Jäähyaitiosta uutta vauhtia. Noh, jospa kestäisivät tuon.Jaa.. Jos sittenkin jätkät ryhdistäytyy ja alkaa pelaamaan. Kyllä tästä peli saadaan vielä jos asenne muuttuu
Jäähyaitiosta uutta vauhtia. Noh, jospa kestäisivät tuon.Jaa.. Jos sittenkin jätkät ryhdistäytyy ja alkaa pelaamaan. Kyllä tästä peli saadaan vielä jos asenne muuttuu
Puustinen on nyt vaan purrut tuppea penkillä sen tilanteen jälkeen, jolloin meni kärsivän näköisenä vaihtoon.Onneksi on Eronen. Puustisen ohella kerhon paras. Muut on enemmän tai vähemmän jannetaveja.
Jäähyaitiosta uutta vauhtia. Noh, jospa kestäisivät tuon.
Omaan silmään selkeämpi rankkarin paikka kun se mistä Mikkelissä vihellettiin Cornet'lleOliko tuo nyt oikeesti rankkarin arvoinen 1vs1 tilanteesta
Ladan maila oli.Mutta osuiko se Luceniuksen tuppi sinne kasvoihin vai? Mies itse kampitetaan ja jonkun pää heilahti ja Lucce boksiin.
Voihan ...tu! No, oisko jätkät vähän heränny kun ei voi mennä kultakypärän taakse?Ei näyttäis Puustinen olevan enää edes penkillä.
Itsekin mielenkiinnolla seuraan mikä mies hän on. Nähnyt vajaita pelejä häneltä hpk:ssa. Paikoin selkeää perustekemistä, mutta mutta. Itse olen ihmetellyt vaihtouutisten yhteydessä käytetystä termistä 'kiekollinen pakki'. Tätä hän ei mielestäni ole ja on pulassa jos laitetaan painetta. Lisäksi hänen alakäsi on kai liimattu mailaan, ei paljoa liiku. No toivottavasti onnistuu HPKssa. Niin HPK, liiga kuin miksei Leijonatkin tarvitsee luotettavia peruspakkeja.On toi Lukka kyllä jotenkin kankea tuolla usein. Tänäänkin tavallaan kahdessa maalissa aitiopaikalla, vaikkei nyt siinä ylivoimaalissa mitään Ramstedin taidoille kai voinut.
Hienoa, saikohan älykiekon kotiin?Erkka ja eka,