Otteluseuranta Detroit-Chicago GAME 3

  • 7 190
  • 91

Rankaisija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago,KäRpät
On ollut aivan mahtava matsi. Haukat liikkuu,taklaa ja laukoo..
Nyt on 3-4 kertaa pelastetty yv ja heti kun menin koneelle rallatilaa...

vittu pitää jäädä screenille kattoon peliä. Tällä pelillä kanankjoivet on lyöty. Stana, liikettä haukat!"!!!
dominaattorit ja kumpanit n hiljaa...!!!

haukat vie pelin sen verran tuomarit on auttaneet peliä. Luulis vievän isännät pelin kotia.

ja tieantaan massia tästä pelistä vaikka oli nihkeä kerroin..
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Chicagossa on paremmat mikrofonit kun Detroitissa, ei tuo Chicagon yleisö kuulu sen kummemmin noista läpi, toisin kun Detroitissa jossa on mikitetty joka helkutin nurkka ja pleksi että saadaan puoltyhjät katsomot edes jotenkuten kuulumaan.

Heh heh, oletkos itse edes paikalla käynyt, kuten minä olen. Jos et ole, niin aivan sama millä "asiantuntemuksella" olet tästä tietäväsi.

Itse olen nähnyt pelit töllöstä Canucks -sarjassa, jossa tunnelma oli aivan huikea. Minkä helvetin takia se ei nyt ole? Tuskin mikrofonit ovat vaihtuneet sillä välillä.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Jea! 3-2...Rafalski tais olla.
 

Defensive 16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings, Arsenal, Ferrari
Yeah, taas, ei kai tästä tule vielä peli. Blackhawks saisi nyt ryhdistäytyä...
 
Heh heh, oletkos itse edes paikalla käynyt, kuten minä olen. Jos et ole, niin aivan sama millä "asiantuntemuksella" olet tästä tietäväsi.

Jos yhtään tietäisit miten mikit toimii niin et höpöttäisi turhuuksia.

------------------

Chicago hieman unessa ja tilanne 2-3 tästä pitäisi päästä tauolle pikkuhiljaa...

EDIT: Prkle, 3-3. Näin näitä momentumeja käytetäään taas hyväksi.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
KYLLÄH!!!! 3-3! Tää on mun Wings!!!
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tämän jotenkin arvasi...heh
 

Defensive 16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings, Arsenal, Ferrari
ei sperskele Blackhawks, yrittäkää edes!
 

Supreme

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Ja Wings tasoittaa!! Holmström maalin edestä ohjaa. On toi Holmström vaan elukka tossa maalin edessa, ei voi muuta sanoa!
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Hyi jeesus Chicago. Joku roti. Mitä tekee Quenneville? Jäätyy kuin Aravirta konsanaan. Viimeistään 3-2 maalin kohdalla aikalisä ja potkimaan äijiä perseelle, nyt viisi äijää seisoo omalla alueellaan ja Detroitin pelaajat tekevät mitä haluavat.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Aikas lailla ihmellisesti Hawks lopetti pelaamisen. Mitä vittua? Se aggressiivinen raivo ja luistelu on ollut joukkueen vahvuus, miksi ihmeessä niin ei pelata? Tottakai Wings raiskaa perseeseen tuollaisesta seisoskelusta.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Kronwallin niitin jälkeen Hawksin peli ollut aivan sekaisen. Kuten sanoin, kolmen maalin ero ei ole ero eikä mikään. Kuitenkin on aivan käsittämätöntä menettää tälläisessä matsissa tuollainen johto.

Jos Detroit tuosta vielä menee johtoon, niin Eager-Burish -kaksikko saa mun puolesta pistää täydet hulinat päälle.
 

Supreme

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Tosta Holmströmistä sen verran että onhan toi kaveri omassa roolissaan ihan huikea pelaaja! Maalin edessä hakattavana ehkä maailman paras, sijoittuminen maski pelaamisessa on pirun hyvää, on just sopivalla etäisyydellä veskarista ja pääsee nopealla kääntymisellä iskemään myös reboundeja.

