Otteluseuranta (HIFK)

  • 530 670
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Mun mielestä nyt näkyy todella selkeästi se, että 1,3,4 ketjuissa on yksi puukäsi ketjussa. Hyökkääminen on sellaista duunarikiekkoa ja samantien, kun esim. Leskinen nostaa katseensa kiekon kanssa, niin kukaan ei ole hakemassa oikeilta sektoreilta syöttösuuntaa.

Harmi, kun Jääskällä ja Nordgrenilla on vähän heikompi peli tai siis tuntuman hakeminen.

Kolmanteen kannattaisi muuten laittaa selkeästi 2 taitoketjua ja sitten puukädet samaan ketjuun.

Kyllä mun silmiin Kangasniemi mahtuisi tonne. Saisi ainakin henk. koht. taidollaan ylivoiman pyörimään.
 

444

Jäsen
Sitä mä vaan ihmettelen, että kun IFK pelaa KalPaa vastaan Helsingissä, niin miksi mä olen juuri sinä viikonloppuna vuoden ainoan kerran juuri Kuopiossa. Onneksi on tää Telia diashow -äppi puhelimessa...
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jesse Saarinen on soturi! Muutenkin koko jengiltä hyvää yrittämistä. Kalpa puolustaa kovaa ja iskee vaarallisesti vastaan. Harmi että Kangasniemi joutunut vilttiin, voisi tuoda tarvittavaa juonikkuutta pieniin väleihin.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole seurannut KalPan pelejä muuten kuin meitä vastaan, mutta pakko tunnustaa, että snadi katumuskyynel nousee silmäkulmaan kun katsoo Kantolan pelaamista. Ottaisin. Taas.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kuinka vaikeaa se kiekko on lyödä omista pois? Varakkaalla aikaa vaikka kuinka niin silti pleksin kautta pakille.

Koko kauden ollut sama ongelma
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vihdoin ylivoima tuottaa maalin.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokohan riittää kalakukkojen voittamiseen?

Jaa, 3-2 kavennus Kalpalle. Yllättäen tiukka peli taas.
 
Viimeksi muokattu:

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vitun tunarit, oli paikka purkaa mutta Varakas tunaroi. Yliarvostettu pakki.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ensin muulilta hieno blokki, sitten luokaton purku. Kusiseksi menee taas vaihteeksi.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Uskomattoman huono IFK.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös