Otteluseuranta (HPK)

  • 351 280
  • 4 328
Tila
Viestiketju on suljettu.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Mä olen silti sitä mieltä että kunnon turpasauna tekee hyvää. Näemmä ainut tapa koittaa sytyttää toi jengi on pohjan kautta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onneksi on Eronen. Puustisen ohella kerhon paras. Muut on enemmän tai vähemmän jannetaveja.
Puustinen on nyt vaan purrut tuppea penkillä sen tilanteen jälkeen, jolloin meni kärsivän näköisenä vaihtoon.
 

Ikikerho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Siellä saa saatana kaataa kerhonpelaajia kaksinkäsin eikä tule jäähyjä mutta onneksi äijät rupesi TAISTELEMAAN samalla kun tätä kirjoitan! 3-2, nenonen maalarina.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kerho on niin kuin vanha äijä. Paljon saa tapahtua ennen kuin äijä joutuu nousemaan nojatuolistaan.

Ja tuo Nikkilä. Miten vitussa siitä on tullut kiekollisesti noin hidas. Taas viime sekunnit ja koko maailma huutelee että vedä. Kiekko haltuun ja katteleen että jos vaikka saatana saataisiin koko maailma eteen. Ja sen avauspeli. Huhhuh. Hyökkääjät joutuu tekeen uuden troikkalähdön kun petu kattelee ja hieroo.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Oliko tuo nyt oikeesti rankkarin arvoinen 1vs1 tilanteesta
Omaan silmään selkeämpi rankkarin paikka kun se mistä Mikkelissä vihellettiin Cornet'lle
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyllähän se sen takaviistosta kaatoi. Vaikea mussuttaa vastaankaan.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ekaksi katsoin että Lukka osui kiekkoon ja siten ei olisi rankkarin paikka, mutta hidastuksesta näki, että huitasi mailaan ja kaatuessaan kaatoi SaiPan hyökkääjän, joten hyvin vihelletty. Mutta osuiko se Luceniuksen tuppi sinne kasvoihin vai? Mies itse kampitetaan ja jonkun pää heilahti ja Lucce boksiin.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On toi Lukka kyllä jotenkin kankea tuolla usein. Tänäänkin tavallaan kahdessa maalissa aitiopaikalla, vaikkei nyt siinä ylivoimaalissa mitään Ramstedin taidoille kai voinut.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Kerholainen sai mailasta naamaan eikä jäähyä joten linja taas aivan hukassa.

Onneksi kerholle tuli pari maalia vaikka peli ihmeellistä ollut. Toivottavasti nyt innostuvat pelaamaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei näyttäis Puustinen olevan enää edes penkillä.
 

Oddmanrush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun joukot,Leijonat,Colorado, NyR.
On toi Lukka kyllä jotenkin kankea tuolla usein. Tänäänkin tavallaan kahdessa maalissa aitiopaikalla, vaikkei nyt siinä ylivoimaalissa mitään Ramstedin taidoille kai voinut.
Itsekin mielenkiinnolla seuraan mikä mies hän on. Nähnyt vajaita pelejä häneltä hpk:ssa. Paikoin selkeää perustekemistä, mutta mutta. Itse olen ihmetellyt vaihtouutisten yhteydessä käytetystä termistä 'kiekollinen pakki'. Tätä hän ei mielestäni ole ja on pulassa jos laitetaan painetta. Lisäksi hänen alakäsi on kai liimattu mailaan, ei paljoa liiku. No toivottavasti onnistuu HPKssa. Niin HPK, liiga kuin miksei Leijonatkin tarvitsee luotettavia peruspakkeja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös