Otteluseuranta (HIFK)

  • 529 011
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
HIFK
JJ on tehnyt hienon uran ja varmaan olisi ollut jo aika jättää kaukalot tyylikkäästi. Tämä ei ainakaan nyt näytä kovin todennäköiseltä.

Pikkaraisen kommentille (varmaan teston aiheuttamassa tunnekuohussa) ei tietysti voi kuin nauraa. Old-time-HIFK is back. Nyt näyttää aika hyvältä. Muutama viikko pleijareihin, kaikki pelkää ja peli näyttää raikkaalta.

Kiitos HIFK. Kiitos Pikkarainen.
 

Röda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Möyrivä IFK
No, eipäs innostuta liikaa, toki näitä selviä voittoja olisi saanut tulla enemmän, mutta yhdessä vaiheessa laukaukset olivat lähes 60-30 Kärpille ja olihan heillä vähän uutuuria, mutta ennen kaikkea meillä Atte maalissa.
Olisi peli voinut päättyä ihan toisin. Pienestä kiinni.
Huikea esitys Engreniltä!

Ikävää, että Kousan polvitaklaus poisti Krejcikin, kuten J Jokisen hakkaamiset, mutta ei kostaminen seuraavassa pelissä kuulu tähän peliin.

Huomenna uutta matoa koukkuun.
Yllättyneet parijonoon, että selvänumeroisen voiton jälkeen sarjakärjestä vajaalla rosterilla ne tilastot onkin se merkittävin asia ja tuurilla voitettiin! Häviömatsien jälkeen tilastoilla ja corseilla voikin sitten pyyhkiä perseensä ja vain tulos ratkaisee.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Tilannekatsaus: Ouluun asti piti tulla katsomaan jengin voitto. IFK pelasi tylyn ja kliinisen vieraspelin. Raksila oli hiljaa. Bissetankki meni vaihtoon st.michael baarissa kun tilasin stellaa, toisella erätauolla 10min jonotuksen jälkeen loppui mun kohdalla lonkerot että bisset. Huomenna oon Nordiksella joten tappio on varma. Mua voi syyttää.

E: typo
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Yllättyneet parijonoon, että selvänumeroisen voiton jälkeen sarjakärjestä vajaalla rosterilla ne tilastot onkin se merkittävin asia ja tuurilla voitettiin! Häviömatsien jälkeen tilastoilla ja corseilla voikin sitten pyyhkiä perseensä ja vain tulos ratkaisee.
Voitko täsmentää miksi lainasit kirjoitustani?

En ole yllättynyt, tiedän rosterin tilanteen, totesin samaa mitä täällä on toitotettu koko kauden, että peli on ollut hallinnassa, mutta epäonnea on ollut viimeistelyssä.

Ja nyt vastustajalla oli sekä epäonnea, että meillä hyvä maalivahti.

Attea on haukuttu aivan tolkuttoman paljon eli syökööt haukkujat sanansa nyt ihan vilpittömästi.

Tilastoista ja varsinkaan corsista en ole paljon täällä kirjoitellut, enkä niistä välitäkään.
Tulos todella ratkaisee, sillä vaikka pelaisimme joidenkin mielestä 60 peliä upeaa jääkiekkoa voittamatta peliäkään, emme olisi poffseissa. Ja kyllä omat silmäni kertovat, kun peli on riittävän hyvää mestaruuteen.
 

Röda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Möyrivä IFK
Voitko täsmentää miksi lainasit kirjoitustani?
Voin tottakai olla havaintoni kanssa täysin hakoteilläkin, mutta jotenkin tuntuu että monella kirjoittajalla on kova tarve päästä usein aiheesta kuin aiheesta lyttäämään IFK:ta. Jostain syystä halutaan mennä mieluummin negatiivisuuden kautta ikään kuin asenteella, että eihän se seiso kuitenkaan. Sitä tässä vaan perus optimistisena luonteena ihmettelin, että miksi mielestäni niin monet tuntuvat haluavan ajatella IFK:n liittyvät asiat mielummin negan kuin posin kautta. Kai tässä se historian painolasti ja pettymykset odotuksiin nähden vaikuttavat isosti nykyhetkeen. Itse en vaan tykkää ajatella, että tulevaisuus olisi synkkää ihan vaan sen takia, jos menneisyydessä on hommia vedetty vituiksi.

Tämä ei nyt ollut siis mitenkään varsinaisesti sinulle tarkoitettu, vaan ihan yleistä lätinää.
 

444

Jäsen
Tilannekatsaus: Ouluun asti piti tulla katsomaan jengin voitto. IFK pelasi tylyn ja kliinisen vieraspelin. Raksila oli hiljaa. Bissetankki meni vaihtoon st.michael baarissa kun tilasin stellaa, toisella erätauolla 10min jonotuksen jälkeen loppui mun kohdalla lonkerot että bisset. Huomenna oon Nordiksella joten tappio on varma. Mua voi syyttää.

E: typo
Mä tuplaan tän. Eka voitto paikan päällä nähtynä tällä kaudella ja huomenna Nordikselle. Ei tuu olee jengillä mitään saumaa, kun meikä heiluu katsomossa. #sorisiitä
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Nyt me muut tiedetään keiden päitä vaaditaan vadille jos pelistä tulee pannukakku :) Huutakaa sit sillee et töllöstäkii kuulee!
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
En halua olla puolueellinen nyt ja siksi pakko sanoa, että Kousan olisi pitänyt saada penalttia. Selvä polvitaklaus ja Krejcik ulos.

Taitaa mennä niin, että olivat tasavertaisia kiekontavoittelutilanteessa. Yhtälailla Krejcik olisi voinut keritä sekunnin aiemmin ja Kousa kompastunut sen jalkaan. Tuomarit ei edes juuri arponeet.

Epäonninen tilanne. Toivottavasti ei käynyt pahasti. Hieno pelaaja tuo Krejcik. Liigan paras pakki.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tilannekatsaus: Ouluun asti piti tulla katsomaan jengin voitto. IFK pelasi tylyn ja kliinisen vieraspelin. Raksila oli hiljaa. Bissetankki meni vaihtoon st.michael baarissa kun tilasin stellaa, toisella erätauolla 10min jonotuksen jälkeen loppui mun kohdalla lonkerot että bisset. Huomenna oon Nordiksella joten tappio on varma. Mua voi syyttää.

E: typo
Mä tuplaan tän. Eka voitto paikan päällä nähtynä tällä kaudella ja huomenna Nordikselle. Ei tuu olee jengillä mitään saumaa, kun meikä heiluu katsomossa. #sorisiitä

Laitan vielä oman lusikan soppaan niin saadaan ainakin se pakollinen kahdeksan maalia Fränän selän taakse.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Voin tottakai olla havaintoni kanssa täysin hakoteilläkin, mutta jotenkin tuntuu että monella kirjoittajalla on kova tarve päästä usein aiheesta kuin aiheesta lyttäämään IFK:ta. Jostain syystä halutaan mennä mieluummin negatiivisuuden kautta ikään kuin asenteella, että eihän se seiso kuitenkaan. Sitä tässä vaan perus optimistisena luonteena ihmettelin, että miksi mielestäni niin monet tuntuvat haluavan ajatella IFK:n liittyvät asiat mielummin negan kuin posin kautta. Kai tässä se historian painolasti ja pettymykset odotuksiin nähden vaikuttavat isosti nykyhetkeen. Itse en vaan tykkää ajatella, että tulevaisuus olisi synkkää ihan vaan sen takia, jos menneisyydessä on hommia vedetty vituiksi.

Tämä ei nyt ollut siis mitenkään varsinaisesti sinulle tarkoitettu, vaan ihan yleistä lätinää.
Ok, no hard feelings, except occasionally below the belt.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Taitaa mennä niin, että olivat tasavertaisia kiekontavoittelutilanteessa. Yhtälailla Krejcik olisi voinut keritä sekunnin aiemmin ja Kousa kompastunut sen jalkaan. Tuomarit ei edes juuri arponeet.

Epäonninen tilanne. Toivottavasti ei käynyt pahasti. Hieno pelaaja tuo Krejcik. Liigan paras pakki.
Juu, olisin halunnut tänne jo kun hän vielä pelasi kotimaassaan.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Tänään seuraan paikan päällä ottelua. Veikkaan kiihkeää matsia ja toivon, että tänäänkään vastustaja ei saa sitä ekaa. Sillä on vaan niin iso merkitys.

Toivottavasti sikajokinen tuntee tänään aiemmat hakkaamiset ja huitomiset omassa kehossaan, tavalla tai toisella (sikailua en meiltäkään toivo).
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Motin kuuli et hankittiin uusi viivapelote niin päätti näyttää et ei olis tarvinnu.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Heh, laitoin femmalla et Motin tekee maalin. Veikkauksella kerroin 20.50.
Kiitos tästä.
Ja pelikin näyttää ihan hyvältä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös