Wakawakabum
Jäsen
Humaloja voitais vaihtaa Metsävainioon milloin vain näillä esityksillä, Sailiota en ois nyt vielä teilaamassa.Tuleehan niitä tyhmiä jäähyjä koko ajan liukuhihnalta eli ne eivät silti ole vähentyneet.
Humaloja voitais vaihtaa Metsävainioon milloin vain näillä esityksillä, Sailiota en ois nyt vielä teilaamassa.Tuleehan niitä tyhmiä jäähyjä koko ajan liukuhihnalta eli ne eivät silti ole vähentyneet.
Mamban fairplay jatkuu.. ei nähdä tarvetta tiivistää.Kolmanteen erään tekisin kyllä itse sen ratkaisun, että tiivistäisin kolmeen ketjuun. 1-2 ketjut ovat liekeissä, niin nyt vaan kovia minuutteja heille.
1. ennallaan
2. ennallaan
3. Lindsten - Koskenkorva - Räty
Eiköhän jatketa Nuori Suomi -meiningillä. Johdetaan kumminkin.Kolmanteen erään tekisin kyllä itse sen ratkaisun, että tiivistäisin kolmeen ketjuun. 1-2 ketjut ovat liekeissä, niin nyt vaan kovia minuutteja heille.
1. ennallaan
2. ennallaan
3. Lindsten - Koskenkorva - Räty
Pelaaja heittäytyy eteen ja kiekollinen luistelee päin ja jäähy.. Edes uudessa änärissä ei ole näin räikeää bugia.Vähän outo jäähy taas.
Pelaaja heittäytyy eteen ja kiekollinen luistelee päin ja jäähy.. Edes uudessa änärissä ei ole näin räikeää bugia.
Telian selostajalla oli vaikeaa uskoa todeksi että Kärpät todellakin nousi sarjakärkeenHieno taistelu tänään Kärpiltä ja täydet 3 pistettä lämmittää aina; ja ennen kaikkea Kärpät siirtyi liigakärkeen. Tästä on hyvä jatkaa.
Edit. ja Lammikko siirtyi liigan pistepörssin kärkeen. Kuka olisi aivan tällaiseen menoon uskonut ennen kauden alkua, vaikka Lammikko kovaksi vahvistukseksi tiedettiinkin.
Liigakin palannut arkeen, kun Kärpät palasi takaisin sarjataulukon kärkeen.
Maajoukkuetauolle kärjestä? kuten niin monesti aiemminkin :)
Samaisessa pelissä Pietilä puhui muutenkin aivan palturia monesta asiasta.Hetken jo epäilin itseäni, kun Telian Pietilä? julisti pregamessa, että Kärpillä ei ole tänään asiaa sarjakärkeen koska Tapparalla on parempi maaliero. Itse muistin järjestyksen määräytymisperusteet toisin ja kuten yleensä olin oikeassa.
Illan teemana on ilmeisesti Raksilan haamut. Vielä kun joku marssii käytävällä Aravirta- tai Suikkanen-naamio päässään niin alkaa pelottaa kunnolla.Ilkka Mikkola näytti olevan hallikäytävällä pukeutuneena ilkkamikkolaksi.