Otteluseuranta (HIFK)

  • 528 544
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Motinilta upea syöttö Jukureiden maaliin. Vittu IFKlta taas niin saatanan löysää, että heikompaa hirvittää.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Ja nytkö meni Kousalta handu paskaksi?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei tämä taaskaan helppoa ole ja jos Kousan käsi meni paskaks niin voihan perse.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Toivottavasti Jukurit pelaa aina Liigassa. Tiukkoja matseja.

Lisäys: Ensi kauden mestari?
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Katsoin tuon maalinedustan tilastot äsken. Eipä ole kumpikaan jengi kovin paljon siinä ribari-alueella viihtynyt.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kousa ei tainnut erän lopussa kentällä enää käydä? Oliko joku muukin sivussa kun nuo hyökkäyskentät elivät?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tyypillistä tälle kaudelle, että tehdään hommat taas niin helvetin vaikeaksi näitä kääpiöitä vastaan, kun lähdetään puolivaloilla pelaamaan.

Lundellilla jo toinen aivan karsea peli putkeen, ja siitä kärsii nyt Dyk pahasti.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Tyypillistä tälle kaudelle, että tehdään hommat taas niin helvetin vaikeaksi näitä kääpiöitä vastaan, kun lähdetään puolivaloilla pelaamaan.

Lundellilla jo toinen aivan karsea peli putkeen, ja siitä kärsii nyt Dyk pahasti.

Joo pitäis olla tylympi näissä peleissä. Ihan vitsiltähän tää mullekin näytti ekan erän perusteella, mutta näköjään jengi otti saman moodin. Noh, vielä ehtii korjata.

Pikku-Lunkalla toivottavasti vain pieni suvanto menossa. En osaa vielä huolestua.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tää kyllä saatanan surullista, että tässä vaiheessa kautta pitää vielä pelata näitä divarijengejä vastaan. Ei HIFK kaksisesti pelaa, mutta onhan toi Jukurit aivan luokaton jengi ja kaudesta toiseen väärällä sarjatasolla. Paljon kertoo pelin kiinnostavuudesta, että havahduin Jukureiden tekemään maaliin vasta, kun Taskupeto hälytti puhelimessa ja keskeytti nettisurffailun, johon olin pelin katsomisen ohella syventynyt.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olen peräänkuuluttanut jo syksystä alkaen, että joukkueeseen tarvitaan (tai oltaisiin tarvittu jo tuolloin) yksi laadukas kiekollinen puolustaja (puolirampa Dehner siirtorajan kynnyksellä ei vastaa käsitystäni tällaisesta hankinnasta). Perustelin näkemystäni etenkin siinä vaiheessa kun Lyytinen alisuoritti pahemmin, että Kousan mahdollinen loukkaantuminen pudotuspelien kynnyksellä rampauttaisi alakerran kiekollisen tason täysin ja siten vaikuttaisi merkittävästi joukkueen menestysmahdollisuuksiin keväällä. No, nyt olemme pudotuspelien kynnyksellä tilanteessa, jossa sekä Kousa että Lyytinen ovat sivussa. Eikö tässä seurassa kyetä riskienhallintaan edes alkeellisella tasolla?

E: Huh, Kousa mukana
 
Viimeksi muokattu:

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Kai tää erätauko liigalive telialtakin on otteluseurantaan. Niin laitetaan tänne, kyl toi Suvi on ihan kivan näköinen pimu.
Ja nyt olen sovinisti, paska, mulkku ja kaikki muutkin haukkumanimet tähän samaan.
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä sille Kousalle tapahtui?
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Kai tää erätauko liigalive telialtakin on otteluseurantaan. Niin laitetaan tänne, kyl toi Suvi on ihan kivan näköinen pimu.
Ja nyt olen sovinisti, paska, mulkku ja kaikki muutkin haukkumanimet tähän samaan.

Maailma on toki hullu paikka nykyään, mutta kyllä mun mielestä toista saa viehättäväksi kehua jos niin kokee. Ja ehkä minä taasen olen nyt kaikkea noita mainitsemisia*, mutta tuskin tuota on kiekkotietämyksensä johdosta tuonne palkattu. En toki tunne hänen historiaansa joten voin olla väärässäkin.

*Miten toi sana taipuu? Sinun mainitsemia.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
On kyllä täydellinen esimerkki tämäkin matsi siitä, kuinka pää pitää olla kunnossa, vaikka vastaan tulisi Mikkelin kaupungintalon siivoojat, mutta ei vaan ole. Taaskaan. Kauniisti sanottuna pelin pitäisi olla jotain 0-6 ja aivan turha lässyttää haastatteluissa, että Jukurit taisteli hienosti blaablaablaa, ainakaan 40min otannalla. Nyt vähän ryhtiä saatana vikaan erään..
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Siellä se Keke on onneksi jäällä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös