PronssiRanne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves & KOOVEE
Juu nyt mitataan TPS:n tasoa.TPS on kyllä pikku mankelissa mitä hetken oon ehtinyt katsoa. Toki vastustajassakin on melko merkittävä tasoero perjantaihin.
Kyllä ovat mankelissa olleet.
Juu nyt mitataan TPS:n tasoa.TPS on kyllä pikku mankelissa mitä hetken oon ehtinyt katsoa. Toki vastustajassakin on melko merkittävä tasoero perjantaihin.
Jep, lievä materiaaliero. Zugin kolmossentterinä Jokereiden paras pelaaja O'Neill.TPS on kyllä pikku mankelissa mitä hetken oon ehtinyt katsoa. Toki vastustajassakin on melko merkittävä tasoero perjantaihin.
Itse pidän kyllä Laaksosesta. Selostanut aiemmin kai lähinnä SHL:ää, mutta nyt myös mukana Liigassa. Hyvä lisä minusta, paljon mieluummin häntä kuuntelee kuin vaikka Mertsiä tai Saukkosta.Mikkelissä tänään vähemmän lajia tunteva selostaja
Itse pidän kyllä Laaksosesta. Selostanut aiemmin kai lähinnä SHL:ää, mutta nyt myös mukana Liigassa. Hyvä lisä minusta, paljon mieluummin häntä kuuntelee kuin vaikka Mertsiä tai Saukkosta.
Ensin Katowice kaatoi Zürichin ja nyt tämä. Uskoisin, että mm. suuri suomalaispelaajien määrä on nostanut Puolan liigan tasoa pikkuhiljaa. Vielä 10v sitten puolalaisjoukkueet olivat paljon köykäisemmällä tasolla.Krakova voitti Villachin 4-2.