madeOFspade
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Jahas, pistääkö tuomaristo Salmelan suihkuun, kun Härkälä ei kerenny.
Kerennyt vai halunnut. Tää on sitä Ässien pelipaikoista kilpailua.
Jahas, pistääkö tuomaristo Salmelan suihkuun, kun Härkälä ei kerenny.
Ei kyllä näytä osuvan päähän, mutta ei varmaan haittaa vaikka lähtis vittuun.
Kasvaa kasvaa. Salmelasta saadaan vielä maalitykki kun maltetaan.Kerennyt vai halunnut. Tää on sitä Ässien pelipaikoista kilpailua.
Ei Härkälä uskalla. Näitä poikasia pystyy penkittämään, mutta kun liigamatseja vyöllä yli 200, niin laulu on eri.Kerennyt vai halunnut. Tää on sitä Ässien pelipaikoista kilpailua.
Pakko ottaa äänet pois kohta. Pelle.Selostajakin toivoo oikein Ässille ulosajoa, ja ihmeissään kun ei sitä tule. Mikä pelle tämä on?
No ei kyllä ollut.Oli kyllä aika päivänselvä ulosajo, mutta otetaan vaihteeksi tämäkin.
Ei Härkälä uskalla. Näitä poikasia pystyy penkittämään, mutta kun liigamatseja vyöllä yli 200, niin laulu on eri.
No siis en minä sinänsä ketään täällä valvo ja you do you. Tämän mun kitisemisen voi jättää just siihen omaan arvoonsa ja hyvä niin.Rakkauttako tässä pitäisi jakaa kun mennään tappiosta tappioon ja peli ilme on järkyttävän huono? Ulkona top 10 ja tekee maalin per kaksi peliä.
Mä en tarkoita, että kaiken pitää olla koiranpentuja ja sateenkaaria, mutta on muitakin tapoja osallistua keskusteluun kuin mennä ihan full Laveerre ja todeta, että: "No vittu-vittu-vittu-vittu-pillu-paska-hahaa!" ja se sitten riittää.Säälittävä ja naurettava joukkue.
Erholtz, mikset vienyt rystylle