Otteluseuranta kaudella 2023–2024

  • 575 160
  • 18 014

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Ihan huumoria tuo hyökkäyspelaaminen, vähän yritetään neppailla siihen keskustaan ja menetetään kiekko. Rännit on kans kivoja.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vittu 20s kellossa ja hierotaan hierotaan kunnes menetetään. Jumalauta lakatkaa nyt se hierominen.

Ässien peli on ihan alibitouhua. Ollaan hyökkäävinään, ollaan paikalla, mut sielu ja tunne puuttuu.

Kerho on valovuoden verran edellä ja ovat eilen pelanneet.
Mahtaako huomenna olla sama tilanne, että huilannut joukkue on heikompi...
 

Tuamas

Jäsen
Hyökkäyspelaaminen on taantunut taas siihen Ässien perisyntiin, kiekotellaan kulmissa, rännitellään ja sitten peli viivaan josta pakki heittää takaisin ränniin tai roikun maalille ilman maskia.

Alibipelaamista, ei o tänään vielä kellään näkynyt sitä halua ottaa ratkaisijan viittaa hartioille.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Jos nyt rehellisiä ollaan, niin Joensuullahan ON kyllä tapana pitää vastustajien mailoista kiinni aika helvetisti. Noin niinkuin yleisesti. Silti olen kyllä eri mieltä siitä jäähystä (mutta digasin kyllä Jessen reaktiota). Viitalan ja meidän suomalais-italialaisen Sal Melan jäähyt taas aika selkeitä ja Sal Melan jopa aika typerä.
Rubin jälleen taas oma itsensä, mutta saisi kyllä opetella tekemään maaleja. Zabransky on ollut ihan sinänsä pelipäällä.
Määtältä nyt aika helvetin vaikea peli tänään. Syötöt ei onnistu, laukaukset ei vieläkään lähde silloin kun pitäisi ja omassa päässä vastustajat polkee ohi niin että heiluu. Hyviä blokkeja, mutta ei niillä vielä kuuhun mennä.

Mulla on vieläkin vaikeuksia päättää, että kumpi noista Davidssoneista on se parempi. Kumman sen piti olla? Kukaan ei ole vastannut, vaikka olen välillä ihmetellyt.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos nyt rehellisiä ollaan, niin Joensuullahan ON kyllä tapana pitää vastustajien mailoista kiinni aika helvetisti. Noin niinkuin yleisesti. Silti olen kyllä eri mieltä siitä jäähystä (mutta digasin kyllä Jessen reaktiota). Viitalan ja meidän suomalais-italialaisen Sal Melan jäähyt taas aika selkeitä ja Sal Melan jopa aika typerä.
Rubin jälleen taas oma itsensä, mutta saisi kyllä opetella tekemään maaleja. Zabransky on ollut ihan sinänsä pelipäällä.
Määtältä nyt aika helvetin vaikea peli tänään. Syötöt ei onnistu, laukaukset ei vieläkään lähde silloin kun pitäisi ja omassa päässä vastustajat polkee ohi niin että heiluu. Hyviä blokkeja, mutta ei niillä vielä kuuhun mennä.

Mulla on vieläkin vaikeuksia päättää, että kumpi noista Davidssoneista on se parempi. Kumman sen piti olla? Kukaan ei ole vastannut, vaikka olen välillä ihmetellyt.
Sen paremman piti olla MD, mutta JD on ollut vähemmän paska.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mulla on vieläkin vaikeuksia päättää, että kumpi noista Davidssoneista on se parempi. Kumman sen piti olla? Kukaan ei ole vastannut, vaikka olen välillä ihmetellyt.

Tappara olisi halunnut pitää MD mutta ei JD:tä joten jos Tampereelta kysytään niin vastauksen pitäisi olla selvä: se lötkömpi.
 

ruutuviis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla on vieläkin vaikeuksia päättää, että kumpi noista Davidssoneista on se parempi. Kumman sen piti olla? Kukaan ei ole vastannut, vaikka olen välillä ihmetellyt.
Ennakkoon Marcuksen piti olla kovempi, kumpikaan ei nyt odotuksiin nähden ole ollut edes tyydyttävä mutta Jonathan on ollut parempi ja mikä tärkeintä sentään yrittää jäällä, MD:n voisi lähettää jo erätauolla taksilla Turkuun tai Helsinkiin ja seuraavalla laivalla Ruotsiin. (saa maksaa matkansa kyllä itse)
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
40min 2-0 ja mitään viitteitä ei olla saatu siitä, että tänään pelattaisiin voitosta.

Joukkue on haluton, kuriton ja löysä.

Ässät ei ole saanut luotua itse yhtään kunnon maalipaikkaa kahteen erään. Se on jääkiekkopelissä aivan helvetin huono suoritus.

Pari voittoa viime viikolla niin nyt näyttää taas arki koittavan. 6p ottelu, Kerho voitolla nousee persekarvoihin kiinni ja joukkueen peli ei ole lähelläkään sillä tasolla missä sen pitäisi. Kerho pelasi eilen ja Ässät ei edes yritä luistella kaverilta jalkoja alta.

Huono vieraspeli menossa, taas.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Erän lopulla Ojantakasilla oli kiekko hyökkäysalueella. Tais Kerho ottaa jonkinlaisen miesvartioinnin.

Jäi kuitenkin siittä mieleen pieni peliliike kun Ojantakanen meni päätyä kohti kiekollisena: jarrut kiinni, nopea käännös ja siinä oli hetken aikaa lapa auki kaikille syöttösuunnille.

En tiedä miks jäi mieleen. Ehkä siksi, että siinä oli edes pieni hitunen jotain yllättävää, juonikasta, luovaa, tuon jatkuvan raiteilla hinkkaamisen sijaan.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Tappara olisi halunnut pitää MD mutta ei JD:tä joten jos Tampereelta kysytään niin vastauksen pitäisi olla selvä: se lötkömpi.
#70 Lötkö Davidsson ja #71 Leuka Davidsson. Roger that.

Heimosalmi ei kyllä NHL-kaukaloita näe, ellei siellä tule joku lisäpiste field goalista, eli siitä kun onnistuu heittämään kiekon yli maalin. Nuo viiden metrin korkuiset roikut on kyllä jänniä. Lisäksi ihan saavutus yrittää vielä nostaa jalalla kun pelikellossa on kaksi sekuntia jäljellä ja menettää se kiekko. Luulisi esim. Määtän opettaneen muille, että ei noin.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Graber paino sitten metristä raivorannarin päätyverkkoon. Ja sille haaveillaan jatkoa täällä. Menkää ny menee! Ihan samaa paskaa kuin Davidssonit.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
17 vieraspeliin tehty 35 maalia. Siihen vielä nämä pari erää päälle.

Olisiko aika päivittää vieraspelikirjaa? Vähemmän safetya ja enemmän paukkuja hyökkäyspeliin. Jos sulla on sarjan paras veskari, niin voit välillä antaa pari yv hyökkäystä omiin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Heimosalmi ei kyllä NHL-kaukaloita näe, ellei siellä tule joku lisäpiste field goalista, eli siitä kun onnistuu heittämään kiekon yli maalin. Nuo viiden metrin korkuiset roikut on kyllä jänniä.

Sanotaanko, että matka on melko pitkä ja ehkä rimaa voi alustavasti laskea Euroopan kaukaloihin.

Koska pakilla on ikää vasta 20-v. niin aina voi laskea jonkin verran siihen kuuluisan potentiaalin varaan. Toisaalta, niinhän NHL-seuratkin tekee tollasten 2. kierrosten varausten kanssa. Yritetään löytää sitä kuuluisaa potentiaalia, kenties Heimosalmen kohdalla nuorten kisoissa kevyellä jalalla liikkuva moderni kiekollinen pakki. Joistain kehittyy, joistain ei.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Sanotaanko, että matka on melko pitkä ja ehkä rimaa voi alustavasti laskea Euroopan kaukaloihin.
Aika varmuudella Heimosalmi tulee pelaamaan Euroopan kaukaloissa myös ensi kaudella. Ei se iha paska oo <3

Siis ei se oikeasti mikään uskomattoman huono ole, mutta en itse omiin puusilmiini ole havainnut laisinkaan sitä upsideä, jolla Änärin portteja kolkuteltaisiin. Toki kaikki on mahdollista. Myös Lassi Vanhatalon ilmaveivimaali.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Zabransky ja ensimmäisen syötön magia.
Libor pelaa hyvin mailalla ja muutenkin vääntää miehen irti kiekosta hyvin, mutta sitten vastalahjaksi tulee näitä syöttöjä. Ihan. Vitusti. Liikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös