Otteluseuranta (KooKoo)

  • 272 033
  • 3 029
Tila
Viestiketju on suljettu.

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitään laukauksia mielestäni aika turha laskea, kun KooKoo liigan eniten laukova joukkue ja Ilves neljänneks vähiten. Siltä osin ovat erilaisia joukkueita.

No joo kyllä, koska KooKoohan on voittanut laukaukset lähes kaikissa otteluissa tällä kaudella ja KooKoo on ylivoimainen ykkönen laukausten suhteen tasakentällisin pelaten. KooKoo on laukonut kaikista liigajoukkueista ylivoimaisesti eniten. No olihan kiekonhallintakin tänään taas KooKoolla vaikka pelattiin vieraskentällä ja kärkipelaajista Mingoia, Galló ja Bonsaksen olivat sivussa. No tästä on hyvä jatkaa vaikka tämän illan tuomaritoiminta jäikin sapettamaan.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kom igen Tuomarit
 

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
No joo kyllä, koska KooKoohan on voittanut laukaukset lähes kaikissa otteluissa tällä kaudella ja KooKoo on ylivoimainen ykkönen liigassa tasakentällisin pelaten. KooKoo on laukonut kaikista liigajoukkueista ylivoimaisesti eniten. No olihan kiekonhallintakin tänään taas KooKoolla vaikka pelattiin vieraskentällä ja kärkipelaajista Mingoia, Galló ja Bonsaksen olivat sivussa. No tästä on hyvä jatkaa vaikka tämän illan tuomaritoiminta jäikin sapettamaan.

Juu, Kookoo on todella vahva 5 vs. 5-pelissä. Laukausmäärät onkin sitten vähän oma juttunsa, niistä ei suoraan voi päätellä juuri mitään. Ilveksen lisäksi Tapparakin laukonut tosi vähän ja ottanut paljon enemmän laukauksia vastaan, (mikä ei ole Tapparan kohdalla mikään erikoinen poikkeus, vaikka vuodesta toiseen kovia). Se, kuinka paljon laukauksia tulee, on myös pelityylillinen asia.

Tämä siis vähättelemättä Kookoota yhtään. Oon nähnyt todella monta Kookoon peliä tällä kaudella ja vakuuttava porukka on (ja myös läpi kauden kärkeä kaikissa tilastoissa, kuten maaliodottamissa).
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juu, Kookoo on todella vahva 5 vs. 5-pelissä. Laukausmäärät onkin sitten vähän oma juttunsa, niistä ei suoraan voi päätellä juuri mitään. Ilveksen lisäksi Tapparakin laukonut tosi vähän ja ottanut paljon enemmän laukauksia vastaan, (mikä ei ole Tapparan kohdalla mikään erikoinen poikkeus, vaikka vuodesta toiseen kovia). Se, kuinka paljon laukauksia tulee, on myös pelityylillinen asia.

Tämä siis vähättelemättä Kookoota yhtään. Oon nähnyt todella monta Kookoon peliä tällä kaudella ja vakuuttava porukka on (ja myös läpi kauden kärkeä kaikissa tilastoissa, kuten maaliodottamissa).

Täytyy myös kehua Ilvestä eli kyllähän Ilves myös puolusti erittäin hyvin tänään ja KooKoon laukaukset lähtivät totuttua kauempaa ja KooKoo ei oikein päässyt ihan parhaille maalintekopaikoille.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oli vähän hassua ja toki hienoa tuo Ilves-fanien juhlinta pelin jälkeen, ihan kun ois ollu seiskafinaali kyseessä.
Juu, väärin kannustettu. Mutta eikös jossain ketjussa myös otettu esiin se että Kouvolassakin on ollut tänä vuonna hyviä katsojalukuja ja hyvä tunelma jopa runkosarjaotteluissa.
Eli hävetkää molemmat paikkakunnat. ;)
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Juu, väärin kannustettu. Mutta eikös jossain ketjussa myös otettu esiin se että Kouvolassakin on ollut tänä vuonna hyviä katsojalukuja ja hyvä tunelma jopa runkosarjaotteluissa.
Eli hävetkää molemmat paikkakunnat. ;)

No eihän toki, niinkun sanoin, hieno homma että on iloittavaa, harmi vaan kun sattu KooKoota vastaan :).
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Se Ilves-fanien (ja pelaajienkin) juhlinta oli hassua kahdesta syystä: siitä, että se oli niin vilpitöntä, ja siitä syystä että aiemmilla kausilla "Mestis-jengi" KooKoon kaataminen ei ole tuntunut miltään (missään muualla kuin korkeintaan Mikkelissä). Ihan sama kuinka hienon pelin vastustaja olisi pelannutkin, niin melkein se on aina kuitattu sillä, että tällaiset kookoot nyt pitääkin voittaa.
 
Suosikkijoukkue
KK
Se Ilves-fanien (ja pelaajienkin) juhlinta oli hassua kahdesta syystä: siitä, että se oli niin vilpitöntä, ja siitä syystä että aiemmilla kausilla "Mestis-jengi" KooKoon kaataminen ei ole tuntunut miltään (missään muualla kuin korkeintaan Mikkelissä). Ihan sama kuinka hienon pelin vastustaja olisi pelannutkin, niin melkein se on aina kuitattu sillä, että tällaiset kookoot nyt pitääkin voittaa.
No nyt. Olipa kovaa kannatusta läpi ottelun Ipa-faneilta. KooKoonhan piti olla HMV. Oli kyllä TV:n välityksen kautta kova boogie Mestis-jengiä vastaan. Tuomaritkin otti roolia. Ihanaa. Tunnetta. Se välittyi. Kiitos.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Se Ilves-fanien (ja pelaajienkin) juhlinta oli hassua kahdesta syystä: siitä, että se oli niin vilpitöntä, ja siitä syystä että aiemmilla kausilla "Mestis-jengi" KooKoon kaataminen ei ole tuntunut miltään (missään muualla kuin korkeintaan Mikkelissä). Ihan sama kuinka hienon pelin vastustaja olisi pelannutkin, niin melkein se on aina kuitattu sillä, että tällaiset kookoot nyt pitääkin voittaa.
Ette nähneet keskiviikon pelin 2 ja 3 erää Helsingissä. Sillä pelillä ei voittaisi ketään tässä liigassa. Siksi voitto senhetkisestä sarjakolmosesta vähän ikään kuin ilahdutti tänään.

Alkaa muuten näyttää entistä vahvemmin siltä, että te, me ja raumlaisse ratkotaan, ketkä näistä kolmesta pelaa vastakkain puolivälierissä, ja se paras saa sitten Hifkin. Voipi olla, että paria aika tiukkaa sarjaa pukkaa noista.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Se on ihanaa, että KooKoo pelottaa. Ja tämän kauden perusteella syytä onkin. Ihmeen hiljaisia ovat olleet mestispuheet. Kävi miten kävi, me nautimme tästä.

Ja me olemme tulleet jäädäksemme. For your information.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Alkaa muuten näyttää entistä vahvemmin siltä, että te, me ja raumlaisse ratkotaan, ketkä näistä kolmesta pelaa vastakkain puolivälierissä, ja se paras saa sitten Hifkin. Voipi olla, että paria aika tiukkaa sarjaa pukkaa noista.

Mitä olen itse KooKoon pelejä katsonut, niin mielestäni Ilves on ollut tällä kaudella KooKoolle se kaikista hankalin vastustaja. Pelillisesti KooKoo on pärjännyt kaikissa matseissa hyvin ja luonut paikkojakin, mutta maaleja se ei ole saanut aikaiseksi. Toki otanta on varsin pieni, mutta uskoisin tässä kyllä olevan sattuman lisäksi myös Ilveksen hyvyyttä ja kykyä pelata juurikin KooKoota vastaan.

Pidätän kuitenkin oikeuteni muuttaa mielipidettäni, sillä KooKoolla on vielä runkosarjassa monta mahdollisuutta ottaa rumasti nekkuun muilta hyviltä joukkueilta.
 

Kuuskasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitä olen itse KooKoon pelejä katsonut, niin mielestäni Ilves on ollut tällä kaudella KooKoolle se kaikista hankalin vastustaja. Pelillisesti KooKoo on pärjännyt kaikissa matseissa hyvin ja luonut paikkojakin, mutta maaleja se ei ole saanut aikaiseksi.
Tämän takia taas en pidä Ilvestä mitenkään erityisen hankalana. Itselle hankala vastus tarkoittaa sellaista joukkuetta, joka omalla pelitavallaan pystyy pitämään vastustajan pois hyviltä paikoilta eikä anna vastustajan pelata omilla vahvuuksillaan. Minun silmään KooKoo on Ilvestä vastaan pystynyt pelaamaan omaa peliä, ja päässyt huippupaikoille. Jostakin syystä ei vain viimeistely ole onnistunut. Onko sitten maalivahtien ansiota, vai onko tuo aina ajoittain päätään nostava tehottomuus nyt vain sattunut pariin viime peliin, jotka ovat pelillisesti olleet ihan hallussa. Eilenkin lukuisia huippupaikkoja, mutta sisään meni ainoastaan Puistolan suupaisu, joka tuli Dostalille yllättäen.
 

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Tämän takia taas en pidä Ilvestä mitenkään erityisen hankalana. Itselle hankala vastus tarkoittaa sellaista joukkuetta, joka omalla pelitavallaan pystyy pitämään vastustajan pois hyviltä paikoilta eikä anna vastustajan pelata omilla vahvuuksillaan. Minun silmään KooKoo on Ilvestä vastaan pystynyt pelaamaan omaa peliä, ja päässyt huippupaikoille. Jostakin syystä ei vain viimeistely ole onnistunut. Onko sitten maalivahtien ansiota, vai onko tuo aina ajoittain päätään nostava tehottomuus nyt vain sattunut pariin viime peliin, jotka ovat pelillisesti olleet ihan hallussa. Eilenkin lukuisia huippupaikkoja, mutta sisään meni ainoastaan Puistolan suupaisu, joka tuli Dostalille yllättäen.

Eilen ei kyllä missään nimessä ollut lukuisia huippupaikkoja Kookoolla. Esim. maaliodottamatilastot, joissa Kookoo on jyrännyt koko kauden, meni eilisessä pelissä Ilveksen hyväksi. Tasainen peli, jossa Kookoon jalka liikkui vähän paremmin ja olivat 5 vs. 5 -pelissä vahvoja, mutta Ilves puolusti hyvin ja ykkössektorin paikat menivät Ipalle.
 

Liitteet

  • Maaliodottama.png
    Maaliodottama.png
    110,7 KB · kertaa luettu: 161

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Osasitteko muut lukea eilen tämän ottelun loppuminuuteilla huulilta mitä Römperi juputti linjatuomarille? En jaksa kelata videota ja osoittaa tarkkaa peliaikaa, mutta olin lukevinani: "... mitä vittua sulla on koko ajan minua vastaan..."
 

One-timer

Jäsen
Osasitteko muut lukea eilen tämän ottelun loppuminuuteilla huulilta mitä Römperi juputti linjatuomarille? En jaksa kelata videota ja osoittaa tarkkaa peliaikaa, mutta olin lukevinani: "... mitä vittua sulla on koko ajan minua vastaan..."
Tuntui eilen (ja tuntunut koko kauden) tosiaan Römperi aika herkästi saavan varoituksen aloituksesta vaikkei edes liikahtaisi mihinkään suuntaan. Mä tosin en alotussääntöjä niin tarkkaan osaa, että voisin sanoa onko aiheellisia vai ei.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Rautanen hyvittelee eilisiä syntejään.
 

Eipou

Jäsen
Oden tolppa... Tuhlaajapoika jatkaa samalla linjalla
Toden totta. Odenilla yhtään liioittelematta se vähintään 10 tolppaa jo tähän kauteen, ellei jo lähempänä viittätoista. Noista kun olisi sisään laittanut, niin kyllä puhuttaisiin jo tärkeydestään joukkueelle ihan erilaisesta pelaajasta.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Haataja lauo noista paikoista jooko...

Hienoa maalia pelataan takatolpalle, mutta ihan saman täpän taululle saa muunkinlaisesta osumasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös