Aijaa :O Jännä että on noin eriävät, saa nähä sit kumpi on oikein.Okei, Liigan sivuilla Rutanen. No, pianhan se selviää.
Aijaa :O Jännä että on noin eriävät, saa nähä sit kumpi on oikein.Okei, Liigan sivuilla Rutanen. No, pianhan se selviää.
Minulle tuli Telian liigavahdin ilmoitus kokoonpanoista samaan aikaan, kun ne tulivat liigan sivuille (eli klo 13) ja liigavahdissa näkyy myös Nättinen.Okei, Liigan sivuilla Rutanen. No, pianhan se selviää.
Nättinen on sivussa, Rutanen pelaa. Nättinen sairaanaAijaa :O Jännä että on noin eriävät, saa nähä sit kumpi on oikein.
No voi höh. Onneksi ei liene kuitenkaan mitään vakavampaa, joka pitäisi pidempään poissa kentiltä.Nättinen on sivussa, Rutanen pelaa. Nättinen sairaana
Aika jännä kuitenkin kun 3 tuntia sitten Facebookissa ilmoitettu kokoonpanoon ja tunti tuon postauksen jälkeen JYP itse kommentoinut muutoksesta (eli Nättinen ei olekaan tänään pelaamassa). Mitähän sitten käynyt.No voi höh. Onneksi ei liene kuitenkaan mitään vakavampaa, joka pitäisi pidempään poissa kentiltä.
Silti Rutanen suoraan Nättisen tilalle kakkoseen tuntuu oudolta ratkaisulta. Ehkä näin on vain tehty ilmoitettujen kokoonpanojen osalta, jos tieto on tullut viime hetkellä.
Nättisellä tosiaankin flunssaa niin ehkä se oli aamulla vielä niin pientä, että ajateltiin että voi pelata, mutta nyt iltapäivällä otettiin varotoimenpiteenä poisAika jännä kuitenkin kun 3 tuntia sitten Facebookissa ilmoitettu kokoonpanoon ja tunti tuon postauksen jälkeen JYP itse kommentoinut muutoksesta (eli Nättinen ei olekaan tänään pelaamassa). Mitähän sitten käynyt.
Voi olla ihan vaan flunssaa. Sen kanssa voi usein olla rajoilla, että pelataanko vai ei.Aika jännä kuitenkin kun 3 tuntia sitten Facebookissa ilmoitettu kokoonpanoon ja tunti tuon postauksen jälkeen JYP itse kommentoinut muutoksesta (eli Nättinen ei olekaan tänään pelaamassa). Mitähän sitten käynyt.
Joo. Olisin vain paljon mieluummin nähnyt kakkosessa Siikasen kuin Rutasen, jolla ei ole tulosketjuun mielestäni juuri annettavaa. Toivottavasti tekee heti kaksi maalia ja osoittaa ajatukseni turhiksi.Ehdottomasti hyvä näin että paikkaaja hyppää samaan ruutuun. Ei tarvitse sotkea toimivia ketjuja.
Kyllä. Kaameeta tuo av pelaaminen. Miks ei paineistettu yhtään ja ollaan noin pienenä. PerkeleJYPin AV ei petä.
Mites tää Ratinen on ollut niin näkymätön? En ole oikein huomannut koko kautena.
Se on huono merkki, vaikka välillä epäonnistuu, niin silti pitää yrittää välillä jotain erilaista.Ei ole näkynyt hyvässä eikä pahassa..