Chicagossa on paremmat mikrofonit kun Detroitissa, ei tuo Chicagon yleisö kuulu sen kummemmin noista läpi, toisin kun Detroitissa jossa on mikitetty joka helkutin nurkka ja pleksi että saadaan puoltyhjät katsomot edes jotenkuten kuulumaan.
Heh heh, oletkos itse edes paikalla käynyt, kuten minä olen. Jos et ole, niin aivan sama millä "asiantuntemuksella" olet tästä tietäväsi.
Aikas lailla ihmellisesti Hawks lopetti pelaamisen. Mitä vittua? Se aggressiivinen raivo ja luistelu on ollut joukkueen vahvuus, miksi ihmeessä niin ei pelata? Tottakai Wings raiskaa perseeseen tuollaisesta seisoskelusta.
Itse taas olen sitä mieltä, että oli aivan oikein antaa Huetille mahdollisuus. Khabbyllä taitaa muutenkin olla jotain vammaa / liiallista väsymystä, kun torstainakin jätti harjoitukset väliin.Itse en välttämättä pidä tästä siirrosta hirveästi, ja tämä on erittäin epä Qmaista toimintaa.
Kertoo kaverista melko paljon että äijän rintapanssarissa on noin kymmenen kertaa enemmän suojuksia selän puolella kuin edessä. Legendan mukaan sinne selkään on laitettu jotain omia suojavirityksiä kun keppiä tulee selkään niin järjettömän paljon! Arvostaisin muuten vielä enemmän Holmströmiä pelaajana ellei olis ruotsalainen.
Totta kai siellä on hiljaista, kun Canucks sweeppasi Hawksin kesälomille viime kierroksella...Ihmetellä silti täytyy tuota United Centeriä. Perjantai, porukka kännissä ja silti hiljaa!