Otteluseuranta (Kärpät)

  • 516 359
  • 7 375
Tila
Viestiketju on suljettu.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Näytti samalla osuvan pikkasen myös käsille, paino sanalla pikkasen.
Tähän päälle sopiva horjahtaminen Tapparan pakilta ja täysin ulapalla ollut tuomari niin ihmekkös tuo. Muutenkin näytti olevan taas ne kuuluisat Raksilan kotituomarit paikalle, tiesivät että Kärppien ylivoima on paskaa niin jättivät viheltämättä Tapparan jäähyjä. Tiesivät myös Kärppien alivoiman olevan timanttista niin vihelsivät tälläisiä jäähyjä. Unohtivat vaan Tapparan ylivoiman tehokkuuden. No sellaista sattuu.
 

BLG#13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Detroit Red Wings
Mitä ihmettä!? Ylivoima oli hyvää! Ainoastaan maali jäi puuttumaan.
selvästi aktiivisempaa kuin ennen.
 

Micol

Jäsen
Kyllähän nämä täysin selvät tuomarivirheet pistää vituttamaan, kun niiden tuloksena joukkueelta viedään selvä maali. Et sää vittu voi viheltää heti peliä poikki, jos et samalla sekunnilla näe kiekkoa moken torjunnan jälkeen. Tuomarit vaihtoon.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse lyhehkön tuomariurani aikana sovelsin seuraavaa: vaikka kiekko oli selkeästikin maalivahdin hallussa, odotin 3-5s ennen viheltämistä. Nyt se olisi tuottanut Kärpille maalin.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Päivänselvä maali ja pillipiipari kusee Kärppien maalin hymyssä suin. "Mun moka". Haistakoon vitun...
Tuo Pajula on aivan mahdoton. Olen monesti kiinnittänyt huimiota hänen yksipuoliseen viheltelyyn Kärppien peleissä ja nimenomaan Kärppien kannnalta haitallisesti. Rasittava äijä!
 

Micol

Jäsen
Tuo Pajula on aivan mahdoton. Olen monesti kiinnittänyt huimiota hänen yksipuoliseen viheltelyyn Kärppien peleissä ja nimenomaan Kärppien kannnalta haitallisesti. Rasittava äijä!
Pahintahan tässä tilanteessa oli se, että heitti pari-kolme kertaa Puljulle "mun mokaa" leveä hymy huulilla. Onhan se tietysti hauskaa päästä vaikuttamaan peliin omilla teoilla.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hiljalleen alkaa näyttää myös siltä, että maalivahtitilanne on seuraava: Annunen or bust.

Lukon prässin kanssa vaikeuksia omissa. Tässä korostuu erityisesti puolustuksen kiekollisen osaamisen puute.
 
Kyllähän nämä täysin selvät tuomarivirheet pistää vituttamaan, kun niiden tuloksena joukkueelta viedään selvä maali. Et sää vittu voi viheltää heti peliä poikki, jos et samalla sekunnilla näe kiekkoa moken torjunnan jälkeen. Tuomarit vaihtoon.
Tuttua kauraa ja 99 prosenttisesti Kärpät ottavana osapuolena.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät pelasi huikean ensimmäisen erän tulikuuman joukkueen kotiluolassa. Pari tappiota sai aikaan ryhtiliikkeen. Toivottavasti jänne kestää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös