Otteluseuranta kaudella 2023–2024

  • 563 017
  • 18 014

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
No siis en minä sinänsä ketään täällä valvo ja you do you. Tämän mun kitisemisen voi jättää just siihen omaan arvoonsa ja hyvä niin.
Mutta. Riippumatta paikasta (kaveriporukka, keskustelupalsta, parisuhde, työpaikka, koulu jne jne), niin jos jonkun tyypin kaikki anti keskusteluun on sitä, että kaikki on lähtökohtaisesti paskaa, paskaa, paskaa ja avutonta paskaa, niin kyllähän se vähitellen masentaa.
Suosikkijoukkueessa lukee mitä lukee ja sen joukkueen foorumille tullaan aika porilaisittain karmit kaulassa.

Mä en tarkoita, että kaiken pitää olla koiranpentuja ja sateenkaaria, mutta on muitakin tapoja osallistua keskusteluun kuin mennä ihan full Laveerre ja todeta, että: "No vittu-vittu-vittu-vittu-pillu-paska-hahaa!" ja se sitten riittää.
Ja siis se, että mä nyt vanhuuttani kälisen täällä ei tarkoita, että minun mielestä kaikki on hyvin ja Ässillä menee hienosti. Aika harvoin niillä menee.

Hymiö.

Salmela meinasi muuten tehdä just Tuomas Salmela Hat Trickin. Maali omiin, Syöttö vastustajalle avopaikkaan ja siitä maali ja sitten vielä 5 min ja ulosajo paskasta koohottamisesta.
Eiköhän se seuraavassa erässä onnistu saamaan tempun täyteen vaikka ottamalla tolpalta turpaan tms.
Annan rehellisesti oman mielipiteeni, eihän se ole kaikkien mieleen eikä tarvitsekaan olla. Tämä joukkue vain sytyttää tunteet.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Oli kyllä aika päivänselvä ulosajo, mutta otetaan vaihteeksi tämäkin.
Noin niinkuin mistä? Kontakti enimmäkseen rintaan olemattomalla vauhdilla. Menivät videolle kun pelaaja jäi keräilemään.
 

SeppoKaali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, KaMa, Suomen maajoukkueet
Lauantain saunavuoron vilvoittelutauolla katsoin että Ässät riemukkaasti 0-1 johdossa ja löyly lensi riemukkaasti, nythän sitten jo normaalisti lukemat 2-1 ja Ässien isoa jäähyä tarkasteltu videolta. Semisti pessimismi nousee pintaan tässä touhussa, onneksi sentään virvokkeita löytyy jääkaapista
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Klassinen tilanne. Ensin näytti hyvältä, mutta erän edetessä alkoi näyttää huonommalta.

2. erä starttaa alivoimalla. Maalin tappiolla. Mitä pienimuotoisia hienosäätöjä henkisellä paskaa huuleen-mentaliteetilla saadaan ladattua? Sellasia hetkiä kun vaikeaa on ja uskoa koetellaan entisestään, mutta annetaanko periksi vai pistetäänkö kaikki peliin.

Mites ne Amerikan pellet asian laittaakaan? Winners never quit and quitters never win
 

Patukka88

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät
No siis en minä sinänsä ketään täällä valvo ja you do you. Tämän mun kitisemisen voi jättää just siihen omaan arvoonsa ja hyvä niin.
Mutta. Riippumatta paikasta (kaveriporukka, keskustelupalsta, parisuhde, työpaikka, koulu jne jne), niin jos jonkun tyypin kaikki anti keskusteluun on sitä, että kaikki on lähtökohtaisesti paskaa, paskaa, paskaa ja avutonta paskaa, niin kyllähän se vähitellen masentaa.
Suosikkijoukkueessa lukee mitä lukee ja sen joukkueen foorumille tullaan aika porilaisittain karmit kaulassa.

Mä en tarkoita, että kaiken pitää olla koiranpentuja ja sateenkaaria, mutta on muitakin tapoja osallistua keskusteluun kuin mennä ihan full Laveerre ja todeta, että: "No vittu-vittu-vittu-vittu-pillu-paska-hahaa!" ja se sitten riittää.
Ja siis se, että mä nyt vanhuuttani kälisen täällä ei tarkoita, että minun mielestä kaikki on hyvin ja Ässillä menee hienosti. Aika harvoin niillä menee.

Hymiö.

Salmela meinasi muuten tehdä just Tuomas Salmela Hat Trickin. Maali omiin, Syöttö vastustajalle avopaikkaan ja siitä maali ja sitten vielä 5 min ja ulosajo paskasta koohottamisesta.
Eiköhän se seuraavassa erässä onnistu saamaan tempun täyteen vaikka ottamalla tolpalta turpaan tms.
Nii just hei miks ain vaa jotai negaa?
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
"Horse" Salmela on jatkossa mun papereissa "Vuohi" Salmela. Katotaan sitten uusiks kun on tehnyt sen 1+1 oikeaan päähän.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Fabrea ei paljon kentällä näkynyt,odotan toisessa erässä enemmän haastoja ja ehkä sitä kautta jäähyjä Tepsille
 

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Alku oli Ässiltä taas hyvä, toivottavasti Härkälä saa joukkueen hereille erän alkuun. Ykkönen on pörrännyt ihan hyvin, muut ketjut taas menee siihen harmaaseen massaan. Ehkä tuo maali avaa jotain lukkoja
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Klassinen tilanne. Ensin näytti hyvältä, mutta erän edetessä alkoi näyttää huonommalta.

2. erä starttaa alivoimalla. Maalin tappiolla. Mitä pienimuotoisia hienosäätöjä henkisellä paskaa huuleen-mentaliteetilla saadaan ladattua? Sellasia hetkiä kun vaikeaa on ja uskoa koetellaan entisestään, mutta annetaanko periksi vai pistetäänkö kaikki peliin.

Mites ne Amerikan pellet asian laittaakaan? Winners never quit and quitters never win
Ässät tosiaan tuli erään hyvin, mutta Salmelan tötöilyt laittoivat selkärangan koetukselle.

Joukkue ei todellakaan olisi kaivannut tälläistä eikä mielestäni edes ansainnut, mutta nykytilassa ne epäonnistumiset lamauttaa ehkä enemmän mitä yksittäiset onnistumiset vapauttaa.
Nyt tosiaan AV pitää hoitaa ja siitä sitten jalkoja liikkeelle, onnistumiset tulee vain työnteon kautta, jos nyt luovutetaan niin joukkue ei ansaitsekkaan parempaa.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Annan rehellisesti oman mielipiteeni, eihän se ole kaikkien mieleen eikä tarvitsekaan olla. Tämä joukkue vain sytyttää tunteet.
Lupaan, että tämä on viimeinen. Ja muutenkin tiedostan huutelun turhuuden ja elämän merkityksettömyyden jne.

Mä joskus baarihommissa puhuin yhden taidetyypin kanssa röökikopissa, etten oikein välitä performanssitaiteesta. Hän sitten siihen varoittamatta kertoi todella hämmentävän tarinan heidän performanssista Berliinissä, johon liittyi lippusiimaa perseessä ja ihmisten niputtaminen yhteen (oli aika unohtumaton tarina, muuten!). Sanoin, että toi taitaa just olla se, miksi mä en niin digaa performanssitaiteesta.
Hän siihen sitten iloisesti, että: "Mutta se herätti sussa tunteita! Sen takia se on siis onnistunut veto! Kato kaikki mikä herättää tunnetta, on oikein ja taidetta"
Mä olen usein pyöritellyt tuota vastausta päässäni ja aina tulee vähän hämmentynyt olo. Eihän se nyt noin mene. Monikin asia herättää monenmoisia tunteita, mutta se ei silti tarkoita kaikkien monenmoisten asioiden olevan hyvä juttu.

Täysiä vitun urpoja koko johto täynnä. Lehtinen, Vuorinen, Härkälä, Pelle hermanni. Kaikki vittuun, liigataso puuttuu organisaatiosta täysin
Vittu mikä paska
Vittu tuo Horse on säälittävä paska
Mun pointti ei ollut se, että mulle tulee paha mieli ja siksi sun pitää lopettaa. Sitä varten on ignore-nappi ja ei mun ego ihan noin iso sentään ole.
Lähinnä mun rehellinen mielipide on, että ehkä jotain muuta viestintätyyliä voisi koittaa, jos rehellinen mielipide on tasoa tämä.

Toki eihän tää mun mielipide kaikkia miellytä, eikä tarvitsekaan. Keskustelupalsta nyt vaan sytyttää tunteet.
 

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minkäköhän takia sen kohtuu hyvän alun jälkeen, kun lähdettiin nopeisiin ja karvattiin korkeelta, sekä kamppailtiin hyvin, niin miksi se lopetettiin?? Miksi annettiin tepsin alkaa pelaamaan omaa peliään ja mentiin palautellen alhaalle vauhdittomiin hyökkäyksiin, miksi?
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Fabrea ei paljon kentällä näkynyt,odotan toisessa erässä enemmän haastoja ja ehkä sitä kautta jäähyjä Tepsille
Laittaisivat Graberin ja Fabren takas yhteen, kun se pari toimii. Kolmanneksi vaikka Viitala, kun se on TAAS ihan yössä, ni sais parempaa tarjoilua. Tämä kolmikko olisi mun valintani seuraavaan erään.
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Pomput tepsille joo mutta pojille pitäisi tehdä maalinteko treenit niin että tulee selkärangasta ratkaisut.
 

Tuamas

Jäsen
Laittaisivat Graberin ja Fabren takas yhteen, kun se pari toimii. Kolmanneksi vaikka Viitala, kun se on TAAS ihan yössä, ni sais parempaa tarjoilua. Tämä kolmikko olisi mun valintani seuraavaan erään.

Juu, Fabren kanssa Graber veti oikein hyvää give and go-kiekkoa aiemmin kaudella.

Viitala voisi olla tuohon tosiaan hyvä täydentäjä, kun ei elä kiekosta ja voisi sitten lyödä Fabren karat tai Graberin passeista kiekkoa häkkiin.

Noh, se toiveajattelusta, eiköhän samoilla mennä toinenkin erä.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ykkösvitja ihan hyvää Liigatasoa, mutta mitä edgeä nää kolme muuta tuo peliin? Jäädään jännäämään 2. erästä eteenpäin.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Härkälä voisi nyt lainata sitä Talajan ainoaa kivestä ja viltittää Salmelan, Viirret tilalle.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Minkäköhän takia sen kohtuu hyvän alun jälkeen, kun lähdettiin nopeisiin ja karvattiin korkeelta, sekä kamppailtiin hyvin, niin miksi se lopetettiin?? Miksi annettiin tepsin alkaa pelaamaan omaa peliään ja mentiin palautellen alhaalle vauhdittomiin hyökkäyksiin, miksi?
Jos seurasit ottelutapahtumia varmaan huomasit tapahtumia, jotka herkästi vaikuttavat pelin virtaukseen, varsinkin joukkueessa, jonka selkärangan katkeaminen on melko pienestä kiinni tällä hetkellä muutenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös