Kyllä Jusa hoitaa tyylikkäästi myös kapteenin roolin. Hieno ele se on kyllä aina ottaa fanit huomioon tuolla tavalla.Oli ihan hienoa pelisilmää fanikatsomolta huutaa Jussi Jokista sen jälkeen, kun mies oli käynyt Lassen tyylillä kiittämässä faneja joukkueen viimeisenä, peukkua tästä. Urheilussa sitä kritiikkiä tulee faneilta niin äärettömän herkällä kynnyksellä (käsi pystyyn, tunnekuohuissa itsekin olen välillä kenkimään pelaajia suunnilleen ensimmäisen huonon vaihdon jälkeen), niin varmasti tuollaiset pienet "kiitokset" erityisesti tuuraavana kapteenina tuntuvat ihan mukavalle.
Joo, oon urheiluromantikko, älkää kivittäkö.
Urheilussa sitä kritiikkiä tulee faneilta niin äärettömän herkällä kynnyksellä (käsi pystyyn, tunnekuohuissa itsekin olen välillä kenkimään pelaajia suunnilleen ensimmäisen huonon vaihdon jälkeen), ...
Euroopan suurimmaksi seuraksi pyrkivällä joukkueella on koko ykkösketju viime kaudella toisissa liigajoukkueissa finaaleita pelanneita pelaajia. Vittu sitä on katkera olo.
Meidän ykkösketjussa on kaksi omaa kasvattia. Kaikki kolme ovat myös pelanneet NHL:ssä. Ykkösketjumme on tämän kauden sarjan paras. Hitsi, että on nautinnollinen olo.Euroopan suurimmaksi seuraksi pyrkivällä joukkueella on koko ykkösketju viime kaudella toisissa liigajoukkueissa finaaleita pelanneita pelaajia. Vittu sitä on katkera olo.