Kertoo kaverista melko paljon että äijän rintapanssarissa on noin kymmenen kertaa enemmän suojuksia selän puolella kuin edessä. Legendan mukaan sinne selkään on laitettu jotain omia suojavirityksiä kun keppiä tulee selkään niin järjettömän paljon! Arvostaisin muuten vielä enemmän Holmströmiä pelaajana ellei olis ruotsalainen.
 

Rankaisija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago,KäRpät
Kaverit nauraa kun menin koneelle nin heti maali koiville. Nyt on niin jäätävää.

Väliajat pelataan nhl 09 pleikalla panokset kovenee. Ja niin kovenee myös haukat - koipien pelissä. Onneksi onvedot kumpaankiin suuntaan...

Mutta onhan tämä ollu kiduttavaa katsella kun kaveiran koivet on tullut rinnalle ja kohta ohi...vittu olisi pitäny tjäädä soffalle vain...kiroakaa mua...
 

sumumummu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JAVA
Aikas lailla ihmellisesti Hawks lopetti pelaamisen. Mitä vittua? Se aggressiivinen raivo ja luistelu on ollut joukkueen vahvuus, miksi ihmeessä niin ei pelata? Tottakai Wings raiskaa perseeseen tuollaisesta seisoskelusta.

Kyllä nyt on intiaaniäijät maistanut liikaa tulilientä. 4.23 ja kolme omiin, alkaa kuullostaa niin tutulta. Versteeg hoitaa komman kotiin. Kronwallin niitti muuten puhdas, nuijat aika kuutamolla.
 
Niinkuin tuolla Sarjaketjussa epäilin niin momentumilla on ollut mieletön arvo tähän mennessä, Chicago tekee 2 maalia 1:05 sisään ensimmäisessä erässä ja Detroit paukuttaa toisen erän loppuun kolme maalia alle viiteen minuuttiin.

Huet maalille.

Itse en välttämättä pidä tästä siirrosta hirveästi, ja tämä on erittäin epä Qmaista toimintaa.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Khabibulinin torjuntaprosentti tänään tähän mennessä 87.5. Kolme kertaa on jo viivalta lähtenyt laukaus mennyt suoraan sisään. Maskia on vähän ollut, mutta silti. Itse olen jo täysin valmis heittämään Huetin maalille.

Osgood on vienyt maalivahtien taiston tässä matsissa ja tässä sarjassa lähes 100-0.

Edit. sieltähän se tuli. Huet maaliin. Nyt saattaa olla mahdollisuus voittaa ottelu...
 

Defensive 16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings, Arsenal, Ferrari
Ilmeisesti olen turhaan peräänkuuluttanut Wings:n asennetta, nyt sitä näyttää löytyvän. Tämä G3 kuuluisi hävitä mutta saumat ainakin on...
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Itse en välttämättä pidä tästä siirrosta hirveästi, ja tämä on erittäin epä Qmaista toimintaa.
Itse taas olen sitä mieltä, että oli aivan oikein antaa Huetille mahdollisuus. Khabbyllä taitaa muutenkin olla jotain vammaa / liiallista väsymystä, kun torstainakin jätti harjoitukset väliin.

Hyvin on Huet aloittanut, vaikka hirveästi ei ole vielä töitä ollutkaan.
 

Defensive 16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings, Arsenal, Ferrari
Nyt alkaa taas näyttää siltä, että kohta Wings tekee sen tarvittavan maalin, tylsää, jos niin!
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Kertoo kaverista melko paljon että äijän rintapanssarissa on noin kymmenen kertaa enemmän suojuksia selän puolella kuin edessä. Legendan mukaan sinne selkään on laitettu jotain omia suojavirityksiä kun keppiä tulee selkään niin järjettömän paljon! Arvostaisin muuten vielä enemmän Holmströmiä pelaajana ellei olis ruotsalainen.


Eiköhän tämä ala olemaan jo aika vanha legenda. Ehkä joskus aikanaan kun Footet ja Hatcherit sai hakata loputtomasti, siellä oli se extra-panssari.

Nykysäännöillä sitä ei varmasti tarvita.

Ihmetellä silti täytyy tuota United Centeriä. Perjantai, porukka kännissä ja silti hiljaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös