Eric Rooslind
Jäsen
Kommentista ei tuota uskoisi.Totta. Tosin rooliin nähden ei tarpeeksi. Mä kritisoin muutenkin peliesitysten, enkä pistepörssin perusteella
Kommentista ei tuota uskoisi.Totta. Tosin rooliin nähden ei tarpeeksi. Mä kritisoin muutenkin peliesitysten, enkä pistepörssin perusteella
Lindsten pelasi paluun jälkeen yhden ok pelin jonka pilasi kahdella tyhmällä jäähyllä. Sen jälkee suunta alaspäin ja nyt huonoin joukkueessa. Kobli!!!!! Kukas muukaan.
Pettymyksiin on hyvä varautua.Kannattaako spoilata.
Kommentista ei tuota uskoisi.
Pahoittelen. Erityisesti tällä kaudella tämän palstan seuraaminen on ollut huomattavasti viihdyttävämpää, kuin kotijoukkueen peliesityksien seuraaminen.Pakko oli ilmoittaa.
Ja suurin osa faneistaTuon Tapparan 1-3 maalin jälkeen Kärpät on kyllä täysin luovuttaneen näköinen.
Liigapörssissä kannattaa aina ottaa vastustajan mokke, jos on kovempi joukkue tulossa Kärppiä vastaan. Pisteitä ropisee.On tuo kärppähyökkääjien tehottomuus suhteessa hintalappuun aivan järkyttävää. Onneksi siellä on LAAJUUTTA!!!
En ole tämän päivän peleissä kyllä paljon imurointeja huomannut. Toki sinne puolelle niitä maaleja menee, ei siinä.Hitto että oli löysää puolustamista tuossa Kuuselan maalissa. Mise tekee näköjään aina tuon vakionsa ja asettautuu makuulle siihen tolpan juurelle. Onko kukaan muu huomannut että jo kolmatta peliä peräkkäin Rybar imuroi tonne kilpikätensä alanurkkaan?
Krisuhan on "herrasmies-pelaaja"...Rumasti veti kuusela selkään Jokista.
Aikuinen mies osaa noita harrastaa yksinkin.Kuka alkaa harrastamaan mun kans vaikka postimerkkeilyä, tai sanaristikoita? Ei varmaan vituttaisi yhtä paljoa kuin tämä jääkiekko...