Otteluseuranta (Kärpät)

  • 512 971
  • 7 375
Tila
Viestiketju on suljettu.

Micol

Jäsen
Kolmanteen erään tekisin kyllä itse sen ratkaisun, että tiivistäisin kolmeen ketjuun. 1-2 ketjut ovat liekeissä, niin nyt vaan kovia minuutteja heille.

1. ennallaan
2. ennallaan
3. Lindsten - Koskenkorva - Räty
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kolmanteen erään tekisin kyllä itse sen ratkaisun, että tiivistäisin kolmeen ketjuun. 1-2 ketjut ovat liekeissä, niin nyt vaan kovia minuutteja heille.

1. ennallaan
2. ennallaan
3. Lindsten - Koskenkorva - Räty
Eiköhän jatketa Nuori Suomi -meiningillä. Johdetaan kumminkin.

Tänään jopa maalivahdit jakavat minuutit.
 

Micol

Jäsen
Kyllähän Kärppien 1. ketju on yksinkertaisesti liian kova liigaan - ei siitä mihinkään pääse. Tuntuu välillä jopa hieman epäreilulta vastustajan kannalta, kun ovat aivan pesukoneessa hyökkäysten vyöryessä kohti kerta toisensa jälkeen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Vesa

Micol

Jäsen
Mikä vitun jäähy...kaatuu suoraan heittäytyneeseen pelaajaan? Noinhan kannattaa jatkossa aina kaatua blokkaavaan pelaajaan, niin tulee jäähy.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Hyvä voitto Kärpiltä, vaikka tuomarit yrittivätkin parhaansa ottelun loppuhetkillä pelata Lukkoa mukaan. Sokea kanakin nappasi pari syöttöpistettä!
 

Micol

Jäsen
Hieno taistelu tänään Kärpiltä ja täydet 3 pistettä lämmittää aina; ja ennen kaikkea Kärpät siirtyi liigakärkeen. Tästä on hyvä jatkaa.

Edit. ja Lammikko siirtyi liigan pistepörssin kärkeen. Kuka olisi aivan tällaiseen menoon uskonut ennen kauden alkua, vaikka Lammikko kovaksi vahvistukseksi tiedettiinkin.
 
Hieno taistelu tänään Kärpiltä ja täydet 3 pistettä lämmittää aina; ja ennen kaikkea Kärpät siirtyi liigakärkeen. Tästä on hyvä jatkaa.

Edit. ja Lammikko siirtyi liigan pistepörssin kärkeen. Kuka olisi aivan tällaiseen menoon uskonut ennen kauden alkua, vaikka Lammikko kovaksi vahvistukseksi tiedettiinkin.
Telian selostajalla oli vaikeaa uskoa todeksi että Kärpät todellakin nousi sarjakärkeen

”Tässä täytyy olla jokin laskuvirhe”

Repesin..
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Liigakin palannut arkeen, kun Kärpät palasi takaisin sarjataulukon kärkeen.
Maajoukkuetauolle kärjestä? kuten niin monesti aiemminkin :)
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Liigakin palannut arkeen, kun Kärpät palasi takaisin sarjataulukon kärkeen.
Maajoukkuetauolle kärjestä? kuten niin monesti aiemminkin :)

Hetken jo epäilin itseäni, kun Telian Pietilä? julisti pregamessa, että Kärpillä ei ole tänään asiaa sarjakärkeen koska Tapparalla on parempi maaliero. Itse muistin järjestyksen määräytymisperusteet toisin ja kuten yleensä olin oikeassa.
 
Hetken jo epäilin itseäni, kun Telian Pietilä? julisti pregamessa, että Kärpillä ei ole tänään asiaa sarjakärkeen koska Tapparalla on parempi maaliero. Itse muistin järjestyksen määräytymisperusteet toisin ja kuten yleensä olin oikeassa.
Samaisessa pelissä Pietilä puhui muutenkin aivan palturia monesta asiasta.

”Kärppien ykköskenttää viedään” tosiasiassa yhtään ykkösen pelaajaa edes ollut kentällä.

”Lukon kultakypärä on sijalla 3. pistepörssissä”

Taisi kuitenkin Lammikko olla kolmosena siinä vaiheessa.

Muutenkin tällä selostajalla tuntuu olevan faktatieto aika hukassa. Peliä ei ole mukava seurata vaan se on todella häiritsevää kun selostaja ei ole ollenkaan kartalla pelistä..
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ilkka Mikkola näytti olevan hallikäytävällä pukeutuneena ilkkamikkolaksi.
Illan teemana on ilmeisesti Raksilan haamut. Vielä kun joku marssii käytävällä Aravirta- tai Suikkanen-naamio päässään niin alkaa pelottaa kunnolla.
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Kristofin ilme oli kyllä näkemisen arvoinen maalinsa jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös