Otteluseuranta (HPK)

  • 353 911
  • 4 328
Tila
Viestiketju on suljettu.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Hohhoijaa. Kerho on napsinut tasaiseen tahtiin pisteitä ja näyttäisi nyt häviävän vieraissa joukkueelle, joka on sellaisessa iskussa että kylvetti juuri Kärpät ja Tapparan. Sellaista sattuu tässä vaiheessa kautta, ei kannata ihan paskaksi koko joukkuetta haukkua.

Mikäs meidän sarjasijoitus ja pistekeskiarvo oli viime vuonna tähän aikaan? Ja tuliko välillä köniinkin?
Kyse on pelaamisen laadusta, ei siitä että pitäisi voittaa kaikki ottelut.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Paremmin Kerho laittaa vieraissa kampoihin kuin Tappara kotonaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minua alkaa oikeasti ottamaan pattiin se, että tämä ei ole nyt eka peli, ei toka peli, eikä edes viides peli, kun Kerho herää viimeisellä kympillä, että niin siellä on peli menossa ja pitäisi oikeasti tehdä jotain. Koko joukkue ikäänkuin herää henkiin. Yhtäkkiä ne syötöt napsuu, ne jalat liikkuu ja vastustajat on aivan kusessa! Me kaikki tiedetään, että materiaali ja taidot riittää joka helevatun ilta pelata voitosta, mutta ei vaan voi pelata Liigassa tuolla tavalla, että innostuu pelaamaan vasta vikalle kympille ja kuvittelee voittavansa. Niin ylivoimainen ei Kerho tule olemaan tässä sarjassa ikinä.
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tästä tulee semmoinen sympaattinen pieni tappio jo jalan kaasulta nostaneen vastustajan ansiosta. Ja vaikka tulisi voittokin, niin kyllä paska maku jäisi silti suuhun tuon alkupelin esityksen jälkeen.
 

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En kyllä ymmärrä.. Maali siirretään ennen summerin soimista ja tuomari tuijottaa tilannetta vierestä. Tuskimpa siitä maalia olisi tullut, mutta vituttaa tuollainen silti. Koko pelin ainoa jäähy oli luokkaa "haista paska" ja nämä jää viheltämättä.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Hengetön esitys kerholta vaikka lopussa vielä ottelu saatiin. Ehkä sen takia että hifk alkoi himmaan.
Nyt sitten vittu perkelettä kehiin että tämän viikon peleissä asenne kohdallaan!
 

TJ MACKEY

Jäsen
Mikäs oli HPK:n sijoitus Corsi tilastoissa tähän aikaan viime kaudesta (nimen omaan laukaukset 5v5)? Mikäs on nyt?
Muistatko sä edes mitä mieltä olit Kerhon pelaamisesta vuosi sitten, huimasta Corsista huolimatta?

Kävin ihan mielenkiinnosta katsomassa viestejä vastaavassa ketjussa vuosi sitten.. Aika vahva usko heräsi! Siellä nimittäin puhuttiin täysin samoista teeemoista. Löysästä ekasta kympistä, kiiman puutteesta, etc.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Muistatko sä edes mitä mieltä olit Kerhon pelaamisesta vuosi sitten, huimasta Corsista huolimatta?

Kävin ihan mielenkiinnosta katsomassa viestejä vastaavassa ketjussa vuosi sitten.. Aika vahva usko heräsi! Siellä nimittäin puhuttiin täysin samoista teeemoista. Löysästä ekasta kympistä, kiiman puutteesta, etc.
Mun muisti lakkaa kun pää kääntyy, eli en kyllä yhtään ihmettele jos on ollutkin.

Mielelläni toki voit osoittaa minut kohdalleen missä olen tälläisiä sanonut, jos ystävällisesti viitsit, mä kävin tossa kurkkaamassa pari kuukautta läpi ja ei kyllä iskenyt silmään muu kuin se ettei osata tappaa pelejä ja että viimeistelystä puuttuu se viimeinen napsu. En nähnyt yleisen asenteen haukkumista.
 
Viimeksi muokattu:

TJ MACKEY

Jäsen
Mun muisti lakkaa kun pää kääntyy, eli en kyllä yhtään ihmettele jos on ollutkin.

Mielelläni toki voit osoittaa minut kohdalleen missä olen tälläisiä sanonut, jos ystävällisesti viitsit, mä kävin tossa kurkkaamassa pari kuukautta läpi ja ei kyllä iskenyt silmään muu kuin se ettei osata tappaa pelejä ja että viimeistelystä puuttuu se viimeinen napsu. En nähnyt yleisen asenteen haukkumista.
Heikko tekstin jäsentely itseltäni edellisessä viestissä, pahoittelut siitä.

Ensimmäinen kappale viittasi palstaveli @BlackWolf :n negatiiviseen näkemykseen viime kauden pelaamisesta tässä vaiheessa vuotta, laadukkaasta Corsista huolimatta.

Toinen kappale yrityksen puutteesta ja kiiman puutteesta viittasi yleisesti moniin kirjoittajiin.

Mä arvostan että mennään tunteella, myös täällä palstalla. Välillä vaan itseäni häiritsee, että kaikki on niin pirun mustavalkoista. Välillä jopa saman minuutin sisällä ollaan epätoivon ja euforian välimaastossa. Voi toki olla, että se johtuu Kerhon kieltämättä ailahtelevasta pelistä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Heikko tekstin jäsentely itseltäni edellisessä viestissä, pahoittelut siitä.

Ensimmäinen kappale viittasi palstaveli @BlackWolf :n negatiiviseen näkemykseen viime kauden pelaamisesta tässä vaiheessa vuotta, laadukkaasta Corsista huolimatta.

Toinen kappale yrityksen puutteesta ja kiiman puutteesta viittasi yleisesti moniin kirjoittajiin.

Mä arvostan että mennään tunteella, myös täällä palstalla. Välillä vaan itseäni häiritsee, että kaikki on niin pirun mustavalkoista. Välillä jopa saman minuutin sisällä ollaan epätoivon ja euforian välimaastossa. Voi toki olla, että se johtuu Kerhon kieltämättä ailahtelevasta pelistä.
Edelleen jäi minulta löytymättä ne yleisesti joukkueen huonoutta sisältävät viestit. Toki haukuin puolustusta ja sitä, että Karjalaista syytettiin kun joukkue edessä pelasi paskasti. Mielestäni se ei kuitenkaan ole kokonaisuutta koskevaa negatiivista kirjoittelua varsinkaan asenteen osalta. Lisäksi ihan paikoin jaoin myös paljon kehuja kun joukkue pelasi hyvin. Taisin myös haukkua huonoa viimeistelyä ja kiitellä silti sen riittävyyttä voittoihin.

Tai ehkä me on luettu eri ketjuja, mä luin tätä viimekauden ketjua johonkin marraskuun alkuun ja joulukuun loppuun.
 
Viimeksi muokattu:

Lättfil

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olipa ihana kuvio ennen tuota Lukan maalia. Ei tietysti hassumpi Puustisen syöttö Lukallekaan. Lukka sitten vielä tuuletti mukavasti TPS:n aition edessä.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Puustinen ei lopettannut pelaamista yläriman jälkeen ja syötti Lukalle kassin vielä.

Ja sitten maalitarkistuksen jälkeen olikin maali.

Mutta just noin, älä jää ihaileen kutias, vaan luo seuraava maalipaikka.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Oli muuten Puustista parhaimmillaan äsken. Äijä teki maalin ja syötti toisen... heh. Oli hyvä se hymy syötön jälkeen. Hyvä kuitenkin, että sai itselleen sen maalin.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Hyvä erä, tosin pieni musta hetki siinä keskellä. Kuitenkin vauhtia ja peli-ilokin taitaa pilkistää. Kolme maalia erään kelpaa aina. Tikka on mun lemppari.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös