Värilasit on ihan jees mutta ei nyt ihan tyhmä tarvitse olla...
En vain näe tuollaisessa mitään pelikiellon arvoista oli värilasit tai ei, mietippä itsekkin hiukan syvemmin? Näitä juttuja ,kun lukee jatkoajassa esimerkiksi 5 minuuttia tapahtuneesta, sinne joku toimittajaksi itseään kutsuva maitoparta ehtii jo viiltävät analyysinsä vääntää:)) suunnilleen sormet vapisten hiki päässä "ehdinhän minä tässä parrasvaloihin", juttu itsessään on täysin lukematta jätettävissä.
Minä katson peliä, olen nuo kaikki "pääkontaktit" katsonut ja ainoa mistä pelikieltoa olisi tarvinnut tähän mennessä antaa on tämä IFK-pakin antama töötti Jypin Stråkaan ja hän saikin siis 6 peliä ja kaksi peliä aiemmista toilailuista , joka on tekoon nähden kyllä ansaittu rangaistus, joskin jäi harmittamaan Stråkan ihmeellinen toiminta: syöttö tulee hänelle keskelle ja jää tuijottelmaan oman syöttönsä perään? Hei pää ylös poika älä tuijota sitä kiekkoa!
Taas HPK:n Laatikaisen ja tämä Jokisen homma, niin en niistä antaisi pelikieltoa kummallekkaan ja etenkin huomioiden Laatikaisen ja Jokisen taustat ko. tilanteissa, mutta seuraavista kyllä sitten napsahtaisi peliä/kahta vastaavista touhuista.
Täällä sitten huudellaan jotain ihmejuttuja ettei äijäkiekolla pärjää enää:)) Ne ajat on ohi:)) Helvetinmoista filmaamista kun saadaan esim. kultapotta päähän niin joka niitistä ja kosketuksesta ollaan katollaan vaikeroimassa, saadessaan jäähyn vastustajalle niin ollaan täysissä sielun ja ruumiin voimissa mättämässä heti kiekkoa reppuun= Itse peliä ei kunnioiteta paskaakaan.