Otteluseuranta (HPK)

  • 353 958
  • 4 328
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
HPK
Hyvä erä Kerholta. Paljon riistoja hyökkäyspäässä ja keskialueella. Hyvin saivat KooKoo:n hyökkäykset katki.

KooKoo on kyllä todella laadukas nippu. Ei saa yhtään notkahtaa jos haluaa saada pisteitä heiltä.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Bordson toi jo TPS pelissä aivan helvetisti lisää suoraviivaisuutta ylivoimaan. Heti takapatjaan vaan vetoa ja TPS pelissäkin tuli heti pari riparia siitä. Nyt sitten Innala sai laittaa tyhjiin. Just tuollaista simppeliä mutta tehokasta ylivoimaa tarvitaan. Vetoja ja äijää maalille saatana!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tykkäsin kyllä tosta miten Bordson meni tossa lopussa maalille.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Yllättävän hyvä eka erä Kerholta. Ei näkynyt hidasta pelaamista vaan oltiin itse aktiivisia ja kiekollisia. Vain yksi maali mutta lisäksi useampi hyvä paikka. Puolustaminen todella hyvää, ei päässyt KooKoo montaa keraa keskialueen yli kiekolisena.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Reijo on hyvä, mutta jotakin on tapahtunut Kerhon pelissä heti, kun RR otti ykkösveskarin paikan: Kerho voittaa laukaukset aivan suvereenisti. Tämä on erinomaisen hyvä juttu kevättä ajatellen.

Toivottavasti homma jatkuu samanlaisena.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kyllä tästä vaan kolme pistettä pitäisi väkisin kaivaa.
Ja sit jäähyillään.
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miten toi ylivoima voi edes olla noin hirvittävää ripulipaskaa?
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Järkyttävää ylivoimaa. Huonoja syöttöjä, äijät kaatuilee ja lopulta itse otetaan jäähy.
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voi luoja mitä saatanan lerppuja noi syötöt on jos satutaan pääsemään alueella. Ei voi maalia odottaa tuolla tekemisellä
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Järkyttävää ylivoimaa. Huonoja syöttöjä, äijät kaatuilee ja lopulta itse otetaan jäähy.

Oli kyllä karmivaa tuo ylivoima Kerholla.
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aivan käsittämätön kontrasti erikoistilannepelaamisessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös