Otteluseuranta (Kärpät)

  • 515 451
  • 7 375
Tila
Viestiketju on suljettu.

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärppien 4vs4 on kyllä ollut jo muutaman kauden ajan suorastaan legendaarista paskaa.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jumalauta tuo kiekonkäsittely on ylivoimalla paskaa. Vastustajan av pelaajat kuolevat nauruun, kun Kärpät tappaa itse tuon jäähyn
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Valitettavasti tämäkin kotimatsi näyttää menevän "Rahat takaisin" -osastoon.
 
Itselle tuomaritoiminnan tason määrittää linja eikä jäähyn "keveys". Jos aloitettu linja pysyy on toiminta onnistunut.
Niin niin, mä en taas taida kuulua tähän samaa mieltä kerhoon niin vissiin vihjaat että olen väärässä. Minulla on mielipiteeni ja hyvässä muistissa viime kevään finaalit.
Linjassa on..aina on ollut.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Ei saatana :D :D :D kunnon huumorimeininki! Koska palkataan se matemaatikko?
 

Micol

Jäsen
Alkaa olla Kärpiltä kohta jonkin sortin liigaennätys peräkkäisissä peleissä, joissa on otettu väärästä vaihdosta jäähy. Nyt äkkiä se hampaaton matemaatikko mottipäisellä sopimuksella.
 
Alkaa olla Kärpiltä kohta jonkin sortin liigaennätys peräkkäisissä peleissä, joissa on otettu väärästä vaihdosta jäähy. Nyt äkkiä se hampaaton matemaatikko mottipäisellä sopimuksella.
 

Liitteet

  • toothless-man-yogyacarta-java-february-local-weathered-faced-missing-teeth-smiling-yogyacarta-...jpg
    toothless-man-yogyacarta-java-february-local-weathered-faced-missing-teeth-smiling-yogyacarta-...jpg
    170,6 KB · kertaa luettu: 148

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikko sinut on nähty. Anna tussit Jussille lopuksi peliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös