Niin niin, mä en taas taida kuulua tähän samaa mieltä kerhoon niin vissiin vihjaat että olen väärässä. Minulla on mielipiteeni ja hyvässä muistissa viime kevään finaalit.Itselle tuomaritoiminnan tason määrittää linja eikä jäähyn "keveys". Jos aloitettu linja pysyy on toiminta onnistunut.
En sanonut mitään väärästä, nämähän on mielipiteitä. Antaumuksellinen antipatiasi huvittaa, ei se väärin ole.Niin niin, mä en taas taida kuulua tähän samaa mieltä kerhoon niin vissiin vihjaat että olen väärässä. Minulla on mielipiteeni ja hyvässä muistissa viime kevään finaalit.
Linjassa on..aina on ollut.
Heitän tuota lievä huumori silmäkulmassa.En sanonut mitään väärästä, nämähän on mielipiteitä. Antaumuksellinen antipatiasi huvittaa, ei se väärin ole.
Luisteli kyynärpäähän syöttötilanteessa, ei jäähyä.Oliko selvä päähänkohdistunut taklaus Niemelältä?(sarkasmia).
Tänään jos voittais vois loppukauden treenata.Joo ei tarvi enää pelata tänään, Tappara hävis
Alkaa olla Kärpiltä kohta jonkin sortin liigaennätys peräkkäisissä peleissä, joissa on otettu väärästä vaihdosta jäähy. Nyt äkkiä se hampaaton matemaatikko mottipäisellä sopimuksella.