Se alkoi jo oikeastaan heti maajoukkuepelien jälkeen, vaikka sen yhden maalin tekikin tyhjiin vielä Kärppä-matsissa. Maju-komennukset eivät ole aina hyväksi.Nättinen tuntuu edelleenkin olevan koomassa.
Se alkoi jo oikeastaan heti maajoukkuepelien jälkeen, vaikka sen yhden maalin tekikin tyhjiin vielä Kärppä-matsissa. Maju-komennukset eivät ole aina hyväksi.Nättinen tuntuu edelleenkin olevan koomassa.
Vähän on viime peleissä näkynyt puolustuspään löysäily.Nättinen tuntuu edelleenkin olevan koomassa.
Minä olen ollut kovimpia Ruusu kriitikoita täällä, enkä saa kyllä päähäni miten kumpikaan maaleista olisi Ruusun piikkiin mennyt? Toki voidaan puhua miten maalivahti vaikuttaa viisikkopelaamiseen, mutta se olisi silkkaa Kärppä osion plagiointiaAika turha juttu laittaa tulikuuma Parkkinen penkille ja Ruusu haparoimaan vailla tuntumaa maaliin. Tää (mahdollinen) häviö menee Tirkkosen piikkiin.
Eipä noista maaleista Ruusua voi syyttää.Minä olen ollut kovimpia Ruusu kriitikoita täällä, enkä saa kyllä päähäni miten kumpikaan maaleista olisi Ruusun piikkiin mennyt? Toki voidaan puhua miten maalivahti vaikuttaa viisikkopelaamiseen, mutta se olisi silkkaa Kärppä osion plagiointia
Puhun nimenomaan tuosta kokonaisvaikutuksesta. Yhtään kiekkoa ei ole tarttunut varmasti, vaan kauheata pomputtelua ja ennen toista maalia myös häröilyä rännikiekossa. Mielestäni moken epävarmuus tänään on vaikuttanut koko alakerran hermostuneisuuteen. Todella kaukana siitä rauhallisuudesta, mitä Parkkinen esitti viime pelit.Minä olen ollut kovimpia Ruusu kriitikoita täällä, enkä saa kyllä päähäni miten kumpikaan maaleista olisi Ruusun piikkiin mennyt? Toki voidaan puhua miten maalivahti vaikuttaa viisikkopelaamiseen, mutta se olisi silkkaa Kärppä osion plagiointia
Se siitä voitosta sitten. Tällaisella pelillä ei mitään mahdollisuutta enää nousta tasoihin ja ohi.
Mielelläni olisin ollut tässä väärässä, mutta alusta alkaen näytti silmääni Ruusun peli epävarmalta. Harmi, koska Markus on ollut mielestäni tosi hyvä tällä kaudella aikaisemmin.@david ennusti tämän, Parkkista ikävä