Jes vittu pääsit vielä sanomaan viimeisen sanan. Minun ilves nyt pääsi näyttämään närhenmunat!Viimein sai sika ifk jäähyn. Oikein.
Jes vittu pääsit vielä sanomaan viimeisen sanan. Minun ilves nyt pääsi näyttämään närhenmunat!Viimein sai sika ifk jäähyn. Oikein.
Lienee joku oranssi valepuvussa. Dostalin kohdalla ei syytön ollut Turunenkaan. Filmin makua oli hippasen verran. Toi Varakkaan naamarin avannut korkeamaila oli taattua liigaa tuomioltaan. Mutta olihan Ilves parempi tänään.Tulkaa nyt joku sieltä Tampereelta hakemaan tää eksynyt pois. Ei sovi teijän tyyliin.
Molemmin puolin jäi paljon viheltämättä, mutta tosiaan huolestuttavaa jossain määrin tuo, että HIFKlta loppui bensa. Jotenkin ei kyllä jaksaisi katsoa tätä Pike-hokia toista kautta putkeen.2+2 ja Dostalin väkivaltaisuus jäi viheltämättä. Kunto loppui IFK:lta, joka on aika iso huoli poffeihin menossa.
Viimein sai sika ifk jäähyn. Oikein.
Lienee joku oranssi valepuvussa. Dostalin kohdalla ei syytön ollut Turunenkaan. Filmin makua oli hippasen verran. Toi Varakkaan naamarin avannut korkeamaila oli taattua liigaa tuomioltaan. Mutta olihan Ilves parempi tänään.
Jää niitä aina tottakai, mutta noin selkeät hommat pitäis ottaa pois kyllä, kuitenkin vihellellään sitten jotain huutojäähyjä heti perään. Mä en jaksa tuomareista juurikaan koskaan mutista mut nyt meni kyllä päin vittua tolta seeprakaksikolta.Molemmin puolin jäi paljon viheltämättä, mutta tosiaan huolestuttavaa jossain määrin tuo, että HIFKlta loppui bensa. Jotenkin ei kyllä jaksaisi katsoa tätä Pike-hokia toista kautta putkeen.
Runkkari kääntyy viimeiselle viikolle ja IFK pelaa siitä välttääkö säälipleijarit
Kaks erää oli mun mielestä meillä pääosin homma hallussa, mutta kolmannessa jäätiin kyllä jyrän alle. Häviäminen vituttaa aina, mutta kerrankin se tapahtui hyvää jengiä vastaan.
Ja kas, Oulussa peli tasan eli nyt toivotaan, että tästä saadaan kolme pistettä.
EDIT: Ja just kun ehdin tuon kirjoittaa, niin eikös se vastustaja tehnyt maalin Tampereella.
Oishan siinä tyyliä jos vajotaan sääleihin ja pudotaan vittuun jollekin kalapalle.Runkkari kääntyy viimeiselle viikolle ja IFK pelaa siitä välttääkö säälipleijarit
Paskaa tuutin täydeltä. Ei sit haluta vissii sinne viiden joukkoo...
Luonnonvakio, joka toistuu vain lähes joka vuosi.Runkkari kääntyy viimeiselle viikolle ja IFK pelaa siitä välttääkö säälipleijarit
Johan mä sanoin! Sinäkö olet oikea miesoletettu kenenkään munattomuutta arvostelemaan?
On kaksi eri asiaa huudella jotain lainaamatta kohteen viestiä, tai tägäämättä vastaanottajaa: @Samart