- Tila
- Viestiketju on suljettu.
Lisää vaihtoehtoja
Ketjuun kirjoittaneetholynordic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Mika Pyörälä saattaa olla maailmankaikkeuden hienoin jääkiekkoilija! Sytyn.
Those with hearts of ever-frost will always know we never lost.
holynordic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Oli ihan hienoa pelisilmää fanikatsomolta huutaa Jussi Jokista sen jälkeen, kun mies oli käynyt Lassen tyylillä kiittämässä faneja joukkueen viimeisenä, peukkua tästä. Urheilussa sitä kritiikkiä tulee faneilta niin äärettömän herkällä kynnyksellä (käsi pystyyn, tunnekuohuissa itsekin olen välillä valmis kenkimään pelaajia suunnilleen ensimmäisen huonon vaihdon jälkeen), niin varmasti tuollaiset pienet "kiitokset" erityisesti tuuraavana kapteenina tuntuvat ihan mukavalle.
Joo, oon urheiluromantikko, älkää kivittäkö.
Viimeksi muokattu:
Those with hearts of ever-frost will always know we never lost.
Kyllä Jusa hoitaa tyylikkäästi myös kapteenin roolin. Hieno ele se on kyllä aina ottaa fanit huomioon tuolla tavalla.Oli ihan hienoa pelisilmää fanikatsomolta huutaa Jussi Jokista sen jälkeen, kun mies oli käynyt Lassen tyylillä kiittämässä faneja joukkueen viimeisenä, peukkua tästä. Urheilussa sitä kritiikkiä tulee faneilta niin äärettömän herkällä kynnyksellä (käsi pystyyn, tunnekuohuissa itsekin olen välillä kenkimään pelaajia suunnilleen ensimmäisen huonon vaihdon jälkeen), niin varmasti tuollaiset pienet "kiitokset" erityisesti tuuraavana kapteenina tuntuvat ihan mukavalle.
Ah, joo, tämän kun aina jaksaisi muistaa puolin ja toisin. Siis, että on itse tunnekuohuissaan kirjoittaessaan päivän polttavista asioista, ja että ne ovat muutkin kirjoittajat tunnekuohuissa :D Erittäin hyvin sanottu siellä takana! Tämän sanomasti viisauden kun pystyisi muistamaan sitten hädän hetkellä.Urheilussa sitä kritiikkiä tulee faneilta niin äärettömän herkällä kynnyksellä (käsi pystyyn, tunnekuohuissa itsekin olen välillä kenkimään pelaajia suunnilleen ensimmäisen huonon vaihdon jälkeen), ...
Koolla on väliä - K niin kuin Kulta! K niin kuin Kärpät! - https://bit.ly/2D68ZsU
Pohjoisesta
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Manchester United, Jesse Puljujärvi
Euroopan suurimmaksi seuraksi pyrkivällä joukkueella on koko ykkösketju viime kaudella toisissa liigajoukkueissa finaaleita pelanneita pelaajia. Vittu sitä on katkera olo.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
- Tila
- Viestiketju on suljettu.