Otteluseuranta kaudella 2023–2024

  • 575 160
  • 18 014

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Saatana helppoo ko rivarijoukkue vastas kato.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Voi tätä onnen päivää Ässät voitti, Ässien nuoret voitti, Jazz voitti ja Pesäkarhut voitti mestaruuden!
Ja minä voitin! Vedonlyönnistä ainakin 38€. Aion käyttää rahat viiniin, lauluun ja naisiin. Loput turhuuksiin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ja minä voitin! Vedonlyönnistä ainakin 38€. Aion käyttää rahat viiniin, lauluun ja naisiin. Loput turhuuksiin.

Aikanaan Alivaltiosihteeri-radiohupailussa yks voitti markka-aikaan kuta kuinkin tollasen summan. Kertoi aikovansa ostaa jalkapallojoukkueen! Toinen totesi, että "älä sitten osta ulkomaista, ne ei edes pelaa kesällä".
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Liian positiivista Porissa. Tuls ny @Mondie vaik kertomaa et nakkimuki oli iha paskaa ja deejii ei soittanu Dingoo tarpeeks kovaa!
Ite pyysit sit.

Felixin sinappi oli kuraa. Ottelun jälleen kun odoteltiin huhuilua niin screenillä näytettiin seuraavan kotipelin mainoskuvaa ja musiikki loppui.
 

Kafka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin ravintolapianistit ja harhaoppiset joogaajat
Ketä muuta alkaa jo tässä kohtaa vituttaa Vesa "Pasi" Toskalan ääni "eka äijä rikko mailansa... toka äijä rikko mailansa..."?

Itse pelihän oli suorastaan naurettavan yksipuolinen, oikeat luvut olisi pitänyt olla jotain 12-0. Harvoin, jos koskaan tulee nähtyä noin paskaa joukkuetta.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ketä muuta alkaa jo tässä kohtaa vituttaa Vesa "Pasi" Toskalan ääni "eka äijä rikko mailansa... toka äijä rikko mailansa..."?

Itse pelihän oli suorastaan naurettavan yksipuolinen, oikeat luvut olisi pitänyt olla jotain 12-0. Harvoin, jos koskaan tulee nähtyä noin paskaa joukkuetta.
Viime vuonna oli koko ajan Hartikainen ja teippipallot, kyllästynyt jo tähän uuteenkin mainokseen.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Kyllä tepsi pyörittää aikalailla. Joskonyv nyt tasottais vähä
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Mitä helvettiä Määttä tekee ylivoimalla :D
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Tepsi liikkuu kyllä paljon paremmin. Olipa paska ylivoima
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Miksei Lauridsen saa jäähyä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös