Otteluseuranta (HPK)

• 363 988
  • 4 294
Tila
Viestiketju on suljettu.

TJ MACKEY

Jäsen
Mikäs oli HPK:n sijoitus Corsi tilastoissa tähän aikaan viime kaudesta (nimen omaan laukaukset 5v5)? Mikäs on nyt?
Muistatko sä edes mitä mieltä olit Kerhon pelaamisesta vuosi sitten, huimasta Corsista huolimatta?

Kävin ihan mielenkiinnosta katsomassa viestejä vastaavassa ketjussa vuosi sitten.. Aika vahva usko heräsi! Siellä nimittäin puhuttiin täysin samoista teeemoista. Löysästä ekasta kympistä, kiiman puutteesta, etc.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Muistatko sä edes mitä mieltä olit Kerhon pelaamisesta vuosi sitten, huimasta Corsista huolimatta?

Kävin ihan mielenkiinnosta katsomassa viestejä vastaavassa ketjussa vuosi sitten.. Aika vahva usko heräsi! Siellä nimittäin puhuttiin täysin samoista teeemoista. Löysästä ekasta kympistä, kiiman puutteesta, etc.
Mun muisti lakkaa kun pää kääntyy, eli en kyllä yhtään ihmettele jos on ollutkin.

Mielelläni toki voit osoittaa minut kohdalleen missä olen tälläisiä sanonut, jos ystävällisesti viitsit, mä kävin tossa kurkkaamassa pari kuukautta läpi ja ei kyllä iskenyt silmään muu kuin se ettei osata tappaa pelejä ja että viimeistelystä puuttuu se viimeinen napsu. En nähnyt yleisen asenteen haukkumista.

Viimeksi muokattu:

TJ MACKEY

Jäsen
Mun muisti lakkaa kun pää kääntyy, eli en kyllä yhtään ihmettele jos on ollutkin.

Mielelläni toki voit osoittaa minut kohdalleen missä olen tälläisiä sanonut, jos ystävällisesti viitsit, mä kävin tossa kurkkaamassa pari kuukautta läpi ja ei kyllä iskenyt silmään muu kuin se ettei osata tappaa pelejä ja että viimeistelystä puuttuu se viimeinen napsu. En nähnyt yleisen asenteen haukkumista.
Heikko tekstin jäsentely itseltäni edellisessä viestissä, pahoittelut siitä.

Ensimmäinen kappale viittasi palstaveli @BlackWolf :n negatiiviseen näkemykseen viime kauden pelaamisesta tässä vaiheessa vuotta, laadukkaasta Corsista huolimatta.

Toinen kappale yrityksen puutteesta ja kiiman puutteesta viittasi yleisesti moniin kirjoittajiin.

Mä arvostan että mennään tunteella, myös täällä palstalla. Välillä vaan itseäni häiritsee, että kaikki on niin pirun mustavalkoista. Välillä jopa saman minuutin sisällä ollaan epätoivon ja euforian välimaastossa. Voi toki olla, että se johtuu Kerhon kieltämättä ailahtelevasta pelistä.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikko tekstin jäsentely itseltäni edellisessä viestissä, pahoittelut siitä.

Ensimmäinen kappale viittasi palstaveli @BlackWolf :n negatiiviseen näkemykseen viime kauden pelaamisesta tässä vaiheessa vuotta, laadukkaasta Corsista huolimatta.

Toinen kappale yrityksen puutteesta ja kiiman puutteesta viittasi yleisesti moniin kirjoittajiin.

Mä arvostan että mennään tunteella, myös täällä palstalla. Välillä vaan itseäni häiritsee, että kaikki on niin pirun mustavalkoista. Välillä jopa saman minuutin sisällä ollaan epätoivon ja euforian välimaastossa. Voi toki olla, että se johtuu Kerhon kieltämättä ailahtelevasta pelistä.
Edelleen jäi minulta löytymättä ne yleisesti joukkueen huonoutta sisältävät viestit. Toki haukuin puolustusta ja sitä, että Karjalaista syytettiin kun joukkue edessä pelasi paskasti. Mielestäni se ei kuitenkaan ole kokonaisuutta koskevaa negatiivista kirjoittelua varsinkaan asenteen osalta. Lisäksi ihan paikoin jaoin myös paljon kehuja kun joukkue pelasi hyvin. Taisin myös haukkua huonoa viimeistelyä ja kiitellä silti sen riittävyyttä voittoihin.

Tai ehkä me on luettu eri ketjuja, mä luin tätä viimekauden ketjua johonkin marraskuun alkuun ja joulukuun loppuun.

Viimeksi muokattu:

Lättfil

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olipa ihana kuvio ennen tuota Lukan maalia. Ei tietysti hassumpi Puustisen syöttö Lukallekaan. Lukka sitten vielä tuuletti mukavasti TPS:n aition edessä.

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Puustinen ei lopettannut pelaamista yläriman jälkeen ja syötti Lukalle kassin vielä.

Ja sitten maalitarkistuksen jälkeen olikin maali.

Mutta just noin, älä jää ihaileen kutias, vaan luo seuraava maalipaikka.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oli muuten Puustista parhaimmillaan äsken. Äijä teki maalin ja syötti toisen... heh. Oli hyvä se hymy syötön jälkeen. Hyvä kuitenkin, että sai itselleen sen maalin.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Hyvä erä, tosin pieni musta hetki siinä keskellä. Kuitenkin vauhtia ja peli-ilokin taitaa pilkistää. Kolme maalia erään kelpaa aina. Tikka on mun lemppari.

Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Mitähän tuolle yv:lla tapahtui sen ekan maalin jälkeen? Sen jälkeen ihan kamalaa kuraa jälleen.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kunykista voi sanoa samaa, mitä Jalonen sanoi aikanaan Pihlströmistä eli ”jos noita olis joukkue täys, niin ei olis mitään hätää”. Loistavia ratkaisuja peräjälkeen.
Ja toi asenne! Jos ei muuten kerkeä niin se heittäytyy perään! Tappelee ihan joka kiekosta viimeiseen asti. Aivan käsittämätön joukkuepelaaja.

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Kyllä tarjotaan paikkoja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.