sen enempää kuin vastustajakaan?
Tuo jäähy tuli tilanteesta, missä edes kotiyleisö ei tajunnut ulvoa jäähyä. Ja omiin napsahti, paikka oli purkaa.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Alkaako Pressin otteissa näkymään alkukauden peluutus? Tänään(kään) ei ole kuin pyörinyt ympyrää.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Onhan tota helvetin roikkumista molemmin puolin. Mutta näemmä av:ta puhalletaan vaan toiselle. Katotaan muuttuuko taas vikaan.

Enemmän vituttaa taas noi hukatut omat paikat. Noista pitää vieraissa tehdä perkele.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös