Otteluseuranta (Kärpät)

  • 512 966
  • 7 375
Tila
Viestiketju on suljettu.

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllä. Ja harmillisesti olletikin, kun itse istun ns. väärän maalin takana. Tässä itäpäässähän sen pelin kuuluisi pyöriä! :D
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
PAPP ollut tänään kyllä jotain aivan järkyttävää. Maalinedustalta puuttuu luuta, eli Kukkonen.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Oli ihan hienoa pelisilmää fanikatsomolta huutaa Jussi Jokista sen jälkeen, kun mies oli käynyt Lassen tyylillä kiittämässä faneja joukkueen viimeisenä, peukkua tästä. Urheilussa sitä kritiikkiä tulee faneilta niin äärettömän herkällä kynnyksellä (käsi pystyyn, tunnekuohuissa itsekin olen välillä valmis kenkimään pelaajia suunnilleen ensimmäisen huonon vaihdon jälkeen), niin varmasti tuollaiset pienet "kiitokset" erityisesti tuuraavana kapteenina tuntuvat ihan mukavalle.

Joo, oon urheiluromantikko, älkää kivittäkö.
 
Viimeksi muokattu:

Micol

Jäsen
Oli ihan hienoa pelisilmää fanikatsomolta huutaa Jussi Jokista sen jälkeen, kun mies oli käynyt Lassen tyylillä kiittämässä faneja joukkueen viimeisenä, peukkua tästä. Urheilussa sitä kritiikkiä tulee faneilta niin äärettömän herkällä kynnyksellä (käsi pystyyn, tunnekuohuissa itsekin olen välillä kenkimään pelaajia suunnilleen ensimmäisen huonon vaihdon jälkeen), niin varmasti tuollaiset pienet "kiitokset" erityisesti tuuraavana kapteenina tuntuvat ihan mukavalle.

Joo, oon urheiluromantikko, älkää kivittäkö.
Kyllä Jusa hoitaa tyylikkäästi myös kapteenin roolin. Hieno ele se on kyllä aina ottaa fanit huomioon tuolla tavalla.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Urheilussa sitä kritiikkiä tulee faneilta niin äärettömän herkällä kynnyksellä (käsi pystyyn, tunnekuohuissa itsekin olen välillä kenkimään pelaajia suunnilleen ensimmäisen huonon vaihdon jälkeen), ...

Ah, joo, tämän kun aina jaksaisi muistaa puolin ja toisin. Siis, että on itse tunnekuohuissaan kirjoittaessaan päivän polttavista asioista, ja että ne ovat muutkin kirjoittajat tunnekuohuissa :D Erittäin hyvin sanottu siellä takana! Tämän sanomasti viisauden kun pystyisi muistamaan sitten hädän hetkellä.
 

Pohjoisesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Manchester United, Jesse Puljujärvi
Euroopan suurimmaksi seuraksi pyrkivällä joukkueella on koko ykkösketju viime kaudella toisissa liigajoukkueissa finaaleita pelanneita pelaajia. Vittu sitä on katkera olo.
 

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Euroopan suurimmaksi seuraksi pyrkivällä joukkueella on koko ykkösketju viime kaudella toisissa liigajoukkueissa finaaleita pelanneita pelaajia. Vittu sitä on katkera olo.

Niin? Hyvä että heilläkin on kovia pelaajia, saadaan toivottavasti laadukas kiekko-ottelu tänään. Itseäni ei niin kiinnosta mistä ne hyvät pelaajat tulevat jos vain pelaavat joukkueelle.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Euroopan suurimmaksi seuraksi pyrkivällä joukkueella on koko ykkösketju viime kaudella toisissa liigajoukkueissa finaaleita pelanneita pelaajia. Vittu sitä on katkera olo.
Meidän ykkösketjussa on kaksi omaa kasvattia. Kaikki kolme ovat myös pelanneet NHL:ssä. Ykkösketjumme on tämän kauden sarjan paras. Hitsi, että on nautinnollinen olo.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös