Otteluseuranta (HIFK)

  • 526 053
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.

F#21

Jäsen
Saanko mä ujosti tiedustella, että pystyitkö nauttimaan tuosta tasoituksesta, vai hautautuiko sekin sun surullisen kitinän alle?
En pystynyt ollenkaan. Vittu että oli turha viesti ja piti vielä siihenkin vastata.

Mua vituttaa nuo ylimieliset ratkaisut tuolla kentällä, jotka ovat niin sitä vanhaa HIFK:ta. Miksei kotiyleisön edessä voisi pelata fiksusti vaan aina päästää vastustaja peliin mukaan omalla hölmöilyllä?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kangasniemellä ollut tänään pelihuumori kohdillaan. Vähän paremmalla tuurilla olisi jo 4 maalia kasassa. Muutamia aivan maagisia suorituksia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Robin Press, Westerholmin veljekset jne. Totta vitussa olisi erittäin positiivinen yllätys.

Ja nolla satunnaismuuttujaa. Selkärankaa ny!

En pystynyt ollenkaan. Vittu että oli turha viesti ja piti vielä siihenkin vastata.

Mua vituttaa nuo ylimieliset ratkaisut tuolla kentällä, jotka ovat niin sitä vanhaa HIFK:ta. Miksei kotiyleisön edessä voisi pelata fiksusti vaan aina päästää vastustaja peliin mukaan omalla hölmöilyllä?

No tottakai sua vituttaa.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olipa vitun perse peli. Surkeat tilastot ainakin Engrenillä, muuten en ole kompetentti arvioimaan.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Onkohan Pikkarainen ihan tehtäviensä tasalla. Näyttää karmealla tämä touhu....
On tuossa hyvääkin paljon, peliä vietiin nytkin ihan selkeästi. Mutta, jotain sellaista pinnan alla kytevää mätää tuossa jengissä on, en oikein tiedä mitä.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Kyllä siinä Heikkisen taklausta seuranneessa vaihdossa Turunen haki kovan taklauksen ja Kousa yritti ylikovaa vastapalloa keskialueella. Alkaa tuolla luonnetta olla jonkin verran pikku hiljaa. Kentällä olleilta varmaan meni tuo Heikkisen taklaus vähän ohi.

Oli IFK:n peli tämä mutta Lukko oli onnekkaampi, samoin kuin kauden ekassa kohtaamisessa. Virta on Pikelle suupala jos playoffeissa kohtaavat.
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Eka veto ja sinne se taas meni. Joku on joskus kirjoittanut että voisihan noita ottaa kiinnikin. Tänä vuonna ei ole oikeen tarttunut.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Miten hitossa tää ryssittiin?? Mitä siinä jatkoajan ylivoimassa tapahtui?

Kuumat pelaajat kentällä niin odotin, että se on klap klap ja 2 pinnaa.

Vittu, että vituttaa. Ja ei haittaisi jos Engren ottaisi pari gamesaveria. Tuolla palkalla saa myös voittaa pelejä.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Ei kyllä parempi joukkue voittanu tänään. Engrenin ja Lyytisen vois lähettää vaikka Suomi-sarjaan pelaamaan. Engrenillä ei voiteta ketään vaikka 6 maalia tehtäis..
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt ei kyllä ollut Engrenin maaleja. Kyllä joukkuepuolustus oli tänään surkeaa!
Nyt munista kiinni ja vitun äkkiä. Jos omissa kilahtaa 4 kaappia matsissa, on se mokestakin kiinni. Engrenin historiaa peilaten, aivan normaalia hänelle, mutta hei annetaan armon käydä tällä kertaa (taas). Kyllä se keväällä lämpenee..

Lyytinen pysyy mun listalla alhaalla, tulee mieleen entisaikojen Bono sähläilyileen, hyi helvetti. Koko Stadissa olo ajan oon ihmetellyt mitä jengi näkee kaverissa. Annetaanko 10 vuotta aikaa?

Sääli on sairautta, Pikkarainen, tekoja.
 

444

Jäsen
Tää on kyllä uskomattoman munaton joukkue. Turunen ja Paajanen ovat näemmä joukkueen goonit, jotka ovat valmiit antamaan myös takaisin. Hävettää tuollainen muniin puhaltelu.
No, ei tarvitse taas hetkeen käydä hallilla, kun ”taistelu” on tuota luokkaa.
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Koko Stadissa olo ajan oon ihmetellyt mitä jengi näkee kaverissa. Annetaanko 10 vuotta aikaa?
Tätä minäkin olen ihmetellyt. Kaveri ei ole antanut jengille mitään muuta kuin mokia illasta toiseen ja maksaa varmaan isosti NHL-statuksen takia. Pitäisi tunnustaa että käteen sattui tyhjä arpa ja kiertoon.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Montakohan maalia Ifkin tarvitsee tehdä per peli, että voitetaan? Nyt on kahteen kotipeliin tehty yht. 10 maalia ja täyttä pistepottia ei ole tullut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Öitä Tepsukalle. Tää päättyy jotain 0-7.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Öitä Tepsukalle. Tää päättyy jotain 0-7.

Ikuinen pessimismi nostaa päätään. Pyöritetään eka vartti ja tilanteena pysyy 0-1. Sitten ripuliranne omiin ja lopputulos 3-1 TPS:lle. Ei vaan, vaikka olisi perus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös