Otteluseuranta (Kärpät)

  • 514 130
  • 7 375
Tila
Viestiketju on suljettu.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pelikieltoa käsillä tuuppaamisesta koteloon? Ei edes osunut päähän tämä käsillä tuuppaaminen, eli linja olisi se, että esimerkiksi maalin edessä kamppailu ja jos kädet osuu päähän niin pelikieltoa VARMASTI? Menee melko rusettiluisteluhommiksi.
Värilasit on ihan jees mutta ei nyt ihan tyhmä tarvitse olla...
 
Tuossa oli iltapulussa juttua tästä valmentajien mikittämisestä, esimerkiksi eilen en kuullut Mannerin tai Tirkkosen puhumista lähetyksen aikana kertaakaan..joten kai se on haudattu koko "uudistus"? Ja hyvä niin mielestäni.
 
Värilasit on ihan jees mutta ei nyt ihan tyhmä tarvitse olla...
En vain näe tuollaisessa mitään pelikiellon arvoista oli värilasit tai ei, mietippä itsekkin hiukan syvemmin? Näitä juttuja ,kun lukee jatkoajassa esimerkiksi 5 minuuttia tapahtuneesta, sinne joku toimittajaksi itseään kutsuva maitoparta ehtii jo viiltävät analyysinsä vääntää:)) suunnilleen sormet vapisten hiki päässä "ehdinhän minä tässä parrasvaloihin", juttu itsessään on täysin lukematta jätettävissä.

Minä katson peliä, olen nuo kaikki "pääkontaktit" katsonut ja ainoa mistä pelikieltoa olisi tarvinnut tähän mennessä antaa on tämä IFK-pakin antama töötti Jypin Stråkaan ja hän saikin siis 6 peliä ja kaksi peliä aiemmista toilailuista , joka on tekoon nähden kyllä ansaittu rangaistus, joskin jäi harmittamaan Stråkan ihmeellinen toiminta: syöttö tulee hänelle keskelle ja jää tuijottelmaan oman syöttönsä perään? Hei pää ylös poika älä tuijota sitä kiekkoa!

Taas HPK:n Laatikaisen ja tämä Jokisen homma, niin en niistä antaisi pelikieltoa kummallekkaan ja etenkin huomioiden Laatikaisen ja Jokisen taustat ko. tilanteissa, mutta seuraavista kyllä sitten napsahtaisi peliä/kahta vastaavista touhuista.

Täällä sitten huudellaan jotain ihmejuttuja ettei äijäkiekolla pärjää enää:)) Ne ajat on ohi:)) Helvetinmoista filmaamista kun saadaan esim. kultapotta päähän niin joka niitistä ja kosketuksesta ollaan katollaan vaikeroimassa, saadessaan jäähyn vastustajalle niin ollaan täysissä sielun ja ruumiin voimissa mättämässä heti kiekkoa reppuun= Itse peliä ei kunnioiteta paskaakaan.
 

Dalhan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Washington Capitals
Niin, kyllä sen faktan ”suosii” pohjalla aina pitäisi katsoa totuutta tilastoista.. nehän eivät valehtele. Kärpät on pelannut 2kpl kokonaista yv:tä tamän kauden aikana niin että sitä ei olla katkaistu jotenkin.
Kärpät on pelannut tänä kautena liigassa 13 ylivoimaa joista:
3 on ollut erien välissä.
8 on ollut kokonaisia joista Kärpät ei ole saanut maalia aikaiseksi.
2 ylivoimaa josta on tullut maali.
Vastaavasti kärpät on ollut alivoimalla yhteensä 18kertaa josta ei ole tullut yhtään takaiskua.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Kärpät on pelannut tänä kautena liigassa 13 ylivoimaa joista:
3 on ollut erien välissä.
8 on ollut kokonaisia joista Kärpät ei ole saanut maalia aikaiseksi.
2 ylivoimaa josta on tullut maali.
Vastaavasti kärpät on ollut alivoimalla yhteensä 18kertaa josta ei ole tullut yhtään takaiskua.

Eli yv/av suhteessa 0,72. On meillä helkkarin sikamainen joukkue. Tai sitten on toinenkin vaihtoehto, sellainen mistä ei saa valmentajat puhua.
 
Eli yv/av suhteessa 0,72. On meillä helkkarin sikamainen joukkue. Tai sitten on toinenkin vaihtoehto, sellainen mistä ei saa valmentajat puhua.
Juuri näin! Sikamainen, halpamainen, kankea Kärpät. Koottu kaikista hitaimmat ja räjähdysherkimmät pelaajat ,jotka eivät osaa "puolustaa":))
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Tarkoitan väsyttämistä ja alivoiman jatkuvaa jauhamista.
En itse koe alivoimaa niin pelaajia kuluttuavana, kuin mitä monesti annetaan ymmärtää. Sitäpaitsi mitä Kärpät voi sille, jos pilli soi ahkerammin syystä tai toisesta kuin muille. Toki nyt alkukaudesta on kyllä on perseilty myös itse noita turhia jäähyjä, sitä en kiistä.
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Olipa hyvä laukaus Niko Ojamäeltä, mutta onneksi tuolatolppa.
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Byströmi on aika saatanan hasardi omissa, oma äijä hukkuu vähän väliä, ei mulla muuta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Vesa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös