Otteluseuranta (JYP)

  • 393 092
  • 5 928
Tila
Viestiketju on suljettu.

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Saakohan jukuri dumarit tostakin maalin vaikka kiekko ei käy maalissa
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
JYP meinasi sählätä itse kiekon omaan maaliin.
Roni Allen meinasi sählätä kiekon maaliin.

Pasi Nurminen olisi aikoinaan iskenyt Allenia kasseille tuollaisesta pelaamisesta. Allenin tulevien jälkeläisten kannalta on hyvä että Laurikainen on paljon rauhallisempi luonne.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
No niin! Turkulaisen ilta. Ja hyvä pelissä roikkuminen muuten joukkueelta. Surkea alivoima. Palmu melkein näkymätön tänään (verrattuna Ilves peliin). Mutta kaksi pistettä tänään hieno suoritus.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hexa

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Turkulainen laukoi molemmat maalinsa samaan reikään. Ensin pelissä ja sitten rankkarissa.
Oli muuten loistava syöttö Allulta tuohon ensimmäiseen maaliin.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Lopputulos oli hyvä ja viimeistely tehokasta, mutta vaikean kautta taas mentiin. Surkeaa AV-peliä taas, vaikka luulisi että jotkut Hytönen ja Louhivaarakin sitä joskus aiemmin ovat pelanneet. Videoita on Pekan mukaan katsottu, mutta pitäisikö kuunnella vaikka Teittisen Turon kommentit viime lauantain pelin jälkeisestä studiosta, ihan samoja juttuja Turo kävi läpi mitä itse olen alivoimasta ajatellut. Hyökkääjien blokkipelaaminen on edelleen melkoista sähläystä.

Myöskään en tiedä mitä tuolle Allenin säheltämiselle oikein pitäisi tehdä, jatkuvasti pahoja kiekonmenetyksiä ja harhasyöttöjä. Mutta kuten todettu niin onneksi löytyi muita jotka paikkasivat tällä kertaa (kuten Hytönen jatkoajalla).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös