Tämän päivän perusteella sinne kuuluisi ISO,PAHA, EDARISelvisikö jo myös se, miksei Jukurit ole ikinä päässyt eikä pääse edes säälipleijareihin? Kerron vastauksenkin samalla: pelaatte väärällä sarjatasolla. Takaisin divariin, jonossa mars!
Tämän päivän perusteella sinne kuuluisi ISO,PAHA, EDARI
Miten voi olla aina niin, että maakunta-jengien kassarit vetää ainaa +95% torjuntapinnat tauluu meitä vastaan samalla kun oma veska vetää prosenteilla joka alkaa luvulla 8
Ei Rajaniemi nyt niin huono ole. Kärpissä 15-16 mies oli oikein hyvä. Paljon on myös joukkuepuolustuksesta kiinni: tänään Jukurit puolusti maalinedustaa erinomaisesti.
Kärppien ykkösketju on kyllä vähän liian paha tänään pideltäväksi. Ihmeitä pitää tapahtua jos tänään voitetaan
Kuka tuon maalin muuten teki? Itse olen myös kotisohvalla ja täältä ei kyllä näe tuota peliä samalla tavalla kuin livenä. Itse kaipaan eniten sitä, että näkisin pelaajien kasvojen mikroliikkeet (silmäluomen nykimiset, tuskasta johtuvat suupielen vääristymiset, ym.)Edit. Sori jos oli liian kärkäs mielipide. Joku parempi kannattaja saattaa pahoittaa mielensä täältä sohvalta laitetuista kommenteista.
Kyllä Åsten osaa hämmentää, mutta korkeintaan nelosessa. M Keränen ja Nordgren tai Heljanko laidalla (ihan sama) ja toisella laidalla pitää olla syöttöihin pystyvä pelaaja.Åstenilta muutenkin hyvää peliâ kaikkialla kaukalossa ja puhdas niitti Kristofiin, joka kyykkäsi viime hetkellä, jolloin oosteenikin lensi selkä edellä laitaan. Petrell sen sijaan aivan pimennossa. Tuohi jatkoi vahvaa esitystä. Sallisen ketju paransi ekasta erästä. Aika paljon Turusta ronkittiin ja estettiin kiekottomana, mm. Sailio kunnostautui tossa. Ei muuta kuin kova kovaa vastaan ja kaksinkamppailut haltuun.