Uskooko joku vielä että tuomarit ovat puolueettomia?
Minä en.Minä uskon. On huonoja tuomareita, mutta puolueellisuuteen en usko.
Minä uskon. On huonoja tuomareita, mutta puolueellisuuteen en usko.
Ikävä sanoa, mutta nyky Liigassa pitää olla valmis kyynelehtimään ja itkemään joka tilanteessa, jotta saa jäähyjä.Turunen taisi painaa kaatuessaan kyynärpäällä Määtän päätä, josta Määttä hermostui.
Kannattaa uskoa puolueellisuuteen. Ihmisiä ne tuomarit vain on, ja heilläkin on suosikkinsa. On lisäksi ihan tutkittu juttu että ainakin jalkapallossa tuomarit suosii kotijoukkuetta, ja varsin selvästi. Miksi ei jääkiekkossakin.Minä uskon. On huonoja tuomareita, mutta puolueellisuuteen en usko.
Uskokaa nyt, ei kaaduttu kuin omaan paskaan viimeistelyyn. Tänäänkin.
Voitko olla tuota mieltä tosissasi? Voi kunpa itsekin voisin uskoa. Miksi ne huonot tuomarit ovat aina meitä vastaan?Minä uskon. On huonoja tuomareita, mutta puolueellisuuteen en usko.
Jokainen uskoo joulupukkiinkin aikansa toiset vain tajuavat realiteetit aijemmin.Minä uskon. On huonoja tuomareita, mutta puolueellisuuteen en usko.
Rikkaat lapset saavat joulupukilta paremmat lahjat.Jokainen uskoo joulupukkiinkin aikansa toiset vain tajuavat realiteetit aijemmin.
Minä uskon. On huonoja tuomareita, mutta puolueellisuuteen en usko.
Voitko olla tuota mieltä tosissasi? Voi kunpa itsekin voisin uskoa. Miksi ne huonot tuomarit ovat aina meitä vastaan?
Hoplaa!! Vittu tota tunarointia.Joonas Kova on Oululainen, niin mitenkä hän voi viheltää näitä pelejä?
Usko mihin tykkäät. Kaikki muut täällä kyllä näkivät millaisten värilasien lävitse ottelu tuomittiin.
Joo ja nyt sentään saatiin Kova ja Ruuska eikä näitä kotipelien kärkimiehiä. Oletko oikeasti sitä mieltä, että Kärpät eivät tehneet taaskaan mitään jäähyn arvoista Ässiä vastaan?Eiköhän tältä palstalta löydy kaikkien joukkueiden faneja joiden mielestä tuomarit ovat puolueellisia ja huonot tuomarit ovat aina heitä vastaan.