Onhan Sami Anttila huomennakin kokoonpanossa?
Se on kyllä totta, nuo otteet ei riittäs edes mestikseen.. juna mennyt tän kaverin kohdalta.Anttilassa ei oo mitään mitä tois kentälle.
Ei yhden mitään merkitystä. Samalla tavalla siellä silti avataan pitkillä syötöillä seisoville keskialueen kavereille, ja sitten ollaan päätykiekoista myöhässä.Onhan Sami Anttila huomennakin kokoonpanossa?
Eiköhän se ala kiivetä ketju hierarkiassa ylöspäin nyt kun sopivasti sisään ajettu nelosessa. Veikkaan että Junttilan ja Kristofin ketjussa huomenna.Onhan Sami Anttila huomennakin kokoonpanossa?
Saavat jäähyjä aivan puhtaistakin niiteistä niin miksi mennä siihen ansaan?Täytyy vielä sanoa, että vituttaa kun Kärpät ei pelaa nykyään yhtään fyysisesti. Taklauksia saisi antaa paljon enemmän. Puljukin voisi alkaa jakelemaan niitä, niin alkaisi vastustajan pelaajat paskomaan alleen.
Sähkösiirtomaksut kovat?Oon funtsinu kans että onko siellä häikkää sähköjen kanssa vai mitä touhua tuo on
Kärpät taisi tehdä mokan kun teki vuoden jatkon Mannerin kanssa.Olipas harvinaisen aneeminen peli Kärpiltä. Kyllä Krejcikiä ja Heshkaa on ikävä. T. Niemelällä ja Huttulalla ei riitä paukut kun pelit kovenee, toisaalta olen monien muiden tavoin huolissani siitä että taktisesti Manneria viedään kölin alta aina vähän väliä. En olisi huolissani jos taktisesti edellä olevat joukkueet olisivat kärkiseuroja, mutta kun näin ei ole asian laita aina.
Anteeksi mitä vittua Kristof
Manner on jääräpää. Viimeistään pudotuspeleissä Kärppien pelitapa tulee muuttumaan radikaalisti. Ei siellä tulla pärjäämään hajanaisilla viisikoilla. Sama tarina ollut kahdella edelliselläkin Mamban kaudella.toisaalta olen monien muiden tavoin huolissani siitä että taktisesti Manneria viedään kölin alta aina vähän väliä. En olisi huolissani jos taktisesti edellä olevat joukkueet olisivat kärkiseuroja, mutta kun näin ei ole asian laita aina.