Koska kertoimenlaskijat ei heittele noita tunteiden perusteella, vaan käytössä olevien faktojen eli tilastojen pohjilta.Miten Kärpillä voi olla pienempi kerroin illan otteluun?
Koska kertoimenlaskijat ei heittele noita tunteiden perusteella, vaan käytössä olevien faktojen eli tilastojen pohjilta.Miten Kärpillä voi olla pienempi kerroin illan otteluun?
IFK:lta puuttuu ykköskentällinen hyökkääjiä.Miten Kärpillä voi olla pienempi kerroin illan otteluun?
HIFK on pelannut tämän kauden kotipelinsä jollain 1,58 pistekeskiarvolla ja Kärpät taas vieraissa jollain 2,00 keskiarvolla. Sinänsä aika mielenkiintoinen tilasto koska itsellä on mielikuva IFK:sta kovana kotijoukkueena.Miten Kärpillä voi olla pienempi kerroin illan otteluun?
Tällä kaudella on ollut tosi ailahtelevainen joukkue. Välillä pelaa kuten eilen ja toisena päivänä joku Jukurit käy ryöstöretkellä Nordiksella. Oon aika monta HIFKn peliä katsonut ja kyllä on ihmetyttänyt tuo ailahtelevaisuus.HIFK on pelannut tämän kauden kotipelinsä jollain 1,58 pistekeskiarvolla ja Kärpät taas vieraissa jollain 2,00 keskiarvolla. Sinänsä aika mielenkiintoinen tilasto koska itsellä on mielikuva IFK:sta kovana kotijoukkueena.
Kärppiä vastaan sitte pelaavat aina kauden parhaan pelinsäTällä kaudella on ollut tosi ailahtelevainen joukkue. Välillä pelaa kuten eilen ja toisena päivänä joku Jukurit käy ryöstöretkellä Nordiksella. Oon aika monta HIFKn peliä katsonut ja kyllä on ihmetyttänyt tuo ailahtelevaisuus.
Mistä tuon näkee?Kattokaas nyt vielä tuo pikkaraisen haastattelu jos ette oo nähny :Dd raukka aivan raivona pihisee.
Ainaki liigavahti -sovelluksestaMistä tuon näkee?
KUKAAN ei itkenyt tai mollannut täällä ketään kun Puljua vedettiin Ilves matsissa hirveellä kirvesiskulla käsille. Kyllä ollaan saatana kaksnaamasta porukkaa. Ei sillä kyllä minä tuomitsen hakkaamisen.. tuomitsen kaiken hakkaamisen en vain sitä mitä Kärppien pelaaja tekee. Tekopyhää paskaa mollata vain omia. Jos ei voi haukkua myös vastustajia niin pitäkää päät kiinni. En tarkoita sitten Huml tässä sinua.Jättäisin suosiolla kotiin. Mitään ei ainakaan pelillisesti menetetä. Tuollaisia viikateiskuja en halua nähdä kyllä keneltäkään, en omilta, enkä vastustajilta.
Johtava pelaaja.
Niiden nelonen vaan luistelee maalille ja laittaa sisään niin se on siinä.IFK:lta puuttuu ykköskentällinen hyökkääjiä.