Otteluseuranta (HIFK)

  • 528 925
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
IFK
Pahoittelen että etten tägännyt viestiäsi, en myöskään kirjoittanut käyttäjänimeäsi väärin tarkoituksellisesti, joten pahoittelut siitäkin.
Olen kommentoinut ja tulen kommentoimaan edelleen siinä hetkessä ja sillä tavalla kuin tunnen näkemääni peliesitystä. Legenda-Hakin käyttämä ilmaisu: "Vittu, IFK on paska", jonka hän vuonna jota en nyt muista heitti suorassa radiolähetyksessä on yksi esimerkki sellaisesta. Ymmärtäisin sen että olisit ollut asiasta eri mieltä ja argumentoinut siihen mutta pidit oikeutenasi arvotella minua siitä että tuollaisia ilmaisuja käytetään.
Minua ei kiinnosta sinun mielipiteesi tästä eikä muustakaan minuun liittyvästä asiasta joten ole hyvä pidä ne omana tietonasi.
Jatketaan kumpikin omalla tyylillämme ja mennään eteenpäin.
Jos sulla mulle on jotain asiaa, niin sano se minulle!

Täysin munaton suoritus IFK:lta, mutta eritoten sinulta @Samart

Niin... Tarkoitin munattomalla suorituksella puskissa huutelua. IFK:n suorittamiseen en itsekään kauhean tyytyväinen ollut, mutten mielestäni mitenkään arvostellut sinua tuosta itsekin lainaamastani Hakin möläytyksen käyttämisestä.

Kuten totesit; eteenpäin, sopii minulle erinomaisesti!
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Aikamoinen jargonitykki tämä Tyrväisen Antti. Ei millään pahalla, vaan ei hyvälläkään.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Kaksi surkeaa vaihtoa Teräväiseltä. Ihme on jos ei kohta pure tuppea.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Saako puolustava pelaaja pelata veskan alueella kiekkoa kädellä? Kysyn koska en tiedä.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
IFK luo paikkoja molempiin päihin ja KooKoo vaan surffailee kentällä
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös