Otteluseuranta (HIFK)

  • 529 929
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Aivan käsittämättömän hienoa peliä. Nyt on vähän huonoa tsägääkin ja tehdään tosta Lukon veskarista parempi kuin onkaan. Meidän pitäisi löytää yksi "kuuma" maalintekijä. Sellainen, jolla vain menee aina kun vähän sinne päin sohaisee. Se avaisi tota ketsuppipulloa. Nyt siellä on aika monta kaveria apina selässä.

Joo, yksi "Thorell" olisi poikaa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Dykin meno on mun mielestä ollut koko ajan vähän huonompaan suuntaan...
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Paikoille joo päästään, mutta vetoihin ei keskitytä. Päin ammutaan koko ajan kun pitäis malttaa hakea niitä aukkoja. Niin paljon kun Patrik Laine mua vituttaakin, niin noilta tonteilta olis hänellä jo hatut kentällä.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Dykin meno on mun mielestä ollut koko ajan vähän huonompaan suuntaan...

Sehän pelasi ekan erän todella hyvin. Karvasi hyvin ja petasi paikkoja ja oli maalintekomestoilla. Lehkonen sanoi, että veto on sellaisen jolla on itseluottamus hakusessa. Apina painaa niskassa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Sehän pelasi ekan erän todella hyvin. Karvasi hyvin ja petasi paikkoja ja oli maalintekomestoilla. Lehkonen sanoi, että veto on sellaisen jolla on itseluottamus hakusessa. Apina painaa niskassa.

Mun mielestä kiekollisesti oli huono, noh toivottavasti Dyk näyttää kohta mulle, että on pelimies eikä jatkumoa näille Koules jne. hauille
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
HIFKlla on nyt alkukauden ollut liian usein tapana "tehdä vastustajan maalivahdeista parempia kuin ovatkaan". Lassi Lehtinen ainakin oli jo viime kaudella hyvä.

Mutta tyytyväisyydellä seurasin tuota ekan erän dominointia. Pakkohan se tuolla vyörytyksellä alkaa osua. Eikä pakistokaan sohlannut ollenkaan. Katotaan pysyykö samanlainen ote HIFK:lla, kun ei nää erät läheskään aina automaattisesti suju samalla muotilla.
 

Marple

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kookoo
Laadukas on IFK:n Hyökkäys. Sallinen, Paajanen ja Turunen monipuolisia, esimerkin näyttäjiä ja tilanteet aina loppuun asti pelaavia taistelijoita. Saarinen ja Kangasniemi liigan parhaita yksilöitä, päälle nuoret Lundel ja Jääskä.

Mutta onko toi IFK:n yliaktiivinen hyökkäyspelaaminen kuitenkaan oikea pelitapa tuolle joukkoeelle. Pari peliä olen nähnyt IFK:lta tältä kaudella ja voinee sanoa, että aika ennalta arvattavaa on pelaaminen. Tuolla materiaalilla toimii varmasti heikompia joukkoeita vastaan, mutta mielestäni aktiivinen hyökkäyspelaaminen aiheuttaa viisikon etäisyyksien kasvamista. Vastujat antavat IFK:n pelata aktiivisesti ja pyrkivät iskemään ylivoimahyökkäyksillä takaisin. Sillä peleissä mitä olen nähnyt, IFK on ollut selvästi hallitsevampi, mutta vastustajat ovat kuitenkin tehneet maaleja aikapaljon. Tässäkin erässä tuntui, että Lukon harvat paikat olivat vaarallisia edellä mainituista syistä johtuen.

IFK:n materiaali antaisi mahdollisuuden pelata hieman tiiviimpääkin peliä, ja yksilö taito riittäisi siltikin ratkaisemaan otteluita. Lisäksi vähempi paineistus avaisi vastustajan peliä, jolloinka, hyökkäyksille avautuisi enemmän tilaa.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Hyvä fiilis tuosta dominoinnista. Sanoisin että maalipaikat IFK:lle 16-2. Mutta mikä helvetti siinä on, että kiekkoa ei saada maaliin? Ekaan 7 minuuttiin Lukko 2 kertaa meidän puolustusalueella ja IFK myllyttää koko ajan, mutta se viimeinen ratkaisu; laukaus ylös, punnertaminen maalille tai joku räkäinen pomppu jää saamatta. Tuntuu että tästäkin matsista tulee ihan tuskaa. Ei auta jos hallitsee ekan erän. Matsi voisi olla 3-0 mutta jostain kumman syystä ollaan edelleen nollilla.

Pakeille ei tule tavallisia "puolustustilanteita" ja sitten jossain vaiheessa kun pitäisi olla vahva maalinedessä tai siniviivalla, ryssitään vastahyökkäys Lukolle.

Winberg pelaa hyvin, Jääskä pelaa todella hyvin 1. keskellä.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Niin sanottu LOL-maali omiin. Nyt manaajat sitten kannustakaa mielummin kuin että haukutaan kaikki.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikko Kousalle iso lampaanperse.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ei taas kauhean yllättävää tuon ekan erän jälkeen. Jotenkin huono karma tän joukkueen yllä...
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi vittu Keke.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Nyt sitten vetoja yläkulmiin seuraavaksi kiitos. Ei se näytä läpi menevän tänään.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Kyllähän tää on ihan yhtä päätyä, joten eiköhän tuo Kousan aiheuttama kauneusvirhe korjata kohta.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Unettavaa katsoa kun äijät vie kiekkoa, muttei osaa panna sisään. Tehotonta edelleen ja sitten Kousa miehekkäästi otti miestä, mutta pisti hänet omaan maaliin ja Lukko kiekon "tyhjiin". Lähes kolme äijää siellä kuitenkin oli, ettei ihan tyhjä. Pitäisikö treenata A-junnujen kanssa yhdessä maalintekoa?
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Winberg voi mun puolesta olla tällä pelillä pelaavassa kuusikossa koko loppukauden, ainakin jos lisähankintoja pakistoon saadaan vielä odotella.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Fränällä itseluottamus kohdillaan. Rällällä kiekko kiinni ja pito kämmen alaspäin raumalaisen nenän edessä. Ei huimaa hei!

Sieltä se meidän ykkönen tulee kuulkaas.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laaksolla junnumoka, pelasi kiekkoa kun olisi pitänyt ajaa äijään kiinni. Winbergillä vastaava mutta paikkasi sentään itse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös