Otteluseuranta (Kärpät)

  • 515 652
  • 7 375
Tila
Viestiketju on suljettu.

Taivaanvuohi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nyt oli kyllä kunnon kuraa. Ainut joka näytti yrittävän oli vähemmän yllättäen Pulju. Olisihan se hyvä näitä mahdollisia pleijarivastuksia vastaan edes yrittää kun kuitenkin isoja asioita henkisesti oletko viimeksi voittanut vai hävinnyt.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Täytyy vielä sanoa, että vituttaa kun Kärpät ei pelaa nykyään yhtään fyysisesti. Taklauksia saisi antaa paljon enemmän. Puljukin voisi alkaa jakelemaan niitä, niin alkaisi vastustajan pelaajat paskomaan alleen.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onhan Sami Anttila huomennakin kokoonpanossa?
Ei yhden mitään merkitystä. Samalla tavalla siellä silti avataan pitkillä syötöillä seisoville keskialueen kavereille, ja sitten ollaan päätykiekoista myöhässä.

Omalla alueella puolustaja saa kiekon KalPan pelaajien tullessa täyttä häkää päälle. Hyökkääjät avun tarjoamisen sijaan karkaavat keskialueelle. Miksi?
 
Täytyy vielä sanoa, että vituttaa kun Kärpät ei pelaa nykyään yhtään fyysisesti. Taklauksia saisi antaa paljon enemmän. Puljukin voisi alkaa jakelemaan niitä, niin alkaisi vastustajan pelaajat paskomaan alleen.
Saavat jäähyjä aivan puhtaistakin niiteistä niin miksi mennä siihen ansaan?
 
Tästä matsista jäi kuva kun Anttila luistelee Kalpa pelaajan perässä ja hennosti koskee kädellä selkään, maila ei edes liikkunut karvaamaan kiekkoa. Mitä tuolla tekee tässä joukkueessa? Kunnon mörkö siihen tilalle ens kaudeksi kiitos, vai onko tällä soppari ens vuoteenkin?
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Olipas harvinaisen aneeminen peli Kärpiltä. Kyllä Krejcikiä ja Heshkaa on ikävä. T. Niemelällä ja Huttulalla ei riitä paukut kun pelit kovenee, toisaalta olen monien muiden tavoin huolissani siitä että taktisesti Manneria viedään kölin alta aina vähän väliä. En olisi huolissani jos taktisesti edellä olevat joukkueet olisivat kärkiseuroja, mutta kun näin ei ole asian laita aina.
 
Olipas harvinaisen aneeminen peli Kärpiltä. Kyllä Krejcikiä ja Heshkaa on ikävä. T. Niemelällä ja Huttulalla ei riitä paukut kun pelit kovenee, toisaalta olen monien muiden tavoin huolissani siitä että taktisesti Manneria viedään kölin alta aina vähän väliä. En olisi huolissani jos taktisesti edellä olevat joukkueet olisivat kärkiseuroja, mutta kun näin ei ole asian laita aina.
Kärpät taisi tehdä mokan kun teki vuoden jatkon Mannerin kanssa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
toisaalta olen monien muiden tavoin huolissani siitä että taktisesti Manneria viedään kölin alta aina vähän väliä. En olisi huolissani jos taktisesti edellä olevat joukkueet olisivat kärkiseuroja, mutta kun näin ei ole asian laita aina.
Manner on jääräpää. Viimeistään pudotuspeleissä Kärppien pelitapa tulee muuttumaan radikaalisti. Ei siellä tulla pärjäämään hajanaisilla viisikoilla. Sama tarina ollut kahdella edelliselläkin Mamban kaudella.
 

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No pienestähän se voitto jäi kiinni. Onnekas tasoitus ja Puljun läpiajo lopussa, mutta kyllä varmaan Kalpa ansaitsi sen tasoituksen.... 3-3 on aina pientä arpapeliä kuitenkin, tyyliin pieni pomppu sinne tai tänne voi ratkaista, ja nyt sen myötä Kalpa rankaisi yv-hyökkäyksestä. (Oliko se sitten pieni pomppu niin sama se). Tympihän se hetken, mutta ainakin itse olen jo kääntänyt katseen huomiseen.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ensimmäinen vitonen takana. 5vs5 -pelissä ei toistaiseksi edelleenkään mitään ideaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös