Samaa mietin, mielestäni ei ole selostajan tehtävä arvostella pelaajien toimia suuntaan tai toiseen, kun molempien joukkueiden kannattajat joutuvat samaa katsomaan.Haisee tää selostus vähän väritykseltä. Lisää kummasti vitutusta.
Samaa mietin, mielestäni ei ole selostajan tehtävä arvostella pelaajien toimia suuntaan tai toiseen, kun molempien joukkueiden kannattajat joutuvat samaa katsomaan.Haisee tää selostus vähän väritykseltä. Lisää kummasti vitutusta.
Annan rehellisesti oman mielipiteeni, eihän se ole kaikkien mieleen eikä tarvitsekaan olla. Tämä joukkue vain sytyttää tunteet.No siis en minä sinänsä ketään täällä valvo ja you do you. Tämän mun kitisemisen voi jättää just siihen omaan arvoonsa ja hyvä niin.
Mutta. Riippumatta paikasta (kaveriporukka, keskustelupalsta, parisuhde, työpaikka, koulu jne jne), niin jos jonkun tyypin kaikki anti keskusteluun on sitä, että kaikki on lähtökohtaisesti paskaa, paskaa, paskaa ja avutonta paskaa, niin kyllähän se vähitellen masentaa.
Suosikkijoukkueessa lukee mitä lukee ja sen joukkueen foorumille tullaan aika porilaisittain karmit kaulassa.
Mä en tarkoita, että kaiken pitää olla koiranpentuja ja sateenkaaria, mutta on muitakin tapoja osallistua keskusteluun kuin mennä ihan full Laveerre ja todeta, että: "No vittu-vittu-vittu-vittu-pillu-paska-hahaa!" ja se sitten riittää.
Ja siis se, että mä nyt vanhuuttani kälisen täällä ei tarkoita, että minun mielestä kaikki on hyvin ja Ässillä menee hienosti. Aika harvoin niillä menee.
Hymiö.
Salmela meinasi muuten tehdä just Tuomas Salmela Hat Trickin. Maali omiin, Syöttö vastustajalle avopaikkaan ja siitä maali ja sitten vielä 5 min ja ulosajo paskasta koohottamisesta.
Eiköhän se seuraavassa erässä onnistu saamaan tempun täyteen vaikka ottamalla tolpalta turpaan tms.
Noin niinkuin mistä? Kontakti enimmäkseen rintaan olemattomalla vauhdilla. Menivät videolle kun pelaaja jäi keräilemään.Oli kyllä aika päivänselvä ulosajo, mutta otetaan vaihteeksi tämäkin.
Tämähän tässä vähän pelottaa taas juu.Ässät on maalinsa tässä ottelussa tehnyt.
Polvethan siinä kolisi. Moni olisi laittanut pihalle, nyt mentiin niinkuin kuuluu. Eikä se kovin iso menetys olisi ollut ässilleNoin niinkuin mistä? Kontakti enimmäkseen rintaan olemattomalla vauhdilla. Menivät videolle kun pelaaja jäi keräilemään.
Nii just hei miks ain vaa jotai negaa?No siis en minä sinänsä ketään täällä valvo ja you do you. Tämän mun kitisemisen voi jättää just siihen omaan arvoonsa ja hyvä niin.
Mutta. Riippumatta paikasta (kaveriporukka, keskustelupalsta, parisuhde, työpaikka, koulu jne jne), niin jos jonkun tyypin kaikki anti keskusteluun on sitä, että kaikki on lähtökohtaisesti paskaa, paskaa, paskaa ja avutonta paskaa, niin kyllähän se vähitellen masentaa.
Suosikkijoukkueessa lukee mitä lukee ja sen joukkueen foorumille tullaan aika porilaisittain karmit kaulassa.
Mä en tarkoita, että kaiken pitää olla koiranpentuja ja sateenkaaria, mutta on muitakin tapoja osallistua keskusteluun kuin mennä ihan full Laveerre ja todeta, että: "No vittu-vittu-vittu-vittu-pillu-paska-hahaa!" ja se sitten riittää.
Ja siis se, että mä nyt vanhuuttani kälisen täällä ei tarkoita, että minun mielestä kaikki on hyvin ja Ässillä menee hienosti. Aika harvoin niillä menee.
Hymiö.
Salmela meinasi muuten tehdä just Tuomas Salmela Hat Trickin. Maali omiin, Syöttö vastustajalle avopaikkaan ja siitä maali ja sitten vielä 5 min ja ulosajo paskasta koohottamisesta.
Eiköhän se seuraavassa erässä onnistu saamaan tempun täyteen vaikka ottamalla tolpalta turpaan tms.
Ilmeisesti maalivahdin skouttaus menny vituiks?Onks tää joku sovittu et haetaan aina puikkoja
"Horse" Salmela on jatkossa mun papereissa "Vuohi" Salmela. Katotaan sitten uusiks kun on tehnyt sen 1+1 oikeaan päähän.
Ässät tosiaan tuli erään hyvin, mutta Salmelan tötöilyt laittoivat selkärangan koetukselle.Klassinen tilanne. Ensin näytti hyvältä, mutta erän edetessä alkoi näyttää huonommalta.
2. erä starttaa alivoimalla. Maalin tappiolla. Mitä pienimuotoisia hienosäätöjä henkisellä paskaa huuleen-mentaliteetilla saadaan ladattua? Sellasia hetkiä kun vaikeaa on ja uskoa koetellaan entisestään, mutta annetaanko periksi vai pistetäänkö kaikki peliin.
Mites ne Amerikan pellet asian laittaakaan? Winners never quit and quitters never win
Lupaan, että tämä on viimeinen. Ja muutenkin tiedostan huutelun turhuuden ja elämän merkityksettömyyden jne.Annan rehellisesti oman mielipiteeni, eihän se ole kaikkien mieleen eikä tarvitsekaan olla. Tämä joukkue vain sytyttää tunteet.
Täysiä vitun urpoja koko johto täynnä. Lehtinen, Vuorinen, Härkälä, Pelle hermanni. Kaikki vittuun, liigataso puuttuu organisaatiosta täysin
Vittu mikä paska
Mun pointti ei ollut se, että mulle tulee paha mieli ja siksi sun pitää lopettaa. Sitä varten on ignore-nappi ja ei mun ego ihan noin iso sentään ole.Vittu tuo Horse on säälittävä paska
Laittaisivat Graberin ja Fabren takas yhteen, kun se pari toimii. Kolmanneksi vaikka Viitala, kun se on TAAS ihan yössä, ni sais parempaa tarjoilua. Tämä kolmikko olisi mun valintani seuraavaan erään.Fabrea ei paljon kentällä näkynyt,odotan toisessa erässä enemmän haastoja ja ehkä sitä kautta jäähyjä Tepsille
Puolustuksen kautta on meidän joukkueen pelitapaMinkäköhän takia sen kohtuu hyvän alun jälkeen, kun lähdettiin nopeisiin ja karvattiin korkeelta, sekä kamppailtiin hyvin, niin miksi se lopetettiin?? Miksi annettiin tepsin alkaa pelaamaan omaa peliään ja mentiin palautellen alhaalle vauhdittomiin hyökkäyksiin, miksi?
Laittaisivat Graberin ja Fabren takas yhteen, kun se pari toimii. Kolmanneksi vaikka Viitala, kun se on TAAS ihan yössä, ni sais parempaa tarjoilua. Tämä kolmikko olisi mun valintani seuraavaan erään.
Jos seurasit ottelutapahtumia varmaan huomasit tapahtumia, jotka herkästi vaikuttavat pelin virtaukseen, varsinkin joukkueessa, jonka selkärangan katkeaminen on melko pienestä kiinni tällä hetkellä muutenkin.Minkäköhän takia sen kohtuu hyvän alun jälkeen, kun lähdettiin nopeisiin ja karvattiin korkeelta, sekä kamppailtiin hyvin, niin miksi se lopetettiin?? Miksi annettiin tepsin alkaa pelaamaan omaa peliään ja mentiin palautellen alhaalle vauhdittomiin hyökkäyksiin, miksi?