Otteluseuranta (HIFK)

  • 528 433
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tämä leveä kaukalo tuntuu kyllä sopivan tälle tämän hetkiselle jengille kun saa hiukan ekstra aikaa syöttäessä niin syötötkin napsuu lapoihin.

Mielestäni monta kautta on menty niin, että IFK pelaa paremmin Raksilan lentokentällä ja puolestaan Kärpät paremmin Nordiksella.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertoo kyllä kaiken liigan tasosta / tuomarilinjoista kun päävalmentaja käskee pelaajia estämään päätyyn mennessä
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Kertoo kyllä kaiken liigan tasosta / tuomarilinjoista kun päävalmentaja käskee pelaajia estämään päätyyn mennessä

No just. Ohje oli että avausta odottavan hyökkääjän luistelulinja siitä karvaajan edestä niin pakeille jää enemmän aikaa. Kukaan puhunut yhtään mitään estämisestä.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Tässä on hyvää playoffs-asennetta molemmilta jengeiltä. Paajanenkin reagoi ihan aiheesta raivolla Humalojan potkiessa Engrenin varusteisiin. Kärpillä etu siitä, että rosteri kuosissa miinus Krejcik just) ja HIFK:lta kova kentällinen reservissä.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No just. Ohje oli että avausta odottavan hyökkääjän luistelulinja siitä karvaajan edestä niin pakeille jää enemmän aikaa. Kukaan puhunut yhtään mitään estämisestä.
Mun mielestä Pike käytti nimenomaan sanaa "estäkää". Ei tuo siis Pikelle ollut mikään negatiivinen kommentti, tottakai jos liiga sen sallii niin tehkää niin paljon kun kerkiätte ja tyhmäähän se olisi sitä jättää hyödyntämättä. Mutta saatoin kuulla / tulkita tuon väärin kun en seurannut täydellä fokuksella katkon aikana.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
En halua olla puolueellinen nyt ja siksi pakko sanoa, että Kousan olisi pitänyt saada penalttia. Selvä polvitaklaus ja Krejcik ulos.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvinhän tuo Pikkarainen ohjeisti. Itsevarmasti ja opettavalla otteella.

Joo samaa hymähdin.

Jarska: Terry tää on iso kaukalo ja sulla on luisteluvoimaa, jalalla vaan.

Terry: Joo mutku siinä oli..

Jarska: JALALLA VAAN

Tykkään kans Pikkaraisen tyylistä. Meillä on kaikenlaisia unisia muumioita ollut tuolla penkin takana, mutta Pikkarainen elää ja hengittää peliä.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
HIFK:lla on tällä hetkellä positiivinen ongelma maalivahtien suhteen. Sekä Engren että Tuohimaa ovat kovassa vireessä. Toivottavasti vire säilyy ja vielä paranee playoffeihin.
Atte taisi kopata mestaruuden viimeksi osana tandemia...
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Mun mielestä Pike käytti nimenomaan sanaa "estäkää". Ei tuo siis Pikelle ollut mikään negatiivinen kommentti, tottakai jos liiga sen sallii niin tehkää niin paljon kun kerkiätte ja tyhmäähän se olisi sitä jättää hyödyntämättä. Mutta saatoin kuulla / tulkita tuon väärin kun en seurannut täydellä fokuksella katkon aikana.

No nyt pitäis kelata tuo uudestaan jotta saatais varmuus että mikä sana sieltä tuli, mutta pointti ei ollut mun mielestä ollenkaan että pitäisi estää. Pointti oli että siitä luistelee meidän kiekoton mies kiekollisen pakin edestä niin karvaaja ei voi ajaa pakkia levyksi päätyseinään vaan joutuu varomaan meidän kiekotonta hyökkääjää siinä matkalla. Meidän ukon ei tartte ottaa mitään kontaktia vastustajaan ja jos vastustaja taas päättää silti ajaa siitä hyökkääjän läpi niin kaverille jäähy ja meikäläiset ylivoimalle.
 

Ardbeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
En halua olla puolueellinen nyt ja siksi pakko sanoa, että Kousan olisi pitänyt saada penalttia. Selvä polvitaklaus ja Krejcik ulos.

Täysin eri mieltä, Krejcikin olisi pitänyt ottaa taklaus vastaan olkapäällä, eikä väistää viimeisellä sekunnilla.Täysin hänen omaan piikkiin tuo loukkaantuminen
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt pitäis kelata tuo uudestaan jotta saatais varmuus että mikä sana sieltä tuli, mutta pointti ei ollut mun mielestä ollenkaan että pitäisi estää. Pointti oli että siitä luistelee meidän kiekoton mies kiekollisen pakin edestä niin karvaaja ei voi ajaa pakkia levyksi päätyseinään vaan joutuu varomaan meidän kiekotonta hyökkääjää siinä matkalla. Meidän ukon ei tartte ottaa mitään kontaktia vastustajaan ja jos vastustaja taas päättää silti ajaa siitä hyökkääjän läpi niin kaverille jäähy ja meikäläiset ylivoimalle.
Itse ymmärsin sen että just haettas semmosta pientä että menee karvaajan luistelulinjalle ja vähän jarruttelee siinä edessä että pakeille syntyy aikaa, siis juuri sitä mitä kaikki harrastaa muutenkin.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Itse ymmärsin sen että just haettas semmosta pientä että menee karvaajan luistelulinjalle ja vähän jarruttelee siinä edessä että pakeille syntyy aikaa, siis juuri sitä mitä kaikki harrastaa muutenkin.

Voi olla noinkin, mutta eihän tuossa ole mitään kummallista. Saahan siellä jäällä olla missä huvittaa kunhan ei itse mene väärin liikkein kiekottoman iholle. Edessä liukuminen ei ole estämistä. Edes änärissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös