Otteluseuranta: Detroit - Pittsburgh, Game 5

• 41 353
  • 474

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Voi jestas mitä touhua. Seisaaltaan piti kolmas erä katsoa ja kävellä pitkin kämppää. Pulssi 120. Ehkä parhainta Wingsiä ikinä ja sitten loppuun tommonen kämmi. Noh, sama mylly päälle ja jatkoilla homma himaan.

Datsjuk ja Zeta erillään seuraavat 10 vuotta kiitos, aivan huiketa hyökkäysmeininkiä.

Niklas Kronwall ampuu jatkiksella tällä kertaa oikeaan maaliin ja saadaan kiva tarina siitäkin.

TML

Jäsen
On kyllä sellaista peliä ollut että fanit rakastavat mutta valmentajat ovat vetäneet varmaan melkoisen nitromäärän tänään. Ei uskoisi virheiden määrästä että pelataan änärifinaaleja.
No pääasia on että pelaajilla ja faneilla on hauskaa ja että viihdytään.

Koko erä aivan täysin Wingsien hallintaa. He tulivat rinnalla ja lopulta ohi. Onneksi löytyi vielä Pensiltä tarvittava rutistus ja jos joku maalin ansaitsi, oli se juurikin Talbot. Pyyteetöntä taistelua koko pleijareitten ajan.

Jatkoaikavoitto voisi tuoda loistavan draivin takaisin igluun ja sen tarvittavan lisäponnistuksen. Toisaalta taas mikä sen mahtavampaa kuin tehdä SC-voittomaali jatkoajalla.
Saas nähä mitä tapahtuu.

Dominator39

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings kaudesta 1992-1993
Olen sanaton. Tämä on ollut vuoden toistaiseksi paras jääkiekko ottelu. Ja 3 erä ehkä parhain mitä koskaan olen nähnyt

Trilleri huipentuu.

Ehkä hieman Detroit teki virheen siinä että alkoi puolustamaan tuota 1 maalia liian aikaisin. Noh mitäs näitä tekosyitä keksimään peli on jatkoajalla.

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Voi luoja mikä peli. Täydellistä Wings-kiekkoa 19min, sitten huono purku ja vittu meidän Norrispakit ei pelaa omaa maalinedustaa kunnolla ja karvaturpa tasoittaa. Huh huh...

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Mertsiä lainatakseni, nyt olis ratkaisijan viittaa tarjolla. Oli Kyllä Pittsburg niin paiseessa koko 3.erän että ei tosikaan. Yks huono purku ja pam, peli tasoihin.Tää on hokia.

Jukkis74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings kaudesta 1993-1994
Kyllä saisi nitroja olla nyt tarjolla. Nyt on sankarinviittaa tarjolla halukkaalle. Wings hoitaa usko on kova.

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Tässä on henkisesti paha toipua, jos Detroit häviää tän. Kunhan Detroit nyt voittaisi. Siitä lähdetään, että tällä jääkiekkokaudella nähdään enää yksi maali. Filppulaa.... Nyt räjäytä Joe Loius Arena

Yö-Orava

Jäsen
Pahoittelut Wings-faneille kun hieman myöhästyi kohteen äXätys PAF:lla.

Tasoituksen aika sen sijaan yllätti. Semmonisen 30s ennen normaalia aikahaarukkaa.

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt rupee oleen vuorokausi takana ja jos maali tulee jatkoerän ensimmäisten viiden sekunnin aikana kerkiän nukkumaan 5 tuntia. Ei haittaa eikä väsytä. On ollut sen verran huikea matsi.

Veikkaan, että Malkin tekee seuraavan maalin :D

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Pystyykö joku vahvistamaan minulle tiedon Piittsburghin jäällä olleista pelaajista 3-3-maalissa? NHL.com väittää paiikkeina olleen Whitneyn ja Sydorin. Ehkä tämä jälkimmäinen puolustaja oli sittenkin Gontchar. En siis itse tiedä, mutta onko NHL.comissa virhe?

E: Korjattu Malone Whitneyksi.

Tietsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK(NP#33), NYR, Everton, Azzurri, NuPS
Jakke iskee jatkoajalla!! Tosi jännä matsi ollu!

d2uce

Jäsen
Canal osaa viihdyttää yleisöä. Janne Niinimaan sketsi-pätkät olivat juuri oiva kevennys tähän jännittävään paikkaan!

Olin juuri kirjoittamassa samaa, että huipussaan on fiilikset muutenkin tämän jännittävän finaalin suhteen ja sitten vielä tarjoillaan tuollaista herkkua ennen jatkoerää. Canalilla on pelisilmää.

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Olen sanaton. Tämä on ollut vuoden toistaiseksi paras jääkiekko ottelu. Ja 3 erä ehkä parhain mitä koskaan olen nähnyt

Kyllä. Aivan uskomaton erä. Detroit vei miten tahtoi ja Pens räpiköi minkä pystyi. Pensillä oli koko erän aikana yksi paikka ennen maalia laittaa kiekko sisään ja toisesta sitten onnistui. Huh huh mitä peliä.

Vaikka kumpikaan ei suuri suosikkini ole, niin toivon että Wings vie, on niin huikean näköistä tuo vyörytys. Fleury ollut kohuullisen kuuma...

Tässähän rupeaa jo itseänikin jännittämään. Ratkaisiskohan tuo Vilppulan poika tämän vuoden pystin osoitteen, on ollut jo muutama hyvä paikka laittaa kiekko häkkiin...

jani73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Detroit Red Wings, FC Liverpool
Detroit on kuitenkin näissä filaaneissa pystynyt nopeammin saamaan oman pelinsä kulkemaan ja kolmannet erät on olleet vakuuttavia aikaisemminkin. Tuo tasoistus varmasti ketuttaa mutta jätkät saavat sen extralatingin päälle jatkoerään varmasti. Samanlainen meininki kuin 19 ensimmäistä minuuttia kolmannessa erässä.

Nyt ois sankarin viittaa tarjolla! Sais olla joku likaisentyön raajata - ei kukaan nistä tähtistatuksella surffailevista.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Jopa trilleriä tarjoillaan tänään Joe Louisin kattilasta! Alku näytti Penguins-leiriin melkoisen hyvältä, mutta Detroit tuli puhtaalla tahdolla ohitse. Hallissa viriteltiin jo voitonlauluja pitkin kolmatta erää ja pyttykin kaivettiin kiillotettavaksi ennen aikojaan. Not so fast, fellas!

Jatkoajan ratkaisumaalin tehnee toivon mukaan Hossa; sen verran huikeasti jamppa on pelannut viime matsit ja tolpat on kilisseet ihan urakalla.

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Jäätävä matsi ollu, mutta kyllä Detroit tän vielä vie. Kateellinen teille jolla on canal+ on tuo stream touhu niin perseestä :(

TML

Jäsen
Detroit on kuitenkin näissä filaaneissa pystynyt nopeammin saamaan oman pelinsä kulkemaan ja kolmannet erät on olleet vakuuttavia aikaisemminkin. Tuo tasoistus varmasti ketuttaa mutta jätkät saavat sen extralatingin päälle jatkoerään varmasti. Samanlainen meininki kuin 19 ensimmäistä minuuttia kolmannessa erässä.
Samaa mieltä, mutta ainoa vaan se että nyt noilla ei ole mitään merkitystä kun mennään jatkoajalle.

Ratkaisu kun voi tulla aivan mistä vaan ja aivan minkälaisella suorituksella tahansa. Nimimerkillä "perseen kautta sisään".

Isolation

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Veikataan voittomaalin tekijäksi Detroitin #11 Dan Cleary, kun taitaa olla ainut korkean profiilin kanukki tuolla punanutuissa. Ainakin kovasti sitä on pedattu tuolla HNIC:ssa.

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Pystyykö joku vahvistamaan minulle tiedon Piittsburghin jäällä olleista pelaajista 3-3-maalissa? NHL.com väittää paiikkeina olleen Whitneyn ja Sydorin. Ehkä tämä jälkimmäinen puolustaja oli sittenkin Gontchar. En siis itse tiedä, mutta onko NHL.comissa virhe?

E: Korjattu Malone Whitneyksi.

Kyllä se mun silmiini Sydorilta näytti, taisi juuri Sydor vetää sen kiekon sinne maalille, minkä jälkeen Farntzenin purku epäonnistui.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy