Engberg istui kympillä. Varmaan tiputtivat sitten Laakson ja Heljangon peliaikaa.Kuka puuttuu kun kentälliset elävät kokoajan? Nyt jäällä Saarinen - Nykopp - Åsten. Vai onko Laakso penkitetty?
Engberg istui kympillä. Varmaan tiputtivat sitten Laakson ja Heljangon peliaikaa.
Onneksi faija tyytyi Sir Penamaisiin seitinohuisiin päiväkänneihin ja skarppasi.No nii, kiitti faija, ei selvä päivä tänään sittenkään vaikka lupasit
Lennulla riittänyt intoa kun pääsi pelaamaan pitkästä aikaa?
Kellotti ainakin jengin kovimman spurtin tänään. Tosin toi älykiekko mittaus ei nyt mikään paras mahdollinen mittari varmaan ole kun Lennun spurtti oli 36,38km/h
Pelin nähneet, miltä Lennu muuten näytti? Samaa potaskaa?
Kamelikuskit puhuu paljon kameleista, rekkakuskit rekoista, kukkakauppiaat kukista. Onko sulla pahakin alkoholiaddiktio?Onneksi faija tyytyi Sir Penamaisiin seitinohuisiin päiväkänneihin ja skarppasi.
On. Mulle maksetaan siitä, että olen työssäni pätevä.@Lätty-ylämummo. Lievä tuurijuoppo, joskus menee enemmän joskus vähemmän, joskus ei pitkään aikaan lainkaan. Ja kyllä ne kamelirekkakukkakuskitkauppiaat puhuu jostain muustakin, niinkuin minäkin, jollet ole huomannut.
Lienen ehkä oikeutettu nyt vastakysymyksen, niin onko sulla useinkin joku pätemisen tarve?
No mutta, sehän on hienoa. Asia lienee sitten molemmin puolin loppuunkäsitelty.On. Mulle maksetaan siitä, että olen työssäni pätevä.