Otteluseuranta (HIFK)

  • 529 011
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Näkikö mun silmäni oikein? 4069 yleisöä? Eihän nyt mitenkään voi pitää paikkaansa, TXT-hemolle on pakko ollut vihre.

e. Tulihan se korjaus.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näkikö mun silmäni oikein? 4069 yleisöä? Eihän nyt mitenkään voi pitää paikkaansa, TXT-hemolle on pakko ollut vihre.

6649, kertoo liiga.fi.
 

julle-jr

Jäsen
Eri mieltä. Kehittyy vielä ja tulee ensi kaidella olemasn meidän ykkössentteri. Ja samalla koko liigan ykkönen.
Onhan hän liigatasolla jo nyt erittäin hyvä, mutta kun jossain vaiheessa puhuttiin tyyliin oman ikäluokkansa terävimmästä kärjestä. Mielestäni esimerkiksi Granlundilla oli tuossa vaiheessa parempi kokonaiskäsitys pelistä.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Onhan hän liigatasolla jo nyt erittäin hyvä, mutta kun jossain vaiheessa puhuttiin tyyliin oman ikäluokkansa terävimmästä kärjestä. Mielestäni esimerkiksi Granlundilla oli tuossa vaiheessa parempi kokonaiskäsitys pelistä.

Olen kyllä eri mieltä. Granlund pelasi pääsääntöisesti laidassa kun Lundell pelaa vakituisesti keskellä. Roolien vaatimustasossa on iso ero. Olen sitä mieltä, että Lundell on myös fyysisesti valmiimpi kuin Granlund aikanaan.

Sittemmin myös Granlund on sielläkin joutunut pelaamaan enemmän laidassa kuin keskellä kun Lundellin tapauksessa se tulee olemaan juuri päinvastoin. Lundellin Corsi on kyllä kovalla tasolla ottaen huomioon pelaajan ikä.
 

julle-jr

Jäsen
Olen kyllä eri mieltä. Granlund pelasi pääsääntöisesti laidassa kun Lundell pelaa vakituisesti keskellä. Roolien vaatimustasossa on iso ero. Olen sitä mieltä, että Lundell on myös fyysisesti valmiimpi kuin Granlund aikanaan.

Sittemmin myös Granlund on sielläkin joutunut pelaamaan enemmän laidassa kuin keskellä kun Lundellin tapauksessa se tulee olemaan juuri päinvastoin. Lundellin Corsi on kyllä kovalla tasolla ottaen huomioon pelaajan ikä.
Joo, toivottavasti olen väärässä.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Tässä ollaan kuulokoneen varassa, joten voisiko joku töllöttimen äärellä oleva avata, että miten Teräväinen on pelannut.
Ei pahaa sanottavaa. Pelasi ekassa erässä muutaman kerran Winbergin parina nelosen takana, jolloin Kalpa pääsi myllyttämään. Pelirohkeutta vaan lisää. Ja voimalihaa. Pärjää mailalla kaksinkamppailussa, mutta mies miestä vastaan painiessa ei. Hukkasi yhden hemmetin hyvän maalipaikan, mutta sillä ei ole paskankaan väliä. Merkityksellistä oli se, että hiihteli itsensä mestoille ja oli pelattavissa. Saarisen syöttökone ruokki, mitta ei ollu lapa jäässä. Ihan hyvä suoritus, mutta ei riittävä jatkuvasti pelaavaan seitsikkoon.

Edit: ja tämä siis hallissa katsottuna, kun välillä tuntuu telkkarissa näytettävän ihan jotain muuta peliä...
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään taas hieno osoitus siitä miksi HIFK on liigan hienoimpia seuroja. Ekassa erässä pelikatkolla kuulutus + aplodit Kalpan Tommi Jokiselle 700 ottelun kunniaksi. Kaikki ei tykkää mutta omasta mielestä hyvää hienoa kunnioitusta hienosta saavutuksesta.

Edit: Ei pitänyt tähän ketjuun tulla mutta menkööt!
 
Viimeksi muokattu:

Tackler

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään taas hieno osoitus siitä miksi HIFK on liigan hienoimpia seuroja. Ekassa erässä pelikatkolla kuulutus + aplodit Kalpan Tommi Jokiselle 700 ottelun kunniaksi. Kaikki ei tykkää mutta omasta mielestä hyvää hienoa kunnioitusta hienosta saavutuksesta.

Hienoa urheilukulttuuria! Vastustajan kunnioittaminen on urheilussa yksi tärkeimpiä arvoja. IFK ja fanit ovat kunnostautuneet tällä saralla aiemminkin. Yksi hienoimmista ilmentymistä oli muutama vuosi sitten Hakametsässä heiluneet "Kom igen Ilves!" kyltit.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Eri mieltä. Kehittyy vielä ja tulee ensi kaidella olemasn meidän ykkössentteri. Ja samalla koko liigan ykkönen.

Näin se varmaan on. Tosta kun Lammikko, Danforth ja pari muuta sarjan kärkisentteriä vaihtaa maisemaa, niin tuskin on ensi kaudella sarjassa yhtä kovaa kaveria kuin Lundell.

Onhan se mahdollista vielä, että lähteekin atlantin taakse jo kesällä, mutta kaverille itselleen tekisi varmaan terää dominoida yhtä aikuisten sarjaa vuosi ennen isoihin ympyröihin siirtymistä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: PPK

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Näin se varmaan on. Tosta kun Lammikko, Danforth ja pari muuta sarjan kärkisentteriä vaihtaa maisemaa, niin tuskin on ensi kaudella sarjassa yhtä kovaa kaveria kuin Lundell.

Onhan se mahdollista vielä, että lähteekin atlantin taakse jo kesällä, mutta kaverille itselleen tekisi varmaan terää dominoida yhtä aikuisten sarjaa vuosi ennen isoihin ympyröihin siirtymistä.

Veikkaan, että Kakon ja Puljujärven keissien jälkeen ymmärtää jäädä vielä vuodeksi kehittymään liigaan. Ja eiköhän faijakin puhu järkeä pojalle.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tänään taas hieno osoitus siitä miksi HIFK on liigan hienoimpia seuroja. Ekassa erässä pelikatkolla kuulutus + aplodit Kalpan Tommi Jokiselle 700 ottelun kunniaksi. Kaikki ei tykkää mutta omasta mielestä hyvää hienoa kunnioitusta hienosta saavutuksesta.

Edit: Ei pitänyt tähän ketjuun tulla mutta menkööt!

Hieno juttu ja kuului telkkarissakin tuo episodi. Mutta eiköhän kaikissa liigahalleissa olisi ollut sama meininki.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Tänään sitten tasainen peli ja otetaan Paajasen ja Turusen poissaolosta huolimatta kotivoitto 4-2. Voittomaalin iskee nro 32 ajassa 53.55. Vai mitä?
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Tiedossa nihkeä jatkoaikavoitto numeroin 3-2. Voittomaalin jatkoajalla tekee Leskinen.

Veit sanat suustani. Itse veikkaan vielä, että HIFK menee 2-0 johtoon, sitten tarjotaan parinkin jäähyn verran ylivoimaa ja mahdollisuutta naulata peli.

Ja taistellusta alivoimasta piristyneenä Kerho tulee tasoihin ja sitten Leskinen ratkaisee viiltävällä yksilösuorituksella jatkoajalla.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin intensiivinen fiilis hallissa. Vähän outo olo. Tuntuu, että tänään jäällä tapahtuu.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Siellä on perkele mun syntymävuoden mestarit paikalla. Sen mukaan sitten pelataan.

Tai oikeastaan, unohtakaa että siellä on mitään legendoja... Voitatte vaan, kiitos!
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Frank heittelee telemarkkeja keskiympyrässä.. hahhah.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Fränkki meinas kaatua, onneksi Lennu oli tukena.
 

Silppuri

Jäsen
TURUNEEEEEEEEEEEEEEEEEE
 

Liitteet

  • IFK_LEGENDA.png
    IFK_LEGENDA.png
    537,8 KB · kertaa luettu: 129
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös