Otteluseuranta kaudella 2023–2024

  • 564 224
  • 18 014

vissypullo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saa olla Salmela ylpeä turun reissusta!
 

Patamaja97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Päähän ei ainakaan osu.

Päästiimpä vähällä tällä kertaa...
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Lähdettiin katsomaan polvitaklausta mutta löydettiin kyynerpäätaklaus, jonkinlainen spesiaali tämäkin. Tai kai noilla joku ajatus pitäisi olla mitä näkivät, ehkä?
..ja Ässien läpiajot, näistä tulee melko harvoin maaleja..
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei Härkälä uskalla. Näitä poikasia pystyy penkittämään, mutta kun liigamatseja vyöllä yli 200, niin laulu on eri.

Jep. Kilpailua on vain nuorilla. Kokeneet on ihan vapaassa roolissa vailla vastuuta tekemisestä.

Härkälä tarvitsee kivekset, mistä löydettäisiin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Saatiin sentään maali tehtyä, siinähän sitä olikin positiivista tälle illalle.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Rakkauttako tässä pitäisi jakaa kun mennään tappiosta tappioon ja peli ilme on järkyttävän huono? Ulkona top 10 ja tekee maalin per kaksi peliä.
No siis en minä sinänsä ketään täällä valvo ja you do you. Tämän mun kitisemisen voi jättää just siihen omaan arvoonsa ja hyvä niin.
Mutta. Riippumatta paikasta (kaveriporukka, keskustelupalsta, parisuhde, työpaikka, koulu jne jne), niin jos jonkun tyypin kaikki anti keskusteluun on sitä, että kaikki on lähtökohtaisesti paskaa, paskaa, paskaa ja avutonta paskaa, niin kyllähän se vähitellen masentaa.
Suosikkijoukkueessa lukee mitä lukee ja sen joukkueen foorumille tullaan aika porilaisittain karmit kaulassa.
Säälittävä ja naurettava joukkue.
Mä en tarkoita, että kaiken pitää olla koiranpentuja ja sateenkaaria, mutta on muitakin tapoja osallistua keskusteluun kuin mennä ihan full Laveerre ja todeta, että: "No vittu-vittu-vittu-vittu-pillu-paska-hahaa!" ja se sitten riittää.
Ja siis se, että mä nyt vanhuuttani kälisen täällä ei tarkoita, että minun mielestä kaikki on hyvin ja Ässillä menee hienosti. Aika harvoin niillä menee.

Hymiö.

Salmela meinasi muuten tehdä just Tuomas Salmela Hat Trickin. Maali omiin, Syöttö vastustajalle avopaikkaan ja siitä maali ja sitten vielä 5 min ja ulosajo paskasta koohottamisesta.
Eiköhän se seuraavassa erässä onnistu saamaan tempun täyteen vaikka ottamalla tolpalta turpaan tms.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös