Otteluseuranta (HIFK)

  • 529 573
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Vielä yks typerä hyökkäyspään jäähy Keräselle.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Tämmöinen paska junnujengi pelaa kuin äijät!!
Sanoihan että ketjuen symbioosi toimii. 2-9 jäi haaveeksi mutta saatana miten hyvin vedettiin!!!!!
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Pakko sanoa, että ei voi olla ku helvetin tyytyväinen tähän iltaan ihan jokaisen kentällä olleen osalta. Todella raikasta ja ennakkoluulotonta pelaamista junioreilta ja kaikki puolusti tunnollisesti läpi ottelun. Pelataan loputkii ottelut näillä junnuilla jos peli on ton näköstä. Kaikista huomas, että nyt nautittiin pelaamisesta ja annettiin kaikki sinne jäälle. MAHTAVAA JÄTKÄT!
 

keskikatsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit, HIFK, sympatiat aina SaiPalle
Ihan oikeesti onko kellään muulla fiilari sama kuin mulla? Nuoret nälkäiset jätkät pelaa logolle ja muualta kuskattu legioona tilille??? Tää on kärjistetty mutta miksi aina näissä matseissa jossa mennään ns.hätäapujunnuroosterilla on mukana myös sielu ja henki?
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Ihan oikeesti onko kellään muulla fiilari sama kuin mulla? Nuoret nälkäiset jätkät pelaa logolle ja muualta kuskattu legioona tilille??? Tää on kärjistetty mutta miksi aina näissä matseissa jossa mennään ns.hätäapujunnuroosterilla on mukana myös sielu ja henki?

Mun mielestä tossa se on ytimessä. Kiekoton duuni oli todella kovaa tänään ja yhteishenki tuntui olevan kohdillaan.

Käsi pystyyn. Itselläni ei usko riittänyt, mutta olipa komeeta katsottavaa!

Meillähän on lahjakkaita junnuja!!
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Onko Kousa pelipäällä?
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Komppaan F#21, Väänänen on selvästi pelimies. Ja mun puolesta voitas pelata tällä rosterilla loppukaus, kokeneet pelaajatkin näyttää syttyneen näistä junnuista. Järviseltä pari hyvää nousua jo.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hienoa katsoa tuota asennetta ja Miro Väänänen tullut kyllä upeasti sisään! Pari helvetin hyvää vaihtoa ja asenne täysi sata kaksinkamppailuissa.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Onko omaa unelmaa vai lähdetäänkö nopeammin hyökkäämään? Sen ainaisen hieromisen sijaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös