Otteluseuranta (JYP)

  • 393 517
  • 5 928
Tila
Viestiketju on suljettu.

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Aika turha juttu laittaa tulikuuma Parkkinen penkille ja Ruusu haparoimaan vailla tuntumaa maaliin. Tää (mahdollinen) häviö menee Tirkkosen piikkiin.
Minä olen ollut kovimpia Ruusu kriitikoita täällä, enkä saa kyllä päähäni miten kumpikaan maaleista olisi Ruusun piikkiin mennyt? Toki voidaan puhua miten maalivahti vaikuttaa viisikkopelaamiseen, mutta se olisi silkkaa Kärppä osion plagiointia
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä olen ollut kovimpia Ruusu kriitikoita täällä, enkä saa kyllä päähäni miten kumpikaan maaleista olisi Ruusun piikkiin mennyt? Toki voidaan puhua miten maalivahti vaikuttaa viisikkopelaamiseen, mutta se olisi silkkaa Kärppä osion plagiointia
Puhun nimenomaan tuosta kokonaisvaikutuksesta. Yhtään kiekkoa ei ole tarttunut varmasti, vaan kauheata pomputtelua ja ennen toista maalia myös häröilyä rännikiekossa. Mielestäni moken epävarmuus tänään on vaikuttanut koko alakerran hermostuneisuuteen. Todella kaukana siitä rauhallisuudesta, mitä Parkkinen esitti viime pelit.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Se siitä voitosta sitten. Tällaisella pelillä ei mitään mahdollisuutta enää nousta tasoihin ja ohi.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Aijai.. Ei näitä pelkästään Ruusun piikkiin voi laittaa. Sen verran löysää on puolustaminen nyt. Mutta ei Ruusu kyllä ihan parasta peliään pelaa.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Perinteinen EHT-kirous, kakkosketjua ei enää Liiga-arki kiinnosta. Ei kyllä ketään muutakaan vaikuta tänään kiinnostavan, tuolla koomailulla turha odottaa mitään.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Ruusulla yleensä hävitään se on vaan harmittava fakta. Oishan tuo kulma pitäny ottaa. Itellä ollu jo pidempää 0% luotto Ruusuun. Vaihtaisin Parkkisen kaa päikseen
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Kun ei helpotkaan kudit tartu veskarille, on vaikea voittaa. JYP puolustaa noin epävarmasti lähinnä Ruusun ollessa maalissa. Voiko olla sattumaa?
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@david ennusti tämän, Parkkista ikävä
Mielelläni olisin ollut tässä väärässä, mutta alusta alkaen näytti silmääni Ruusun peli epävarmalta. Harmi, koska Markus on ollut mielestäni tosi hyvä tällä kaudella aikaisemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös