Rubin otti aikamoisia koppejakin siinäPosin kautta: alivoima on priimaa.
Mites se päähän kohdistunut? Polvitaklaus? Huitominen. Jos ne jää viheltämättä niin nuokinSelkeä Kamppi ja poikittainen, ei selittämistä.
Miten selität HPK:n rikkeet, joita Kaukokari ei puhaltanut?Selkeä Kamppi ja poikittainen, ei selittämistä.
Onkohan Talajalla hiki edes tullut vielä?
Sen paremman piti olla MD, mutta JD on ollut vähemmän paska.Jos nyt rehellisiä ollaan, niin Joensuullahan ON kyllä tapana pitää vastustajien mailoista kiinni aika helvetisti. Noin niinkuin yleisesti. Silti olen kyllä eri mieltä siitä jäähystä (mutta digasin kyllä Jessen reaktiota). Viitalan ja meidän suomalais-italialaisen Sal Melan jäähyt taas aika selkeitä ja Sal Melan jopa aika typerä.
Rubin jälleen taas oma itsensä, mutta saisi kyllä opetella tekemään maaleja. Zabransky on ollut ihan sinänsä pelipäällä.
Määtältä nyt aika helvetin vaikea peli tänään. Syötöt ei onnistu, laukaukset ei vieläkään lähde silloin kun pitäisi ja omassa päässä vastustajat polkee ohi niin että heiluu. Hyviä blokkeja, mutta ei niillä vielä kuuhun mennä.
Mulla on vieläkin vaikeuksia päättää, että kumpi noista Davidssoneista on se parempi. Kumman sen piti olla? Kukaan ei ole vastannut, vaikka olen välillä ihmetellyt.
Mulla on vieläkin vaikeuksia päättää, että kumpi noista Davidssoneista on se parempi. Kumman sen piti olla? Kukaan ei ole vastannut, vaikka olen välillä ihmetellyt.
Ennakkoon Marcuksen piti olla kovempi, kumpikaan ei nyt odotuksiin nähden ole ollut edes tyydyttävä mutta Jonathan on ollut parempi ja mikä tärkeintä sentään yrittää jäällä, MD:n voisi lähettää jo erätauolla taksilla Turkuun tai Helsinkiin ja seuraavalla laivalla Ruotsiin. (saa maksaa matkansa kyllä itse)Mulla on vieläkin vaikeuksia päättää, että kumpi noista Davidssoneista on se parempi. Kumman sen piti olla? Kukaan ei ole vastannut, vaikka olen välillä ihmetellyt.
#70 Lötkö Davidsson ja #71 Leuka Davidsson. Roger that.Tappara olisi halunnut pitää MD mutta ei JD:tä joten jos Tampereelta kysytään niin vastauksen pitäisi olla selvä: se lötkömpi.
Heimosalmi ei kyllä NHL-kaukaloita näe, ellei siellä tule joku lisäpiste field goalista, eli siitä kun onnistuu heittämään kiekon yli maalin. Nuo viiden metrin korkuiset roikut on kyllä jänniä.
Miten selität HPK:n rikkeet, joita Kaukokari ei puhaltanut?
Aika varmuudella Heimosalmi tulee pelaamaan Euroopan kaukaloissa myös ensi kaudella. Ei se iha paska oo <3Sanotaanko, että matka on melko pitkä ja ehkä rimaa voi alustavasti laskea Euroopan kaukaloihin.
Ihan normi Kaukokaria Ässä-peleissäMikä vittu tää tuomarilinja on. Toiselle vihelletään kaikki ja toiselle ei mitään :D